Alles over MFCD

Uiteraard staat bij jullie iets anders op de faktuur. Ik begrijp ook wel dat de laatste twee inschrijvingen niet op tijd kunnen betalen. Deze kunnen dan contant op de trainingsdag betalen zoals op de faktuur ook staat die jullie hebben ontvangen. Maar alle andere deelnemers moesten vóór 28 april betaald hebben. Ik heb voor de Motor-Forum deelnemers een hele scherpe prijs gehanteerd die ver onder de normale prijs ligt in de hoop dat er wel op tijd werd betaald. Helaas is dat niet het geval. Uiteraard is bovenstaande niet bedoeld voor de deelnemers die wel op tijd hebben betaald.

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff


Uh ik wil het nu overmaken, ik heb afgelopen week de papieren binnegehad. ( en ben niet zo snel geweest om het gelijk te doen?)

Is het slimmer om het contant mee te nemen of zal ik het nu gewoon overmaken??
 
In de papieren zie ik staan:
Begripsomschrijvingen:
...
C. Duopassagier
Het is de cursist toegestaan om tijdens de trainingsdag een duopassagier mee te nemen.
...
Tijdens behendigheidsoefeningen is het niet toegestaan een duopassagier te vervoeren.
Dus moet de duo ergens langs de zijlijn toekijken. Dus op deze manier is het m.i. wel mogelijk om (een beperkt aantal) toeschouwers te hebben. Echter, het lijkt mij niet echt superinteressant voor de toeschouwer. De motoren staan de helft van de tijd stil, te wachten op de volgende oefening of tot ze aan de beurt zijn. Veel oefeningen doe je 1 voor 1.

Lijkt me alleen wel leuk als er fotografen/filmers aanwezig zijn, die van iedereen een kiekje kunnen maken. Ik geloof dat vorig jaar mensen hebben gezegd dat ze graag met camere en al naar deze dag zouden willen komen?
 
ja want ik heb zelf geen digi spullen.

Maar stel je eens voor dat we allemaal geen knieeen, dan wil je dat toch wel heel graag zelf zien dmv piccie of film!!

Dus wie neemt er een filmende/fotoende duo mee??
 
Nog een vraagje: is het toegestaan om wel in leren pak te komen, maar met 'gewone' schoenen? In mijn geval dan wel halfhoge berg-/wandelschoenen, of als het moet nog oude kistjes. Zo niet, dan moet ik nodig eens naar de motorzaak om een paar speciale motorstappers te halen.
 
Uh ik wil het nu overmaken, ik heb afgelopen week de papieren binnegehad. ( en ben niet zo snel geweest om het gelijk te doen?)

Is het slimmer om het contant mee te nemen of zal ik het nu gewoon overmaken??
Hallo Jasper,

Je kunt het beste a.s. zondag contant (gepast)betalen. Er is namelijk geen mogelijkheid tot pinnen aldaar.

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff
 
Op vrijdag 10 mei 2002 08:56 schreef marcoo het volgende:
In de papieren zie ik staan:Dus moet de duo ergens langs de zijlijn toekijken. Dus op deze manier is het m.i. wel mogelijk om (een beperkt aantal) toeschouwers te hebben. Echter, het lijkt mij niet echt superinteressant voor de toeschouwer. De motoren staan de helft van de tijd stil, te wachten op de volgende oefening of tot ze aan de beurt zijn. Veel oefeningen doe je 1 voor 1.

Lijkt me alleen wel leuk als er fotografen/filmers aanwezig zijn, die van iedereen een kiekje kunnen maken. Ik geloof dat vorig jaar mensen hebben gezegd dat ze graag met camere en al naar deze dag zouden willen komen?
Deze omschrijving is voor de andere trainingen van FreeBike. Bij de FCT zijn er om veiligheidsredenen geen duo's toegestaan. Er is een beroepsfotograaf (Ad Kievit) aanwezig om van alle deelnemers een aktiefoto te maken.
 
Nog een vraagje: is het toegestaan om wel in leren pak te komen, maar met 'gewone' schoenen? In mijn geval dan wel halfhoge berg-/wandelschoenen, of als het moet nog oude kistjes. Zo niet, dan moet ik nodig eens naar de motorzaak om een paar speciale motorstappers te halen.
Met een paar stevige bergschoenen zul je niet worden geweigerd.

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff
 
En schade aan het circuit... wie betaald dat?

...dus de schaamranden-king glijdt met z'n R6 onderuit en het voetsteuntje schraapt een leuke kras in het asfalt?
 
En schade aan het circuit... wie betaald dat?

...dus de schaamranden-king glijdt met z'n R6 onderuit en het voetsteuntje schraapt een leuke kras in het asfalt?


denk jij tenzij je de all risk neemt.

wel doen dus!
ook al is de 700 euro eigenrisico bij mij geen optie omdat dat bijna de helft van de waarde van mn fiets is. 9doe het dus niet voor mn motor zelf)

echter wat als je iemand voor zn donder rijd of een reklame bord aan vellen ofzo??

kost doer denk!!
 
Er staan geen reklameborden op dat circuit.
Ik heb al een aantal motoren daar onderuit zien gaan, die zelf behoorlijk beschadigd waren, maar nog nooit daarvan een kras in het asfalt gezien.

Maar je weet nooit he.
 
officieel heb je gelijk dat je alleen nog maar op het rechte eind mag in halen...maar ik denk met het vrij rijden dat het wel allemaal heel erg meevalt hoor!!!

maakt je geen zorgen...dat komt echt wel goed... :)

(*SCCCRRRRAAAAPPPP* rechter kneepad...*SCCCUUUUUURRRRR* linker stepje...) ik heb er nu al zin in :)

Bla.......bla......bla. blabla.... :P
;)
 
had het kunnen weten..... politie circuit... die weten op eoa manier je dag altijd te verzieken



:r :r :r :r :r

ik haak af... ik kom nie...

he rico :)

ff releks man...kom gewoon en die dag zal dik in orde zijn...gewoon gezellig met de andere motorforumdudez!!

en simon kan er niks aan doen dat op het pivm geen mensen mogen kijken...we hebben al 100 verzoeken gehad van mensen die langs willen komen om de zaak de aanschouwen...

weet je wat het is...als je meissie langs de baan staat...en iemand komt aan voor de remproef met 120...en die red het niet...

en je vrouwtje kan niet op tijd wegkomen...
wie zit er dan met de shit?

1: je meisje..
2: jij....(jij kan haar verzorgen)
3: wij van motor-forum en freebike...

al met al..worden we er niet happy van snap je...
en als er hekken staan...tribunes zijn...kerel....dan mag je het hele dorp uitnodigen maar die dingen staan er gewoon niet...

laat ik het zo zeggen...ik zou heeeel jammer vinden als je niet komt...dus kijk je meissie lief aan...en kom gewoon :)

ik hoop dat ik je zondag zie...
:)
 
he rico :)

ff releks man...kom gewoon en die dag zal dik in orde zijn...gewoon gezellig met de andere motorforumdudez!!

en simon kan er niks aan doen dat op het pivm geen mensen mogen kijken...we hebben al 100 verzoeken gehad van mensen die langs willen komen om de zaak de aanschouwen...

weet je wat het is...als je meissie langs de baan staat...en iemand komt aan voor de remproef met 120...en die red het niet...

en je vrouwtje kan niet op tijd wegkomen...
wie zit er dan met de shit?

1: je meisje..
2: jij....(jij kan haar verzorgen)
3: wij van motor-forum en freebike...

al met al..worden we er niet happy van snap je...
en als er hekken staan...tribunes zijn...kerel....dan mag je het hele dorp uitnodigen maar die dingen staan er gewoon niet...

laat ik het zo zeggen...ik zou heeeel jammer vinden als je niet komt...dus kijk je meissie lief aan...en kom gewoon :)

ik hoop dat ik je zondag zie...
:)

Hoi Fastnappie:

Allereerst is Rico altijd releks, HIJ vindt het niet dik in orde als ik niet mee kan. Simon kan er natuurlijk wel iets aan doen. (De bekende uitzonderingen :j ) Kantine?

Meissie doet het op eigen risico, dus so what???

WIJ worden er ook niet happy van!

Wij vinden het ook best jammer...

Maar het allerbelangrijkste: Rico hoeft mij helemaal niet lief aan te kijken... echt geen toestemming nodig hoor! Ken jij Rico nog niet denk ik..

:(
 
Hoi Fastnappie:

Allereerst is Rico altijd releks, HIJ vindt het niet dik in orde als ik niet mee kan. Simon kan er natuurlijk wel iets aan doen. (De bekende uitzonderingen :j ) Kantine?

Meissie doet het op eigen risico, dus so what???

WIJ worden er ook niet happy van!

Wij vinden het ook best jammer...

Maar het allerbelangrijkste: Rico hoeft mij helemaal niet lief aan te kijken... echt geen toestemming nodig hoor! Ken jij Rico nog niet denk ik..

:(

hoi poca,

aan je smilies te zijn begrijp ik dat je wat geiriteerd ben en dit kan ik begrijpen :) ...maar ik hoop dat dat niet naar mij/ons persoonlijk is...

ik zal het je proberen uit te leggen...

het circuit moet je huren voor die dag...
je hoeft niet het hele circuit te huren voor de hele dag...

als jij met je crossmotor op het crossterrein wil van 8 uur sochtends tot 12 uur smiddags kost dat bedrag x....en dan hoef je dus niet voor het hele circuit te betalen...

dit geldt het zelfde voor alle faciliteiten rondom het circuit...

de kantine wordt alleen gehuurd voor ontvangst en lunch...(en je spullen die je de kan opslaan in kluisjes) dus dat betekend om het moment dat er mensen op de baan zijn de kantine leeg is, en dat daar niemand in kan...(organisatie daar van los gezien natuurlijk.)en dus ook niet gehuurd hoeft te worden...

ook snap ik dat jij daar voor eigen risico wil staan, maar dat willen die andere 150 man ook die graag willen kijken.

dus als we toeschouwers toelaten, is het hek van de dam...en staat het voor dat je het weet vol met mensen die graag willen kijken. :)

vorig jaar is er een dodelijk ongeval geweest door een motorrijder op de baan, highsider met zijn hoofd verkeerd terecht gekomen...knak zei het nekje...(heel erg vervelend...)

die motor schiet door...en raakt 5 mensen die in de bocht staan te kijken...wat dan?

dan kan je niet als politie organisatie verkopen aan de nederland dat er onveilig toeschouwers aan de kant hebben gestaan...

maaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr.....
even de keerzijde van het verhaal ik heb nog een plaats open van replica...die gevallen is...paar dagen gelee...

lijkt het je wat om in de plaats van replica te gaan? (betaling moet je dan wel met hem regelen...) zo ja...email me dan even, en dan krijg je de gegevens van jack (replica)...

:)
en dan kan je met je rs250...lekker meedoen!! das nog veeeeeeeeeeeeeeeel leuker!! :)
 
Ik ben het er dus helemaal mee eens, dat op dat circuit niet veel toeschouwers kunnen zijn. Daar komen zeker ongelukken van.

Ik ben daar nu 4 x op een circuitavondje geweest. Dan zijn er wel eens een man of 10 extra. Dat kan dan nog, maar als je iedereen van het forum daar laat komen, gaat het mis. Jammer maar helaas.
 
Bedankt voor de goede uitleg, maar we gaan niet mee, heb je weer een extra plaatsje erbij :)
 
Laatst bewerkt:
is wel jammer dat deze plaatsen vrij komen
maar ik kan er wel in komen door deze actie
veel plezier voor diegenen die wel gaan
 
ok poca...het bericht is duidelijk... ;(
ik raad je dan aan om een vervanger aan te dragen..anuit jullie kant...

en daarmee de kosten te verrekenen...restitutie is namelijk niet mogelijk....

en €137,- voor niks betalen is heel zonde geld...dus.....ik hoor het wel...
 
Ja, €137 weggooien is zonde.....Kan je er beter nog een keer zo'n bedrag naast leggen en met z'n tweëen komen....

Zal wel weer aan mij liggen, vond Fastnappie's verhaal wel kloppen (volgens mij z'n eerste post zonder schraap en schuur....) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan