Daar heb je een punt.Over dat aanhouden zou ik me minder zorgen maken dan over hoe de verzekering zal reageren in geval van schade,daar zou ik me meer zorgen om maken.
Stel er word iemand aangereden die persoon raakt arbeidsongeschikt,dan zal de verzekering er alles aan doen om onder betalingen uit te komen,en gaan ze alles verhalen op de
veroorzaker ,dan kan je heel erg de pineut zijn,kortom zorg dat alles officieel in orde is ook
op de papieren.
Bijna complete motor ophalen en daar zit dus alles bij wat ik nodig heb.En waar heb je de zuiger uiteindelijk vandaan?
Veel plezier en veilige kilometers voor je zoon toegewenst!
Ik zou eerst de dealer proberen. Als er een dubbele homologatie voor die fiets is afgegeven kan de dealer het heel snel en goedkoop omzetten. Een IK bij de RDW kost serieus geld. Hoewel je dat bij verkoop voor een groot deel weer terug kan verdienen.Daar heb je een punt.
Zal dan tegen die tijd dan naar de RDW gaan om 'm te keuren.
Zal niet goedkoop zijn maar om hem onverzekerd rond te laten rijden is geen optie.
Heb straks een echt A2 frameIk zou eerst de dealer proberen. Als er een dubbele homologatie voor die fiets is afgegeven kan de dealer het heel snel en goedkoop omzetten. Een IK bij de RDW kost serieus geld. Hoewel je dat bij verkoop voor een groot deel weer terug kan verdienen.
Ik hoop dat die zuigers nog goed zijn dan na een warmloper...
Ik snap natuurlijk wel dat het zo werkt, maar ergens vind ik het wel gek.
- Als je een voertuig rijd waarvan het kenteken overeenkomt met je rijbewijs maar hij is opgevoerd en dan is het kenteken niet van belang: het vermogen wat gemeten wordt dat is het echte vermogen.
- Als je een voertuig rijd waarvan het vermogen op het kenteken te hoog is voor je rijbewijs maar je hebt hem afgevoerd waardoor het echte vermogen overeenkomt met je rijbewijs dan zegt het kenteken ineens wel alles: het echte vermogen (wat waarschijnlijk niet gemeten wordt) is niet van belang.
Voor de zekerheid maar zorgen dat het in orde is, dat snap ik ook wel