Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 18 - V-Twin 60°

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vraag voor de mensen met een ducati rem pomp achter.

Heb mijne nu ontlucht maar voor het gevoel moet ik de stift best ver in de pomp draaien voor ik echt een goede rem heb met korte slag op het pendaaltje.


Hebben er nog meer dit gevoel gehad?
Heb hem op alle manieren al ontlucht en gedaan dus kan niet zeggen dat er lucht in zit nu.
Hopelijk iemand nog een advies / tip
 
Laatst bewerkt:
Mijn slag is ook niet gigantisch groot. Maar voor de achterrem wil ik dat ook niet.
verder heb ik hem nooit hoeven ontluchten eigenlijk.
 
Mijn slag is ook niet gigantisch groot. Maar voor de achterrem wil ik dat ook niet.
verder heb ik hem nooit hoeven ontluchten eigenlijk.

Ik kon hem steeds ver in trappen zonder het wiel te stoppen (stond op bok en wiel met de hand een slinger geven)

Maar had al begrepen dat de stift echt stik verser uit gedraaid moest worden ten opzichte van de originele pomp.

Denk dat ik hem gewoon moet testen tijdens een rit.
Op de bok met draaiend achterwiel kon ik wel merken aan de motor dat hij echt wel remt.

Binnenkort maar testen
 
Graag deze in de OP AeroX

full
 
Met dat mooie weer gisteren begint het alweer te kriebelen, eerst nog maar eens de Mille langslopen als ik weer meer tijd heb want ze staat al weer even stil helaas.
 
Hey, ik sta niet meer in de OP en ik ben toch wel degelijk bijna dagelijks op M-F. Ik post weliswaar niet veel maar lees wel altijd!
 
Laatst bewerkt:
1512808_10201572400377307_1346530002_n.jpg


Foto van mijn 05 RSV
Zit nu een 1098 rempomp achter op.
En als het beetje gaat lukken misschien binnenkort ook nog een set Titax hendels.
 
Nog een vraag:
Heeft iemand toevallig deze IP sticker te koop die onderop de kuip gaat?
ik ga mijn kuip opnieuw schuren en spuiten (ivm schade door vorige eigenaar) en daarna moet hij opnieuw bestickert worden. ik heb nu alle stickers behalve deze:

IMAG0881_zpssbyp2ba7.jpg
 
Ga binnenkort ook m'n linksysteem FF los halen en checken.... Nogal crusiaal onderdeeltje
 
Laatst bewerkt:
Ik lees ook weer mee!

Die van het linksysteem is een ARA-ganger.
Geeft maar weer eens weer wat weer en wind (pekel) met een motor doen, icm onvoldoende onderhoud.
 
Zojuist verse bougies, vloeistoffen en filters besteld. Waarschijnlijk deze week maar eens de Mille tevoorschijn toveren *O*
 
:WZal mijn Mille binnenkort ook even trakteren op een beurtje :Y eerst nog even wachten tot de pekel is weggespoeld.

Ik wacht liever ook tot de pekel weg is maar ik heb tot 1 maart de beschikking over een complete werkplaats inclusief gereedschap, helemaal voor mezelf! Dus deze kans wil ik niet laten liggen. Heb ik bovendien de mogelijkheid om ook de kappen en velgen goed schoon te maken.

Met een beetje geluk stoppen ze met strooien en gaat er gauw een regenbui overheen, dan durf ik het wel aan :+
 
Weet iemand hoe deze dingen in het nederlands heten? En waar ik die kan halen, of een alternatieve oplossing?
quicklock-fixing-washers.jpg


'washer for shafts"

Deze dingen houden in de zijkuip die "airpuller"vast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan