Alle motoren 350,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

RacingDVD

MF veteraan
20 jul 2007
3.411
107
Ergens ZH
Ik kwam net deze website tegen....

full


"Bij deze zaak in Assen mag je ogenschijnlijk gewoon een motor pakken voor slechts 350 euro. Dat is helemaal niet duur voor een motor. Maar dan moet je er natuurlijk ook nog een motorpak bij. Wat zou zo'n pak hier kosten?"

Zal het personeel raar staan te kijken als je 350 euro neerlegd en met een motor de zaak uit loopt :P
 
Als ik die verkoper zou zijn liet ik je 350 euro betalen op het moment dat je een motor vastpakt :+
 
Haha,

Het duurde nog 10 sec voordat ik doorhad wat er nou bedoeld werd. (had alleen het bord nog gezien)

Las meteen: een motor uit de zaak pakken.
 
Laatst bewerkt:
'Het platform Signalering Onjuist Spatiegebruik (SOS) probeert deze ontwikkeling een halt toe te roepen.'

Ik begrijp wat ze doen. En ik weet ook wel wie het betaalt. :+
 
Ik kwam net deze website tegen....

[afbeelding]

"Bij deze zaak in Assen mag je ogenschijnlijk gewoon een motor pakken voor slechts 350 euro. Dat is helemaal niet duur voor een motor. Maar dan moet je er natuurlijk ook nog een motorpak bij. Wat zou zo'n pak hier kosten?"

Zal het personeel raar staan te kijken als je 350 euro neerlegd en met een motor de zaak uit loopt :P

Ho ho, niet zo snel, dat staat er helemaal niet, dat je een motor ook mag meenemen! Voorlopig weet ik niet meer dan dat je een motor mag vastpakken. That's it, niet op rijden, niet aan de hand meenemen... Alleen vastpakken... Is een beetje weinig voor 350 euries!

:)
 
Zag tijdens mijn post-ronde zaterdag een bord in nijkerkerveen: Koele airco's en ventilatoren. B|
Zal zaterdag als ie er nog staat een foto maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan