Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 10 - Jubileum-Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand precies welke achterlichten er in moeten, ze zijn bij mij allebei gesneuveld in een paar dagen. Ook mijn knipperlicht is aan vervanging toe, welke moet ik dan hebben. Als ik dadelijk in de motorzaak ben, neem ik ook gelijk een optimate 4 mee, dat is de beste keus toch?
 
Weet iemand precies welke achterlichten er in moeten, ze zijn bij mij allebei gesneuveld in een paar dagen. Ook mijn knipperlicht is aan vervanging toe, welke moet ik dan hebben. Als ik dadelijk in de motorzaak ben, neem ik ook gelijk een optimate 4 mee, dat is de beste keus toch?

Een Ctek schijnt net iets beter te zijn dan een Optimate :? Zie dit topic op het ARA-forum

Wat de lichtjes betreft kan ik je nu even niet helpen. Ik kan dat vanavond wel eventjes in de boekjes en in het werkplaatshandboek opzoeken :Y
 
Ga je mee terug rijden dan? :+


Haha, nee.. Had me geweldig geleken, maar die planning past mij helaas niet.

Ik ga mee heen en terug. *O*

Ik heb mijn remigratie voor eind deze maand november gepland. Mijn spullen zijn al over, ik heb de tassen al gepakt. Ik ben enkel nog administratie aan het afwikkelen, wat helaas in lokaal Spaans tempo gaat, en dan stap ik op de Mille.

Als de bestemming daadwerkelijk España wordt, dien ik graag als tolk en eventueel als gids voor het zuidelijkste stuk. :Y helaas ik heb niet veel meer kunnen verkennen dan stukken van Andalucie.
 
Overigens,

Vlakbij waar ik woon hier is een van de twee zwartste punten van Spanje, qua motorongelukken per jaar. Het gaat om een paar geweldige bochten in de buurt van Almuñecar, waarin het gevaar natuurlijk afhangt van je rijstijl en de grote van je hart. Op youtube zijn er een aantal filmpjes te vinden onder de naam ´las marias´. Zo heten de twee mooiste bochten.

voor wie wil, hier een voorbeeldje:

 

en hier is het camera standpunt goed te zien waarvandaan de filmpjes en fotos over deze bochten geschoten zijn. Het komt op precies 1.00 minuut voorbij.
 
Nu ik toch achter een pc eventjes zit, kan ik misschien meteen maar ff twee plaatjes neerzetten voor de openingspost?

RSV Mille kenteken 2003
Brake Wave disks voor
Dubbel Akrapovich (niet op foto)
Bagster tankhoes

full

full
 
Dat is in ieder geval 2 of 3 al

01. Baguette
02. Aerox
03. Spikehome

_O-




en hier is het camera standpunt goed te zien waarvandaan de filmpjes en fotos over deze bochten geschoten zijn. Het komt op precies 1.00 minuut voorbij.

Je hebt 2x hetzelfde filmpje gepost :/

Zet je ook in de OpeningsPost! Je hebt een 2002 R als het goed is :)
** Heb je trouwens geen duo-cover ?
 
Laatst bewerkt:
Baguette ook toegevoegd aan de OpeningsPost, wat voor demper heb je er op ?
En heb je nog meer aangepast / goodies ??
En wat is het bouwjaar ?
 
Laatst bewerkt:
Haha, nee.. Had me geweldig geleken, maar die planning past mij helaas niet.

Ik ga mee heen en terug. *O*

Ik heb mijn remigratie voor eind deze maand november gepland. Mijn spullen zijn al over, ik heb de tassen al gepakt. Ik ben enkel nog administratie aan het afwikkelen, wat helaas in lokaal Spaans tempo gaat, en dan stap ik op de Mille.

Als de bestemming daadwerkelijk España wordt, dien ik graag als tolk en eventueel als gids voor het zuidelijkste stuk. :Y helaas ik heb niet veel meer kunnen verkennen dan stukken van Andalucie.

Kijk een tolk is nooit verkeerd ;)
Waar ga je ergens wonen in nederland?
 
Kan hoor..
Maar zoals ik het begrijp gaat ie volgend jaar mee heen en terug.
dan woont ie in nederland.
 
Laatst bewerkt:
04. Anda Mille :]
Haha, nee.. Had me geweldig geleken, maar die planning past mij helaas niet.

Ik ga mee heen en terug. *O*

Ik heb mijn remigratie voor eind deze maand november gepland. Mijn spullen zijn al over, ik heb de tassen al gepakt. Ik ben enkel nog administratie aan het afwikkelen, wat helaas in lokaal Spaans tempo gaat, en dan stap ik op de Mille.

Als de bestemming daadwerkelijk España wordt, dien ik graag als tolk en eventueel als gids voor het zuidelijkste stuk. :Y helaas ik heb niet veel meer kunnen verkennen dan stukken van Andalucie.
01. Baguette
02. Aerox
03. Spikehome
04. Anda Mille

Enne enig voorkeur door de meerijders?
En hoeveel dagen?
Ik wil zowieso maar als er meer gaan lijkt me cool.

Vriend van mij vorig jaar door spanje gereden tot aan algarve.
Maar wel met trein tot narbonne geloof ik en terug ook en daar flink wat km gereden.
geloof 500 tot 700 per dag (wat ik zelf teveel vind en geen meter snelweg ervan :9~ ).
Ze kwamen vaak rond middernacht aan in de plaats.

Persoonlijk wil ik gewoon vanuit nederland rijden binnen door.
Ik ga nog een navi op me motor bouwen zodat we snelwegen kunnen vermijden.
 
Laatst bewerkt:
01. Baguette
02. Aerox
03. Spikehome
04. Anda Mille

Enne enig voorkeur door de meerijders?
En hoeveel dagen?
Ik wil zowieso maar als er meer gaan lijkt me cool.

Vriend van mij vorig jaar door spanje gereden tot aan algarve.
Maar wel met trein tot narbonne geloof ik en terug ook en daar flink wat km gereden.
geloof 500 tot 700 per dag (wat ik zelf teveel vind en geen meter snelweg ervan :9~ ).
Ze kwamen vaak rond middernacht aan in de plaats.

Persoonlijk wil ik gewoon vanuit nederland rijden binnen door.
Ik ga nog een navi op me motor bouwen zodat we snelwegen kunnen vermijden.

Hahaha, ik weet niet of ik mee ga hoor :X
Was meer als grapje bedoeld
 
Cyclonus & PartyMarty, m'n jongste broertje heeft MW2 gekocht!
Vanavond even gespeeld, ziet er goed uit!!
De mappen Estate & Highrise gespeeld, ziet er echt anders uit als WaW [wat lichter].

Heb trouwens via BartSmit.com een 2e PS3 besteld [€ 225,- + controller & 2 games : Uncharted & Resistance] *O*
 
Je hebt 2x hetzelfde filmpje gepost :/

ups, sorry ik zie het...ik bedoelde deze :')


Zet je ook in de OpeningsPost! Je hebt een 2002 R als het goed is :)
** Heb je trouwens geen duo-cover ?~[/quote]

Thanks! En inderdaad het is een 2002 R met duocover, maar die had ik al met de verhuiswagen meegestuurd aangezien ik wat bagage mee wilde nemen op mijn weg terug naar Nederland.
 
Kan hoor..
Maar zoals ik het begrijp gaat ie volgend jaar mee heen en terug.
dan woont ie in nederland.


Inderdaad, de planning is dat ik dan alweer in Nederland woon. Terug voor een mooie rit zou ik echter niet bezwaarlijk vinden. Ik heb geen kilometervrees. Je kunt er prachtig sturen, wat ik echter zelden met gelijkgestemden heb kunnen delen. Met een rijtje RSV´s lijkt me dat een ultieme ervaring!

Maar in werkelijheid het is mij eender welke bestemming. Voor velen zal het te ver zijn. Bovendien ben ik hier niet van afhankelijk om weer eens terug te gaan. Zal er zeker nog eens van komen.

Ik moet natuurlijk ook realistisch met mijn aanmelding voor een verre rit, terwijl ik nog niets duidelijke heb qua werk/werkgever/vrije tijd... :+ Vanuit intentie dus een hardop uitgesproken JA IK DOE MEE *O* , maar met een slag om de arm.
 
Cyclonus & PartyMarty, m'n jongste broertje heeft MW2 gekocht!
Vanavond even gespeeld, ziet er goed uit!!
De mappen Estate & Highrise gespeeld, ziet er echt anders uit als WaW [wat lichter].

Heb trouwens via BartSmit.com een 2e PS3 besteld [€ 225,- + controller & 2 games : Uncharted & Resistance] *O*
En dat zijn naar mijn mening niet eens de vetste mappen ;)

Over voorjaarsrit: wat zijn de plannen, heb opzich altijd wel interesse voor ritjes alleen jullie wonen volgens mij vooral aan de andere kant van Nederland -O-
 
Ben al weer terug van een ritje *O* Ga vanmiddag nog even met klaazzzzzz aan het donderen :9~


En dat zijn naar mijn mening niet eens de vetste mappen ;)

Over voorjaarsrit: wat zijn de plannen, heb opzich altijd wel interesse voor ritjes alleen jullie wonen volgens mij vooral aan de andere kant van Nederland -O-

Nee oke :P maar die had ik even geprobeerd ;)

Denk dat het mooiste is een beetje centraal in NL ?



Wat gaan jullie dan op de openbare weg doen? Toeren?

Mij niet gezien _O-

Koffieleuten :9
 
Cyclonus & PartyMarty, m'n jongste broertje heeft MW2 gekocht!
Vanavond even gespeeld, ziet er goed uit!!
De mappen Estate & Highrise gespeeld, ziet er echt anders uit als WaW [wat lichter].

Heb trouwens via BartSmit.com een 2e PS3 besteld [€ 225,- + controller & 2 games : Uncharted & Resistance] *O*
Wat is je online naam ? :Y en 225,- is zeker niet veel, zal zeker geen PS Slim zijn ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan