Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Heren,

In juni wil ik graag naar de TT toe en iemand achterop meenemen. Nu heb ik alleen geen duo zit bij mijn 2003 RSV en ben er inmiddels al achter gekomen dat de zitjes van andere (oudere) types niet passen. Omdat het kontje van de 2003 maar één jaar gemaakt is kan ik slecht een zitje vinden.

Weten jullie zo of een duo zit van een gen 1 Tuono wel gaat passen? Heb er eentje gevonden uit 2003 en het lijkt alsof het moet lukken. Wil het alleen graag even zeker weten voor ik hem bestel.

Alvast bedankt!
 
Ook hier even pluggen.

Mocht er iemand trouwens interesse hebben in een set blauwe OZ velgen van een Gen 2 R. Die heb ik te koop. Zonder banden, schijven etc.
Passen zo in een Gen 1 en met shims voor de schijven ook weer in een Gen 2.
 
Heren,

In juni wil ik graag naar de TT toe en iemand achterop meenemen. Nu heb ik alleen geen duo zit bij mijn 2003 RSV en ben er inmiddels al achter gekomen dat de zitjes van andere (oudere) types niet passen. Omdat het kontje van de 2003 maar één jaar gemaakt is kan ik slecht een zitje vinden.

Weten jullie zo of een duo zit van een gen 1 Tuono wel gaat passen? Heb er eentje gevonden uit 2003 en het lijkt alsof het moet lukken. Wil het alleen graag even zeker weten voor ik hem bestel.

Alvast bedankt!
Dat past :)
 
Sinds deze week staat er naast de Aprilia (in circuittrim) en andere iconische superbike, Ducati 996S (raceklaar) uit 1999. Qua zithouding en ergonomie totaal verschillend van elkaar, comfortabel en ruim versus spartaans en gedrongen. Volgende week trek ik op de Ducati naar Mettet, echt benieuwd naar de ervaring op deze motor. Intussen besloten dat de RSV nog even mag blijven ("Money on the bank is boring, superbikes are not...")
Duc en Appie.jpg
 
Dag allen hier, lang niet gepost .Wel regelmatig meegelezen.
In bezit van een 2002 RSV (geen goede foto om te showen )voor het circuit. KTM 1290SAS voor op de weg( had Aprilia ook wel kunnen bouwen )

Dit seizoen helaas geen dagen op de RSV , 2023 zal het weer moeten gebeuren. Alleen met de KTM op Lelystad wat dagdelen.

Ik heb nu een 2003 op de kop getikt met lichte schade voor donor en extra velg set.
Ik ga hem dus tzt demonteren.

Echter in de aanbieding wat nu direct weg kan.
Duo seat 2003 smalle kont dus.
Titanium Aprilia Evo uitlaat
Koplamp in zeer goede staat.

Beste via PB
 

Bijlagen

  • leukopdefoto_1488426-thumb.jpg
    leukopdefoto_1488426-thumb.jpg
    9 KB · Weergaven: 13
Dag allen hier, lang niet gepost .Wel regelmatig meegelezen.
In bezit van een 2002 RSV (geen goede foto om te showen )voor het circuit. KTM 1290SAS voor op de weg( had Aprilia ook wel kunnen bouwen )

Dit seizoen helaas geen dagen op de RSV , 2023 zal het weer moeten gebeuren. Alleen met de KTM op Lelystad wat dagdelen.

Ik heb nu een 2003 op de kop getikt met lichte schade voor donor en extra velg set.
Ik ga hem dus tzt demonteren.

Echter in de aanbieding wat nu direct weg kan.
Duo seat 2003 smalle kont dus.
Titanium Aprilia Evo uitlaat
Koplamp in zeer goede staat.

Beste via PB
Hi Ruud

Ik mag geen privé conversatie met je starten. Wil jij me een berichtje sturen?
Ben geïnteresseerd in je onderdelen.

Groetjes
Thijs
 

Bijlagen

  • AB6DFD42-934C-40CE-8EF2-E4D2BC9A12F5.png
    AB6DFD42-934C-40CE-8EF2-E4D2BC9A12F5.png
    40,2 KB · Weergaven: 10
Hi,

Een maat van mij niet op dit forum aanwezig heeft zijn Gen.2 Tuono verkocht en heeft nog een Ôhlins schokbreker te koop vrpr. € 300,00.

Bij interesse even een PB naar mij dan breng ik je in contact met hem.
 
Goedemiddag!

Ik heb een tijdje terug een RSV mille blok opgehaald bij een mede forum-lid.... plannen om er iets mee te doen lagen er al langer en liggen er nog steeds. Maar er zijn intussen andere plannen voor in de plaats gekomen. Dus de kans dat ik er de komende jaren een fiets omheen ga knutselen zijn opeens HEEEEL klein geworden.
Vandaar dat het blok weer door mag naar iemand die er wel wat leuks mee wil doen. Is voor gratis he ;)
1654342508676.png

Dit was het blok zoals ik het ophaalde.... beetje verfikt aan de buitenkant....

Maar de binnenkant maakt een mens een stuk blijer:t

1654342658674.png


1654342683926.png


Graag een PB voor interesse. Blok ligt in het zuiden van Limburg en ik kom het niet brengen.

Later,

Loek
 
Heeft iemand hier toevallig nog een redelijke aftermarket demper liggen voor een Gen 1 Mille? Ik wil met name wat op gewicht besparen tov de originele pijp.

Het liefst een beetje een lange demper, geen Mivv GP oid. En met DB killer.
Staat maakt niet zoveel uit, zolang die maar dicht is.
 
Goedemiddag!

Ik heb een tijdje terug een RSV mille blok opgehaald bij een mede forum-lid.... plannen om er iets mee te doen lagen er al langer en liggen er nog steeds. Maar er zijn intussen andere plannen voor in de plaats gekomen. Dus de kans dat ik er de komende jaren een fiets omheen ga knutselen zijn opeens HEEEEL klein geworden.
Vandaar dat het blok weer door mag naar iemand die er wel wat leuks mee wil doen. Is voor gratis he ;)
Bekijk bijlage 1768147
Dit was het blok zoals ik het ophaalde.... beetje verfikt aan de buitenkant....

Maar de binnenkant maakt een mens een stuk blijer:t

Bekijk bijlage 1768148

Bekijk bijlage 1768149

Graag een PB voor interesse. Blok ligt in het zuiden van Limburg en ik kom het niet brengen.

Later,

Loek
PB! 😁😁😁
 
Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen maar ik ben op het moment aan het rond kijken voor een aprilia rsv, nou is mijn oog gevallen op een 2004 model met 43000 op de teller. Het punt waar ik over twijfel is dat de achterbrug dus nooit is vervangen. Dus de brug die kan gaan schuren zit er nog onder. Moet ik me hier nog zorgen over maken na de km's die er al op staan ? En is het anders eventueel zelf te vervangen of iemand een idee of dit veel uren in arbeid is als ik zelf een andere achterbrug zou leveren bij een werkplaats. Ik neem tenminste aan dat die garantie claim van toen nu niet meer gedaan wordt ? Of heeft iemand hier daar een andere ervaring mee toevallig..
Wil dus niet dat ik straks nog met een enorme kostenpost ga zitten na aankoop.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan