Als je dat tóch gebannen bent....

1594987636046.png
 
Je bent proefkonijn.
Dit topic kan meteen samengevoegd worden met dat aluhoedjestopic, overduidelijk.
Anyway, het ligt aan jou account denk ik, vandaag nog wat pb’s verstuurd naar andere slachtoffers gebruikers, geen problemen mee gehad.
 
Volgens mij gaat het jullie alleen maar om die duimen in jullie kringspieren...

En dat is sinds de nieuwe format van het forum.

Rob heeft bv meer duimen in zn poepgath dahn berichtuh..
 
Volgens mij gaat het jullie alleen maar om die duimen in jullie kringspieren...

En dat is sinds de nieuwe format van het forum.

Rob heeft bv meer duimen in zn poepgath dahn berichtuh..
Heeft dat enig raakvlak met deze discussie? Zo ja, dan mis ik dath, zo niet danh togh :+
 
Ik heb inmiddels door mijn exorbitante surfgedrag en onderzoeksgeest nog wel een paar mankementen gevonden. Met name in de zoek-omgeving. Ik weet niet of @Duderuud daarin geinteresseerd is, Ruud, dan kan ik daar ook nog wel verslag van doen
 
Ben altijd geïnteresseerd...
@Duderuud menigeen loopt sowieso tegen een Persoonlijk berichten probleem aan, als je de vorige pagina in dit topique bekijkt komen daar legio voorbeelden voorbij. Lijkt me echt een Forumprobleem :Y
Ik kan bijvoorbeeld ook geen discussie met @Turtle Martell opstarten maar wel replyen op bestaande discussies, Martell heeft niets geblokt en in het verleden ging het wel, getuige de discussies die ik met hem gestart ben...
 
Dat gaat dus. En ik heb echt niks of niemand uit staan
 
Dank u voor de "goede vriend" :')
Maar ik kan je nog steeds geen directe PB toesturen, wel per bestaande (oude) PB.



Ruud the Dude?
 
Maaar, @Duderuud Ik startte dit topic voor de Ban-feedback. Daar kunnen natuurlijk 2 antwoorden op van toepassing zijn:
1) scheit eraan, moet je maar niet gebannen zijn
2) hmmm, een dingetje. Geef maar wat meer feedback, gaan we ermee werken

Bij antwoord 2) moet je me echt nog een paar keer bannen.

:+

Wil daar best de ongemakken verder voor uutwerken
 
Kijk, @Duderuud, het wordt bijna gemeengoed... wat is er aan het handje, ik kijk ook nog even bij mijn instellingen

1595576375797.png
 
🙄🤯🥴🥵

Ik wist echt niet dat het uit kon...

Alles staat weer wagenwijd open
 
@Duderuud in het zoekvenstertje probeer ik wel eens een oudgediende te zoeken, bijvoorbeeld Ferko, die had als username Ferrekau geloof ik. Echter, als ik met een FER begin staat hij niet in het rijtje en als gebruiker wordt hij ook verder niet gevonden

Een zoekopdracht naar Ferko vondt dan weer wel een out topic waar hij in genoemd wordt, met name door mij als Ferko, maar als gebruiker wordt hij niet gevonden



1596790094066.png


Wat wel werkt is de exacte volledige naam in het zoekveldje intiepen.

Moet er een keer een Batch gedraaid worden ofzo om degebruikers die lang niet gereageerd hebben of voor een bepaalde tijd lid zijn geworden aan de zoekbare gebruikers toe te voegen???

Appie Smoke vind je nooit omdat ik de syntax van zijn username (meerdere accounts) niet weet, met die nullen en 3en er in
 
Terug
Bovenaan Onderaan