Aangescherpte regels aftermarket uitlaat ?

gespierde spijker

MF veteraan
23 jul 2011
7.242
18
Ik wil kijken voor een andere uitlaat omdat dat standaard ding gaat roesten.

Yamaha nmax 155 2019 (motorscooter)

Maar aangezien de regels waarschijnlijk aangescherpt (APK?) gaan worden Is de vraag , wat is verstandig ?

Uiteraard een model met Eu merk maar wat is jullie gedachte hierover ?

Ga er dagelijks woon-werkverkeer mee rijden hele jaar dus RVS?
hoef geen herrie hoef niet op te vallen.

Waar doe ik verstandig aan ?
 
Laatst bewerkt:
Waar lees je dat de regels (APK) aangescherpt gaan worden? Hier is nog totaal geen sprake van.

Betreft de uitlaat.. er zijn niet zo gek veel uitlaten te koop voor een NTV650.. Dus als je gaat zoeken ; zoek de grootste demper die je kan vinden. Dat geeft het minste herrie. Of tik een tweedehandse originele op de kop.

Je kan e.v.t ook een zaak benaderen om een demper op maat te laten monteren. Denk aan Pajic.
 
Waar lees je dat de regels (APK) aangescherpt gaan worden? Hier is nog totaal geen sprake van.

Betreft de uitlaat.. er zijn niet zo gek veel uitlaten te koop voor een NTV650.. Dus als je gaat zoeken ; zoek de grootste demper die je kan vinden. Dat geeft het minste herrie. Of tik een tweedehandse originele op de kop.

Je kan e.v.t ook een zaak benaderen om een demper op maat te laten monteren. Denk aan Pajic.
Tweedehands is zeldzaam. Misschien kan je hier ook even iets posten, veel liefhebbers misschien ligt er bij iemand nog wat:

Het MF NT(V)650(GT) Revere/Hawk/Bros Topic deel 12
 
Hoelang zit de huidige uitlaat er nu op? Als het al vele jaren is dan zou ik gewoon dezelfde origineel kopen en kun je weer vele jaren vooruit...
 
Ik wil kijken voor een andere uitlaat omdat dat standaard ding gaat roesten.

Maar aangezien de regels waarschijnlijk aangescherpt (APK?) gaan worden Is de vraag , wat is verstandig ?

Uiteraard een model met Eu merk maar wat is jullie gedachte hierover ?

Ga er dagelijks woon-werkverkeer mee rijden hele jaar dus RVS?
hoef geen herrie hoef niet op te vallen.

Waar doe ik verstandig aan ?

Bij auto apk heb ik nog nooit opmerkingen over de uitlaat gehad. En dat is zelfbouw wat heel goed te zien is. (nogal slordig)
Het zou mij verbazen dat dit bij motoren anders zou zijn.

Ik zou de originele uitlaat bewaren, waarschijnlijk heb je hem nooit nodig.
 
Tijdje niet geweest op dit forum en staat blijkbaar nog mijn vorige motor ntv650.

Is nu de yamaha nmax 155 2019
 
  • Haha
Waarderingen: KvM
Terug
Bovenaan Onderaan