Alles over MFCD

Hallo Martin,

Het cursusgeld had al betaald moeten worden vóór 28 april. Tot op heden zijn er nog steeds personen die NIET alles betaald hebben. Indien a.s. zaterdag het bedrag niet op de FreeBike rekening staat is het jammer voor die personen maar die zullen niet mogen deelnemen. Een betalingsbewijs meenemen a.s. zondag is een goed idee.

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff


Hoe zit dat met deelnemers die (zoals ik) pas vandaag te horen hebben gekregen dat ze mee mogen??

Weet nog niet aan wie en op welke manier ik moet, kan betalen.

Gaarne reactie via E-mail j.meijer32@chello.nl

Frank
 
Helaas Pocahontas,
Het PIVM circuit is niet bestemd voor publiek omdat de veiligheidmaatregelen daar niet aanwezig zijn. Dit weer omdat het een oefencircuit is en geen racecircuit.

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff

vriendelijke motorkutzooi... ik heb er al geen zin meer in...maakt jou nie uit zeker... najah kijk wel.... kan ook naar moeders toe...
 
vriendelijke motorkutzooi... ik heb er al geen zin meer in...maakt jou nie uit zeker... najah kijk wel.... kan ook naar moeders toe...
Moet dat nou, zo'n reactie? :(

Simon kan er ook niks aan doen dat de faciliteiten op Lelystad dat niet toelaten!!
 
Moet dat nou, zo'n reactie? :(

Simon kan er ook niks aan doen dat de faciliteiten op Lelystad dat niet toelaten!!



wat jullie ook zeggen, kweet zeker dat er daar wel toeschuowers zijn geweest, kunnen komen, en zullen zijn in de toekomst....

de zogenaamde uitzonderingen en mensen die mensen kennen en mensen die.......... enz enz enz...
 
had het kunnen weten..... politie circuit... die weten op eoa manier je dag altijd te verzieken



:r :r :r :r :r

ik haak af... ik kom nie...
 
Laatst bewerkt:
Uh, ff een tijd en plek af gaan spreken.

Af- en oprit nummer 7 aan de A6 (dat is toch zo'n 'doodlopende'?) Dat is de S105 (Spectrumdreef) als het goed is.

Bym en Martijn willen tussen 8:00 en 8:15 er zijn. Dus vanaf dat punt om 7:30 (in verband met tanken in Lelystad) op z'n laatst wegrijden, dan moet dat lukken.

Tankstation weet ik te vinden, vliegveld ook, en daar moet het zijn dacht ik. Tenminste ik zie daar het oefenterrein steeds vanuit de lucht...

Zoiets?

Prima, 07.30 uur bij de afrit / oprit 7 (almere-buiten).

Je kan die afrit gewoon pakken, boven wachten en weer de naastliggende oprit gebruiken om de A6 weer op te gaan. Ik zal er zijn om 07.30 uur.

Met z'n hoevelen zijn jullie dan?
 
Zou er vandaag (woensdag avond dus) zich nog iemand aan kunnen melden??

Ik kreeg die vraag van iemand vanavond, zodoende :)
 
[Rustige ouwelullen modus]
Tjonge Rico doe toch ff rustig,beter voor oewe
tikker

[Nu ik zelf aan het woord]
Je hebt wel volkomen gelijk tis gewoon kut dat je niet kunt komen kijken.

:j en dat is het
 
Prima, 07.30 uur bij de afrit / oprit 7 (almere-buiten).

Je kan die afrit gewoon pakken, boven wachten en weer de naastliggende oprit gebruiken om de A6 weer op te gaan. Ik zal er zijn om 07.30 uur.

Met z'n hoevelen zijn jullie dan?

Eh, ik, BYM, Martijn, jij, Schamperd?, nog iemand? In ieder geval 4 dan, en misschien >6?
 
Ik wens jullie allen een hele leuke MFCD toe! :]

Ikzelf ben er jammer genoeg niet bij, volgende keer beter. :)
 
Zeg Simon klopt het dat de regels nog strenger zijn geworden op jullie circuit ???
Vorig jaar mocht alleen inhalen op 't rechte stuk en nu mag je helemaal niet meer inhalen.
Wat is nu de reden hiertoe ??
Iedereen weet dat je een risico loopt als je met snelheid speelt. En met deze regel voorkom je echt geen ongelukken, begint het wel een beetje zat te worden hier in Nederland met als die beperkingen onder het mom van veiligheid. Mensen blijven toch een stukje spanning zoeken.
Wordt steeds meer een beschermingsstaat :r
Gelden deze regel ook als je 's avonds een keer wilt rijden, ik hoop 't van niet, weer een leuk evenement weg jammer.

gR1d
 
Zeg Simon klopt het dat de regels nog strenger zijn geworden op jullie circuit ???
Vorig jaar mocht alleen inhalen op 't rechte stuk en nu mag je helemaal niet meer inhalen.
Wat is nu de reden hiertoe ??
Iedereen weet dat je een risico loopt als je met snelheid speelt. En met deze regel voorkom je echt geen ongelukken, begint het wel een beetje zat te worden hier in Nederland met als die beperkingen onder het mom van veiligheid. Mensen blijven toch een stukje spanning zoeken.
Wordt steeds meer een beschermingsstaat :r
Gelden deze regel ook als je 's avonds een keer wilt rijden, ik hoop 't van niet, weer een leuk evenement weg jammer.

gR1d

Helemaal niet inhalen? Wil niet vervelend zijn, maar er rijden nogal verschillende types rond, van rustig tot erg snel. Straks hou ik alles op...

De mensen die zoiets beslissen rijden die zelf motor... :?
 
officieel heb je gelijk dat je alleen nog maar op het rechte eind mag in halen...maar ik denk met het vrij rijden dat het wel allemaal heel erg meevalt hoor!!!

maakt je geen zorgen...dat komt echt wel goed... :)

(*SCCCRRRRAAAAPPPP* rechter kneepad...*SCCCUUUUUURRRRR* linker stepje...) ik heb er nu al zin in :)

Zeg Simon klopt het dat de regels nog strenger zijn geworden op jullie circuit ???
Vorig jaar mocht alleen inhalen op 't rechte stuk en nu mag je helemaal niet meer inhalen.
Wat is nu de reden hiertoe ??
Iedereen weet dat je een risico loopt als je met snelheid speelt. En met deze regel voorkom je echt geen ongelukken, begint het wel een beetje zat te worden hier in Nederland met als die beperkingen onder het mom van veiligheid. Mensen blijven toch een stukje spanning zoeken.
Wordt steeds meer een beschermingsstaat :r
Gelden deze regel ook als je 's avonds een keer wilt rijden, ik hoop 't van niet, weer een leuk evenement weg jammer.

gR1d
 
officieel heb je gelijk dat je alleen nog maar op het rechte eind mag in halen...maar ik denk met het vrij rijden dat het wel allemaal heel erg meevalt hoor!!!

maakt je geen zorgen...dat komt echt wel goed... :)

(*SCCCRRRRAAAAPPPP* rechter kneepad...*SCCCUUUUUURRRRR* linker stepje...) ik heb er nu al zin in :)

En dan schraap, en volgende rijder voor je neus (ik?)...
 
Hoe zit dat met deelnemers die (zoals ik) pas vandaag te horen hebben gekregen dat ze mee mogen??

Weet nog niet aan wie en op welke manier ik moet, kan betalen.

Gaarne reactie via E-mail j.meijer32@chello.nl

Frank

Uiteraard staat bij jullie iets anders op de faktuur. Ik begrijp ook wel dat de laatste twee inschrijvingen niet op tijd kunnen betalen. Deze kunnen dan contant op de trainingsdag betalen zoals op de faktuur ook staat die jullie hebben ontvangen. Maar alle andere deelnemers moesten vóór 28 april betaald hebben. Ik heb voor de Motor-Forum deelnemers een hele scherpe prijs gehanteerd die ver onder de normale prijs ligt in de hoop dat er wel op tijd werd betaald. Helaas is dat niet het geval. Uiteraard is bovenstaande niet bedoeld voor de deelnemers die wel op tijd hebben betaald.

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff
 
Zeg Simon klopt het dat de regels nog strenger zijn geworden op jullie circuit ???
Vorig jaar mocht alleen inhalen op 't rechte stuk en nu mag je helemaal niet meer inhalen.
Wat is nu de reden hiertoe ??
Iedereen weet dat je een risico loopt als je met snelheid speelt. En met deze regel voorkom je echt geen ongelukken, begint het wel een beetje zat te worden hier in Nederland met als die beperkingen onder het mom van veiligheid. Mensen blijven toch een stukje spanning zoeken.
Wordt steeds meer een beschermingsstaat :r
Gelden deze regel ook als je 's avonds een keer wilt rijden, ik hoop 't van niet, weer een leuk evenement weg jammer.

gR1d

Helaas klopt het dat er wijzigingen zijn in de regels van het PIVM circuit. Dit o.a. naar aanleiding van een dodelijk ongeval vorig jaar. Wij als FreeBike voldoen sinds vorig jaar al aan die eisen. Sterker nog wij gaan er zelfs overheen door met 1 instructeur op 6 deelnemers te werken terwijl het maximum van het PIVM 1 instructeur op 10 deelnemers is.
De MFCD is absoluut ook geen RACE cursus maar een verhoogde rijvaardigheidstraining op een afgesloten circuit. Maar je zult a.s. zondag wel merken dat we er toch een hele leuke leerzame dag van hebben kunnen maken en je zult na afloop wel aan je banden kunnen zien dat je jezelf niet hebt verveeld.

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan