Algemeen WSBK 2012 topic

Dan pak je net een verkeerde race Emiel, de MotoGP werd onder slechtere omstandigheden verreden dan het WSBK..

Maar de Superbikes en de MotoGP schelen geen 4 seconden de ronde dat ben ik wel eens :+

Oh ja, even niet meer aangedacht. Al was de superbike ook niet veel beter
 
De vergelijking :
SBK 2012 snelste race ronde Phillip Island : 1.31.785 in handen van Max Biaggi
MotoGP 2011 snelste race ronde Phillip Island : 1.30,629 in handen van Casey Stoner

Verschil blijft dus minder dan 1 seconde. Netjes hoor, dat die WSBK fietsen zo hard gaan.

Laat maar, niet dezelfde omstandigheden.

Assen 2011:
MotoGP - Superbike (snelste ronde tijdens de wedstrijd)
1'35.240 - 1'36.476

Iets meer dan een seconde. Nog steeds bijzonder netjes.
 
Laatst bewerkt:
Even opwarmen voor assen :
Hopelijk een beetje goed weer, maar weer of geen weer ik ben aanwezig!
 
Even opwarmen voor assen :
Hopelijk een beetje goed weer, maar weer of geen weer ik ben aanwezig!
Oh ja dat rode vlaggen festijn idd. Die highsider van Lowes... pffff :N En die in de GT lag heel lang voor onze neus op de hoofdtribine... Was Lundh als ik me niet vergis.
 
Oh ja dat rode vlaggen festijn idd. Die highsider van Lowes... pffff :N En die in de GT lag heel lang voor onze neus op de hoofdtribine... Was Lundh als ik me niet vergis.

Klopt ja, Marco Jerman kwam ten val en nam Alexander Lundh daarin mee
 
Persoonlijk vind ik de triumph daytona ook erg gaaf klinken in dat Supersport veld
Ja die is ook :9~
Maar ik hou van jankerds :)

Ben benieuwd of Sykes een podium weet te behalen, denk dat Assen hem en de Kawa wel ligt. En hoop natuurlijk ook alle goeds voor Rae en Melandri :)
 
Waarschijnlijk gaan we dit jaar of haarbocht of de gt, moeten we nog bekijken. Zal ook veel in de paddock zitten!! :)
 
In aanloop op de FIM Superbike World Championship die van 20 tot en met 22 april op het TT Circuit Assen wordt verreden, meldde Honda-teambaas Ronald ten Kate uit Nieuwleusen gisteren tijdens de persconferentie op het TT Circuit Assen dat Johnny Rea een veelbelovend raceweekend tegemoet gaat. Dit ondanks de teleurstellende resultaten op de races in Australië en Italië. Tegelijkertijd denkt Ten Kate met EK Superstock 600 rijder Michael van der Mark hoge ogen te gooien.
Samen met wildcardhouders Wayne Tessels, Stuart Voskamp en Davy Thoonen weet het deelnemersveld zich tijdens de WK Superbike goed vertegenwoordigd met Nederlandse coureurs. Zo denkt Davy Thoonen te eindigen bij de eerste tien. “Kom maar op”, liet hij strijdvaardig weten. Wayne Tessels gokt op een plek bij de eerste acht en Stuart Voskamp gokt op een WK punt.
 
In aanloop op de FIM Superbike World Championship die van 20 tot en met 22 april op het TT Circuit Assen wordt verreden, meldde Honda-teambaas Ronald ten Kate uit Nieuwleusen gisteren tijdens de persconferentie op het TT Circuit Assen dat Johnny Rea een veelbelovend raceweekend tegemoet gaat. Dit ondanks de teleurstellende resultaten op de races in Australië en Italië. Tegelijkertijd denkt Ten Kate met EK Superstock 600 rijder Michael van der Mark hoge ogen te gooien.
Samen met wildcardhouders Wayne Tessels, Stuart Voskamp en Davy Thoonen weet het deelnemersveld zich tijdens de WK Superbike goed vertegenwoordigd met Nederlandse coureurs. Zo denkt Davy Thoonen te eindigen bij de eerste tien. “Kom maar op”, liet hij strijdvaardig weten. Wayne Tessels gokt op een plek bij de eerste acht en Stuart Voskamp gokt op een WK punt.

Oke, ze verwachten genoeg, nu de resultaten nog.
Maar succes voor de mensen die een wildcard hebben of die vast in het kampioenschap rijden :} :} :} :} :}
 
Checa maakt kennis met de Ducati 1199 Panigale

Op het Misano World Circuit Marco Simoncelli is de World Ducati Week van start gegaan, de bezoekers op de eerste dag van het evenement werden getrakteerd op een eerste test van Carlos Checa op de Ducati 1199 Panigale.

WorldSBK het laatste nieuws World Superbike - Racesport.nl


full
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan