Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb m besteld. Toevallig zelfde lichaamsafmeting als jij
Beurse ruggengraat vind ik toch ook een minpuntje! Behalve een zwaar pak merk ik van mijn airbag niets!Recensie eerste gebruik RST Pro Airbag.
Eerste dag gereden met het nieuwe pak.
Einde van de dag alleen een beurse ruggengraat
van de harde plaat die de airbag vormt.
Daarbij houd ik wel de hele dag het pak aan, dat zullen de meeste niet doen.
Minpuntje; het uitzetten van de ecu & accu werkt niet (ja, ik zal wel iets fout doen..).
alleen met harde aan-uit-knop werkt dat.
Tijdens het rijden merk ik niets (en dat ik voor een nieuw pak een compliment).
Voel me niet veiliger, rijd niet gekker…
Daar was ik dus benieuwd naar! In verdediging van RST (…),
het was de eerste keer dat ik het pak aan had, dat deed ik meteen 5 uur
aan een stuk (zelfs in de pauze pak niet uitgedaan, dus eigenlijk positief.
en ik hang veel met mn schouders naar voren.
Al met al allemaal argumenten dat het (misschien) niet aan het pak ligt
maar aan de gebruiker. Maar als ik m aantrek dan voel ik zeker in het begin
die plaat die de airbag bevat.
Dus…. Meer reacties als die van Roy zijn welkom, voor andere gebruikers.
Heeft dit forum toch meer nut dan alleen zagen, klagen en zeiken. :D
Mag ik vragen wat voor postuur je hebt? Ik zit ook te denken aan het RST pro series pak. Alleen ben ik zelf slank en lang, dus ik twijfel of het gaat passen. Anders zou ik voor een 2-delig pak van Dainese gaat zodat ik een langere broek kan aanschaffen.Recensie eerste gebruik RST Pro Airbag.
Eerste dag gereden met het nieuwe pak.
Einde van de dag alleen een beurse ruggengraat
van de harde plaat die de airbag vormt.
Daarbij houd ik wel de hele dag het pak aan, dat zullen de meeste niet doen.
Minpuntje; het uitzetten van de ecu & accu werkt niet (ja, ik zal wel iets fout doen..).
alleen met harde aan-uit-knop werkt dat.
Tijdens het rijden merk ik niets (en dat ik voor een nieuw pak een compliment).
Voel me niet veiliger, rijd niet gekker…
Mijn ervaring:Mag ik vragen wat voor postuur je hebt? Ik zit ook te denken aan het RST pro series pak. Alleen ben ik zelf slank en lang, dus ik twijfel of het gaat passen. Anders zou ik voor een 2-delig pak van Dainese gaat zodat ik een langere broek kan aanschaffen.
En waarvoor ga je het pak gebruiken? Zowel track als op straat? Dit model is iets minder sportief dan de race dept. voor zover ik kon lezen. Ik rij zelf een mt-09 dus ik zit redelijk rechtop, kun je hier wat over zeggen?
Welke maat heb je genomen ?Ik heb een RST Racedept V4.1 pak gekocht bij Druijff racing, echt een aanrader. Pasvorm is goed voor een normale lichaamsbouw, zelf ben ik 1.83 /85 kg. Het is mijn eerste kangoeroe lederen pak, dit zit ook lekker en is erg flexibel.
Maat 44, dit komt overeen met L.Welke maat heb je genomen ?
Ik ben van het zelfde formaat en wou een 52EU bestellen.Maat 44, dit komt overeen met L.
Volgens mij werkt RST met Engelse maten, ik zag zelf niets staan van “normale maten”. Advies is gewoon even de moeite te nemen om het ergens te passen (en het daar dan ook te kopen)Ik ben van het zelfde formaat en wou een 52EU bestellen.
100 euro goedkoper dan toen ik hem kocht.TechAir 10 is beschikbaar bij Damen. 100 Eur duurder dan een TechAir Race (vind ik heel redelijk), en na één keer activatie moeten de cilinders vervangen worden.
Mijn TechAir maatpak is nog in bestelling dus ik belde even of ik kan 'upgraden'. Het antwoord is: ja, maar... De ruimte onder het pak is voldoende, maar de pasvorm is anders.
Als mijn pak klaar is, mag ik beide airbags eronder passen en een beslissing nemen.
Die optelsom is het altijdVolgens mij was de eerste keer de patronen vervangen voor de TechAir 10 goedkoper, maar ik zal het checken.
Het wordt een optelsom van draagcomfort, veiligheid, kosten.