Ali express, Ebay, en andere aftermarket tips

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freddy.S

😎
13 jan 2022
52
74
Hoorn
Afgezien van de grote hoeveelheid troep die er te koop is op ali express, ebay, en andere van dit soort (web) winkels, zitten er ook een hoop spullen tussen die voor een kleine prijs wel de moeite waard zijn.
Denk aan universele spullen, merk/type gebonden onderdelen, of dingen als kleding, bagage, handige hebbedingetjes....

Soms is het lastig om de leuke dingen te vinden in het grote aanbod.
Leuke tips? Deel ze hier misschien heeft een ander er iets aan. 😁
 
Tot nu toe alleen maar goeie ervaring met ali express gehad ,
Vooral voor draaibank- beitels , motorfiets gashandels / remhandels (geen hydraulishe , gewoon ouderwets met kabel) ,
Zelfs een ali-express RVS uitlaat net binnen voor mijn honda C90 , past prima en kwaliteit lijkt eerste opzicht gewoon erg goed :
 
Zelfs een ali-express RVS uitlaat net binnen voor mijn honda C90 , past prima en kwaliteit lijkt eerste opzicht gewoon erg goed :

Leovince, echt? En dan ook nog met de Italiaanse kleuren eronder?

Dit is zielige namaak... koop dat dan zonder verkrachte merknaam denk ik dan?
 
Tot nu toe alleen maar goeie ervaring met ali express gehad ,
Vooral voor draaibank- beitels , motorfiets gashandels / remhandels (geen hydraulishe , gewoon ouderwets met kabel) ,
Zelfs een ali-express RVS uitlaat net binnen voor mijn honda C90 , past prima en kwaliteit lijkt eerste opzicht gewoon erg goed :
Het ziet er wel goed uit.. 👌
 
Tja , voor 37 euro heb je de demper en bocht was 27 euro meende ik .
maar die leovince is een sticker , die valt er vanzelf af ;)


Tja... als we maar goedkoper kunnen kopen...


Straks niet klagen als heel onze eigen economie om zeep is he.



Sorry, maar ik ben nogal gekant tegen die Chinese brol van Ali....
 
Niet iedereen heeft de middelen om de duurdere merken zomaar even aan te schaffen. Daarom zijn goeie tips voor aftermarket spullen voor een hoop leden hier ook interessant 😇
Een namaak merk sticker erop zou mij persoonlijk ook niet uitmaken.. als je maar blij bent met je nieuwe aanwinst
 
Niet voor de motor, maar voor de sport... Een trainingspak, lijkend op Adidas maar volgens foto`s onder de naam Abidasi.... Na ontvangst staat er toch echt Adidas bij de emblemen....
 
Motorkleding zou ik echt nooit op Ali express kopen. Er zijn bedrieglijk goed gekopieerde spullen te koop die nagenoeg geen beschermong bieden. Oa "Alpinestars" handschoenen en "Arai" helmen. . .
 
Mijn ervaring is juist andersom. Zelfs simpele dingen als slang klemmetjes die niet klemmen en een stuk vacuüm slang die na twee jaar in de schuur al volledig uit elkaar vallen. Nooit ergens op gemonteerd geweest.
Ow wacht, ik bedenk me, heb ooit handvat verwarming gekocht en die doet het nog. Je moet beetje geluk hebben dus.
 
Er is veel, heel veel troep te koop. idee was juist om die tips te delen voor de spullen die wel de moeite waard zijn 😬😇

Soms moet je inderdaad ook een beetje geluk hebben, op een foto is de kwaliteit vaak slecht te beoordelen. Thuis zie je pas hoe het er echt uit ziet. Het blijft goed zoeken naar de kwartjes tussen de dubbeltjes..

Al met al heb ik best al eens wat aardige dingen binnen gekregen. Zoals dagrij verlichting met schakelaar voor op mn motor. Werkt prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan