Algemene MotoGP topic

Net de kwalificatie terug gekeken.
Wat een spektakel.
In vijftien seconden wel vijf, zes verschillende nummer ééns die laatste ronde.
En allemaal onder het oude ronde record. 8-)
Zar-2.jpg
 
Foggia loopt even 25 punten in op zijn concurrenten omdat ze eraf gekegeld zijn. Wel weer een spannende race :t
 
En Vinales,jammer voor Rins, verder prima voor het kampioenschap.
Rond van elf naar één naar zeven. 8)7

Alle Ducs een lange adem en hoge eind snelheid.

Viñalez kon beter. :+
Edit. Defect rear device hoor ik nu. :?
 
Veel lege plekken in stadion gedeeltes zeg
In 2019 was het ook zo leeg: zowel vandaag als toen ongeveer 50.000 toeschouwers. In Assen, Frankrijk en Sepang (de drukste evenementen van 2019) waren dat er 100.000+. Silverstone is wat toeschouwers betreft één van de hekkensluiters in MotoGP.
 
In 2019 was het ook zo leeg: zowel vandaag als toen ongeveer 50.000 toeschouwers. In Assen, Frankrijk en Sepang (de drukste evenementen van 2019) waren dat er 100.000+. Silverstone is wat toeschouwers betreft één van de hekkensluiters in MotoGP.
Meer dan 100.000 in Assen? Laat je toch niets wijsmaken. Heb op de taluds nog nooit zo weinig toeschouwers gezien als deze TT.
 
Meer dan 100.000 in Assen? Laat je toch niets wijsmaken. Heb op de taluds nog nooit zo weinig toeschouwers gezien als deze TT.
Nogmaals voor de mensen achterin: dat zijn de cijfers van twee-duizend-negen-tien. ;-)

 
Jij bevestigt precies wat ik zeg... Het is wel eens anders geweest. En nu krijgen ze na Rossi en Dovi.... Crutchlow.

Ik hoop trouwens dat het met de sympathieke Mordbidelli nog goed komt, want dat valt bepaald niet mee, de laatste tijd...

Overigens petje af voor Darryn Binder, want vooralsnog doet hij het over het geheel genomen beter dan Remy Gardner en Raúl Fernandez en dat had denk ik niemand verwacht.
Wie zouden ze volgens jou dan moeten aanstellen halverwege het seizoen behalve de Yamaha testrijder? Of ze moeten Gonzalez doorschuiven vanaf de moto2. Maakt op zich niet uit wie je er op zet, voor een invalbeurtje rijden ze toch achteraan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan