Super Blackbird
MF veteraan
Dat zou best kunnen, alleen heten ze natuurlijk niet zo...... desalniettemin klinkt de naam 'power pilot 3' wel fancy
Het is de Pilot Power 3 Scooter....... (en dus geen power pilot).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou best kunnen, alleen heten ze natuurlijk niet zo...... desalniettemin klinkt de naam 'power pilot 3' wel fancy
En die nieuwste van Michelin heb ik (nog) niet in de juiste maat gevonden, heb geen MAXI scooter.
Beste MF ers,
rijd momenteel een Gilera Fuoco , de bandjes zijn gelukkig bijna versleten (City Grip) en wil graag sportievere banden monteren met meer grip in het droge.(levensduur is niet belangrijk)
Wat is jullie ervaring in deze , ikzelf zit te denken aan Pirelli Diablo scooter of een Dunlop Scootsmart.
Of is er ook een sportievere Michelin ?
Ben ook geïnteresseerd in de Michelin Pilot Road 4 Scooter maar kan nergens de bandenmaten ervan vinden.
Ik ken geen andere Fuoco rijders en mijn dealer levert / adviseert alleen City Grip , dus dat gaat hem niet worden.
De bandenmaten zijn: 2 keer 120/70-12" en 1 keer 140 of 150/70-14".
Iedereen alvast bedankt voor de reaktie's
...Ben ook geïnteresseerd in de Michelin Pilot Road 4 Scooter maar kan nergens de bandenmaten ervan vinden...
Pilot Road 4 SC:
120/70 R14 & 160/60 R14、
120/70 R15 & 160/60 R15
Heb 140/70 15 nodig, die is er dus weer niet, zou 160/60 15 passen??
P.s.; die dame zou er bij mij ook wel op mogen.........
inderdaad overheen gelezenTeun ik snap dat je in de haast vergeten bent te lezen maar juist de pilot 4 gaat een sprong vooruit, 10- 40 graden, extra groeven claim is 3 meter kortere remweg.
Heb 140/70 15 nodig, die is er dus weer niet, zou 160/60 15 passen??
P.s.; die dame zou er bij mij ook wel op mogen.........
Je moet mij maar geloven op mijn blauwe ogen
Wat bedoel jij met 2 is te weinig
Motorbanden Aanbieding » GRATIS BEZORGD » Oponeo.nl.. ikzelf zit te denken aan Pirelli Diablo scooter of een Dunlop Scootsmart.
Ben ook geïnteresseerd in de Michelin Pilot Road 4 Scooter maar kan nergens de bandenmaten ervan vinden.
De bandenmaten zijn: 2 keer 120/70-12" en 1 keer 140 of 150/70-14".
.Je merkt het alleen in toerental niet in de snelheidsmeter,want de telleraandrijving zit voor zover ik weet, aan de voorzijde.
Volgens mij klopt dit niet............, maar helaas zit de kabel ergens in het blok
was je 2 voorwielen al vergeten bij het reageren...Volgens mij klopt dit niet.
Een voertuig wat namelijk op een bok kan worden gezet,heeft de snelheidsmetersensor(en) in het(de) voorwiel(en) zitten.
Ook deze Fuoco heeft dat.
Het voertuig beschikt namelijk niet over ABS,maar heeft wel in ieder voorwiel aan de binnenzijde ,
schuin onder de remblokken een sensor zitten die de wielsnelheid meet.
Helaas voor jou,maar ik heb een Werkplaatshandboek van dat ding in het engels.
Er wordt namelijk nergens over een sensor gesproken van de speedometer/tachometer in het motorblok.
Echter wel van 2 sensoren in de voorwielen.
En die sensoren zien er net zo uit,als op mijn Spidermax,en zitten op dezelfde plaats.
Ook is mijn snelheidsmeter aan de achterkant net zo als de Fuoco.
Heeft net zoals de Fuoco,een eletronische aansluiting.
Is de K66 geen all-weather band? Ik heb hem achter en bevalt prima. Naast de K66 heb ik onder meer scooter gereden met City Grip (zowel gewone als winter uitvoering) en Sava winterbanden.afgelopen week de michelin city grips weer terug gemonteerd aangezien de kans op sneeuw wel heel klein gaat worden.
Dus de Heidenau K66 konden er af.
de lamellen zijn er na 4 maanden niet meer allemaal, maar wel voldoende profiel.
heb ik niks geks kunnen ontdekken, rijden fijn, meer hoeft ook niet voor op de weg denk ik.
[afbeelding]
Is de K66 geen all-weather band? Ik heb hem achter en bevalt prima. Naast de K66 heb ik onder meer scooter gereden met City Grip (zowel gewone als winter uitvoering) en Sava winterbanden.
Ik ben geen bandenspecialist en het zal wel aan mij liggen, maar het verschil tussen gewone City Grips en City Grip Winter vind ik echt minimaal. De Sava's reden wel echt anders dan alle andere banden die ik tot nu toe heb gehad onder motorfietsen en motorscooters en die zou ik er zomers ook niet graag onder hebben. Met de City Grip Winter heb ik ook gewoon de hele zomer doorgereden, die lagen eronder toen ik de scooter kocht en de voorband ligt er nu na 15.000km nog onder. Mijn persoonlijke ervaring, niet elke band waar ze winter opzetten bestempel ik als echte winterband. Dit zijn puur mijn persoonlijke ervaringen hoor, maar in de winter zijn de City Grip Winter en K66 wat mij betreft redelijk vergelijkbaar onder de omstandigheden van de afgelopen Nederlandse winters.
zou best kunnen dat het geen pure winterbanden zijn maar zoals op de foto te zien zijn de lamellen al grotendeels weg en zoveel heb ik er niet op gereden v.d winter (3000 denk ik).
Maar ik heb geen haast meer indien er weer een winter komt met 2 maanden sneeuw rijd ik rustig door op mijn gewone citygrips heen en weer naar de lidl 2 km verderop.
ga daar geen banden meer voor wisselen.
ik ben ook geen banden expert (meer) , verdiep me er minder in.
het lukt me redelijk om de toer en sport banden uit elkaar te houden qua types, voor de rest zijn de meeste mensen zo dat ze pas de band oppompen als een ander vraagt of ze geen lekke band hebben.
Hier dezelfde combi K66 met DT300 en bevalt inderdaad prima. Als mijn voorhand aan vervanging toe is wil ik daar ook de K66 om leggen.Heb de k66 nu ruim 15k onder mijn DT300i zitten en bevallen me nog prima.
Zit ondertussen wel op de slijtnokken maar heb daar nog meer als 2,8 mm profiel.[afbeelding]