Alles aan de grond

Pff, da's allemaal niks. Ik had mijn uitlaat aan de grond, mijn kuip en zelf mijn ram-air ducts! })

nadat ik dat had gedaan kon ik zelfs bij stilstand mijn steppie aan de grond krijgen..... ;(

Left.jpg


(dat van die uitlaat is trouwens wel waar. Daarna mijn achtervering opgehoogd (dat kan standaard bij een GSX-R 8-) ), maar ja, eigenlijk geeft het gewoon aan dat je te ver aan het gaan bent)
 
Ik rij met m'n SP1 beide banden aan de grond en op sommige momenten zelfs de voeten, vooral bij stoplichten. :]
 
12 mei op Lelystad mijn rechter stepje aan de grond gereden.
Had mijn vering achter op standje 5 staan. Heb h'm nu op standje 7 gezet en ga het donderdag weer proberen op Lelystad.
 
enkel mijn voeten aan de grond!

Vooral rechts heb ik daar last van. Ik probeer goed met de tippen op de steunen te staan, maar het lukt mij niet goed en dan voelt het ook erg onnatuurlijk zodat ik toch niet plat/snel ga dan.

Denk dat het echt nog geen mm meer scheelt of de steun raakt de grond, maar die voet zit dan verdomme altijd in de weg :( .

Iemand met hetzelfde probleem?

edit: knieen rijd ik ook aan de grond!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds ik op supersports rondrij alleen mijn knie en hand, of alles, maar dan is het niet meer zo leuk. Daarvoor met ZZR1100 ook voetsteuntjes, middenbok, uitlaat en kuip (zonder te crashen)
 
enkel mijn voeten aan de grond!

Vooral rechts heb ik daar last van. Ik probeer goed met de tippen op de steunen te staan, maar het lukt mij niet goed en dan voelt het ook erg onnatuurlijk zodat ik toch niet plat/snel ga dan.

Denk dat het echt nog geen mm meer scheelt of de steun raakt de grond, maar die voet zit dan verdomme altijd in de weg :( .

Iemand met hetzelfde probleem?

edit: knieen rijd ik ook aan de grond!
Heb ik ook gehad. Als ik mijn voet normaal op het steuntje heb staan, rijd ik eerst de voet/laars aan de grond en dan pas het steuntje. Makkelijke oplossing die ik altijd gebruik, gewoon met de tenen/punt van de laars op het steuntje staan. Dan komt de laars niet meer aan de grond en alleen het steuntje. 8-)
 
misc.php


Ook leuk om je elleboog aan de grond te rijden :}
 
Laatst bewerkt:
Ik rij nix aan de grond.
Gisteren alleen me teen. Toen ik mijn voet ging verzetten en de steun aan de grond probeerde te rijden, begon de fiets te glijden.

De blokken op de banden zijn niet egaal afgesleten, dus heb ik maar een heel dun randje voor grip (klote macadams) :(
 
Heb ik ook gehad. Als ik mijn voet normaal op het steuntje heb staan, rijd ik eerst de voet/laars aan de grond en dan pas het steuntje. Makkelijke oplossing die ik altijd gebruik, gewoon met de tenen/punt van de laars op het steuntje staan. Dan komt de laars niet meer aan de grond en alleen het steuntje. 8-)

Idem voor mij. Gewoon met je tenen erop, is er niets aan de hand met je controle en dan lukt het stepje vast wel.
 
Div met voetsteunen aan grond
(alleen het vonkt niet (althans..dat denk ik); van die zeer zachte alluminium steunen met bijbehorende bolletjes).
Linksom durf ik harder te gaan dan rechtsom
 
Laatst bewerkt:
Met zachte sloffen eronder rij je alles aan de grond. Maar pas op: Komt het steppie, rempedaaltje of de uitlaat aan de grond zet er dan niet nog meer kracht op want dan verliest je achterband het contact met het asfalt. Ik spreek uit ervaring... ging gelukkig net goed.
Maar schik er ook niet van anders ga je zeker op je bek!!
 
Op dinsdag 28 mei 2002 00:56 schreef Maximum het volgende:
Op mn ZZR600 voetensteun+rem...op mn ZX7R voetesteun...op mn ZX9R nix....op mn R1 voetensteuntjes...

Ik heb toch wel wat MÉÉR werk als alleen je voetsteuntjes .........





:P ......... ;)
 
gelukkig heb je nog niet achter johnV gereden..hehehe... :)

de rijd zijn stepjes van zijn gsxR600 an de ground :)

i m witness....hij liep ook flink op me uit :) hehehe...

Het is een '97, maar het klopt wat je zegt. Als hij zijn halve motor aan de grond vonkt, komt de voetsteun van mijn GSX-R geeneens aan de grond. 8-)
 
O ja, mijn eige R1 tje niks aan de grond!
Tenminste niet rijdend! :P
Wel kuip en voorremhendel aan de grond gehad :(
Ennuh....hoop mijn voetsteuntjes ook NOOIT aan de grond te krijgen :?
 
heb je die pleures banden er nog steeds omzitten? :)

je zou die dingen wisselen man...straks lig je op je muil... en dat willen we niet :)

en kom dan niet ...dat ik je niet gewaarschuwd heb op het feessie :)



Ik rij nix aan de grond.
Gisteren alleen me teen. Toen ik mijn voet ging verzetten en de steun aan de grond probeerde te rijden, begon de fiets te glijden.

De blokken op de banden zijn niet egaal afgesleten, dus heb ik maar een heel dun randje voor grip (klote macadams) :(
 
12 mei op Lelystad mijn rechter stepje aan de grond gereden.
Had mijn vering achter op standje 5 staan. Heb h'm nu op standje 7 gezet en ga het donderdag weer proberen op Lelystad.

Toch maar eens ff een keer met jou aan het sturen, zelfde fiets en ongeveer dezelfde instellingen maar Skoezie bakt er niets van. Jij hebt de ballen denk ik wat groter ;)
 
Heb een keertje een heel ongelukkige en totaal niet vlakke bocht vrij plat genomen. Resultaat was dat de motor een rare slinger maakte en met de uitlaat aan de grond kwam :? . Gaf wel een leuk hoog geluidje, "tsjingggg".
Bij normale bochten nergens last van, dan beginnen de banden eerst te glijden.
 
Ik heb met miniracer mijn voetsteunen wel eens aan de grond gehad(knie ook maar das niet bijzonder) niet echt een lekkere ervaring omdat de voetsteuntjes niet inklappen
 
Terug
Bovenaan Onderaan