Agressie in het verkeer,dader en daarna slachtoffer ervan

vaginatje of twee gelezen in dit topic.

middelvinger opsteken...okay foei is niet netjes en het helpt je ook nog eens niet.
wat veel beter werkt(maar dat is dan wel situatieafhankelijk)is stoppen en proberen de tegenstander zijn sleutels te bemachtigen:twee vliegen in een klap,je tegenstander is deeply fucked en hij kan je ook niet achterna om je klappen te geven.

politie/aangifte doen:bespaar je de moeite,tesamen met mijn menig heb je kunnen lezen dat het je uiteindelijk geen kloten helpt:de heren in het blauw hebben immers wel wat beters te doen.

pepperspray:okay mag niet ..maar wat niet verboden is en nog veel beter werkt als pepperspray is een bus brakecleaner bij je te hebben...(is op de motor wat lastig ik weet het).zeer effectief spul,collega vrachtwagenchauffeurs hebben zo´n bus in de cabine liggen als men weer eens richting balkan moeten ivm overvallen op vrachtwagens.

wat ook erg goed werkt bij bijvoorbeeld snijdende/op andere manier idiote automobilisten:wd40...is in kleine busjes te krijgen die makkelijk in je jas kunnen.
beste sproei van die bende en (instinct..let maar op iedereen probeert die zooi met ruitenwisser en sproeier weg te krijgen,wat het nog veel erger maakt)
..diegen laat het voortaan wel uit zn hoofd motorrijders te snijden oid.
en voor de moraalridders met hun dat mag niet,stel dattie door geen zicht zich in de vangrailboort en daaraan sterft......:i dont give a flying fuck!hij snijd mij,prima eigen schuld als je dan je kist in de vangrail parkeert....kill or be killed

Haha, sleutels bemachtigen, remmenreiniger en wd40 lozen.. Doet mij denken aan de oude JamesBond films waarbij er ook kraaienpoten ed. achter uit de auto gestrooid werden.

Wat betreft je verhaal: houd de eer toch aan jezelf, je bent toch zwakker dan de automobilist. Ik denk altijd maar dat Karma er wel mee afrekent.. ;)
 
Wat betreft je verhaal: houd de eer toch aan jezelf, je bent toch zwakker dan de automobilist. Ik denk altijd maar dat Karma er wel mee afrekent.. ;)

:Y

Soms denk ik wel eens dat dit soort frustraties het gezonde verstand bij sommige mensen wegpoetst......
 
Ik snap het niet, mensen die asociaal snijden en zo, daar anticiperen jullie toch ruimschoots op?
Motorrijders zijn ook maar mensen ...
Wat betreft je verhaal: houd de eer toch aan jezelf, je bent toch zwakker dan de automobilist. Ik denk altijd maar dat Karma er wel mee afrekent.. ;)

Klopt, dit soort "schermutselingen" verlies je altijd als motorrijder. Eigenlijk moet je ze voor je eigen gezondheid gewoon totaal negeren. In een confrontatie met een auto ben je toch de l*l uiteindelijk.
 
Laatst bewerkt:
:Y

Soms denk ik wel eens dat dit soort frustraties het gezonde verstand bij sommige mensen wegpoetst......
ben het niet vaak met jan eens maar inderdaad...iedereen kent dat wel...het bloed in de ogen zien.

enne dat van die sleutels pikken is geen jamesbond aan....kan je vertellen dat dat prima gewerkt heeft...juffer doet dat nooit weer
 
Motorrijders zijn ook maar mensen. Ondanks dat wij bij een ongeval altijd de l*l zijn, nemen we ook risico's.
Behalve jij misschien .. jij schijnt perfect te zijn? ;)

Tja, Neander heeft wel eens wat moeite met de nuancering van een en ander. De splinter in andermans oog en zo....... :Y
 
Tja, Neander heeft wel eens wat moeite met de nuancering van een en ander. De splinter in andermans oog en zo....... :Y
Neander wil blijkbaar graag dat automobilisten hun gedrag gaan veranderen, of daartoe gedwongen worden.

Dat gaat niet gebeuren ... automobilisten zijn zo omringd door veiligheidsvoorzieningen ... die zien helemaal geen gevaar. En wat verkeershandhaving betreft; ik denk niet dat de veiligheid van motorrijders een hoge prioriteit heeft ... levert te weinig op.
 
Mooi voorbeeld van handhaving.
Vanmiddag fietste ik naar huis. Net voor mij zie ik hoe een politie-auto een fietser schept.
(Fietser had voorrang, politie had haaientanden op de weg... )
 
Mooi voorbeeld van handhaving.
Vanmiddag fietste ik naar huis. Net voor mij zie ik hoe een politie-auto een fietser schept.
(Fietser had voorrang, politie had haaientanden op de weg... )
Dat noem ik dan weer goedkoop scoren. Ook politieagenten maken fouten.
 
oke, erg kort door de bocht m'n reactie :$
Foutje is zo gemaakt door iedere weggebruiker.

De verhitte reactie's nadat er door een andere weggebruiker "een fout" gemaakt is, is erg triest.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan