Alweer mijn rijbewijs kwijt GVD !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben al aan mijn 2e zak bezig.

full





Iemand anders ook iets gewenst?

:+
 
Gewoon snel.
Waarom laat je de zaak gewoon niet voorkomen, bij Kantonrechter ontkennen dat je het bent geweest en dat er een proefrit mee gemaakt werd.
Dan krijg je alleen een boete als kentekenhouder.

Als je het niet gelooft bel een advocaat en zoek naar jurisprudentie op het internet. (www.rechtspraak.nl)

Je maakt van een mug een olifant terwijl je het makkelijk kan ontkennen.
 
Dit vond ik op internet

Sancties
Relatief kleine overtredingen worden afgedaan met een boete. Overschrijdingen van meer dan 30 km/uur ( en op de snelweg met 40 km/uur) worden geregistreerd. Afhankelijk van de voorgeschiedenis levert zo’n overtreding een forse boete of een dagvaarding op. Bij overschrijding van de maximumsnelheid van 50 kilometer of meer wordt bij staandehouding het rijbewijs ingevorderd. Bij zeer grove overtredingen kan de zogenaamde artikel 130-procedure gestart worden, waarbij de bestuurder een onderzoek moet ondergaan naar de lichamelijke of geestelijke geschiktheid om een motorrijtuig te besturen. Afhankelijk van de uitkomst kan het CBR het rijbewijs permanent ongeldig verklaren.

vooral t stukje over geestelijke geschiktheid.... LoL _O-
 
Volgens mij heb je gelijk en mag je er 70 km/h. Dat valt dan weer 20 km/h mee *O*

Maar neemt niet weg dat ik gruwelijk de klos ben. En dat is nu hetgene wat ik niet rechtvaardig vind. Op sommige wegen kan het nu eenmaal om eens een keer goed door te halen en ik ben van mening dat dat daar ook kan. Ik doe er niemand kwaad mee, niemand heeft last van mij.

Ik heb ze daar eerlijk gezegd ook nooit eerder zien staan. Ik let meestal wel goed op maar met die snelheid kan ik niet alles tegelijk. Het verkeer in de gaten houden en kijken of ze staan te flitsen is onmogelijk.

Zou ik er echt niet onderuit kunnen komen, wie wil zich voor die € 1.000,- willen opofferen?

Stel: Jij rijdt daar 170. Ik kom jou voorbij zetten met 270. Wat is jouw reactie??? Je zegt zelf dat je met die snelheid niet alles tegelijk kan!!!
 
Stel: Jij rijdt daar 170. Ik kom jou voorbij zetten met 270. Wat is jouw reactie??? Je zegt zelf dat je met die snelheid niet alles tegelijk kan!!!
Denk dat hij het gas dan ook verder open trekt, want dat iemand hem voorbij knalt dommer is dan hem kan natuurlijk niet :+
 
Het laten voorkomen van deze zaak is niet erg verstandig. Ik heb dit een paar jaar geleden ook gedaan maar van ontkennen nemen ze geen notie, ik blijf verantwoordelijk. En gezien mijn verleden zullen ze er niet intrappen dat ik dat niet geweest ben. Er ligt al een heel dossier met mijn naam van overtredingen die de 30+ km/h gepasseerd zijn.

Helaas geen optie vandaar dat ik vraag naar een bereidwillige motorcollega

Het is ook geen geintje, ik ligt al te veel van mij bij de OVJ
 
een paar opmerkingen.

je post dit op een openbaar forum waar toch al door justitie meegekeken word.
kijk maar naar de topics van verschillende afspreekplekken (klaverbladen enzo..)
je post ook nog eens filmpjes van jezelf met wheelies,
waar heel duidelijk je eigen naam bij staat als poster en je eigen motor
in combinatie met je profiel hier (je emailadres is zichtbaar richard!!)
kan dat als er toevallig iemand van justitie meekijkt wel eens heel vervelend aflopen.

ik zou in ieder geval de link naar die filmpjes weghalen als ik jou was.
als je het zo laat kun je het alleen maar erger maken.

ps: ik ga je niet veroordelen voor die snelheid op de boschdijk.
ik rij daar regelmatig en op sommige stukken kun je behoorlijk doortrekken
zonder iemand tot gevaar te zijn is mijn mening.
 
Het laten voorkomen van deze zaak is niet erg verstandig. Ik heb dit een paar jaar geleden ook gedaan maar van ontkennen nemen ze geen notie, ik blijf verantwoordelijk. En gezien mijn verleden zullen ze er niet intrappen dat ik dat niet geweest ben. Er ligt al een heel dossier met mijn naam van overtredingen die de 30+ km/h gepasseerd zijn.

Helaas geen optie vandaar dat ik vraag naar een bereidwillige motorcollega

Het is ook geen geintje, ik ligt al te veel van mij bij de OVJ

_O-

Ik zou maar maar een ander baantje zoeken als ik jou was.




En ik geef 2500 euro voor die motor 8-)
 
170 waar je 50 mag?
En niet de eerste keer?

Volkomen terecht
Intrekken en de eerste 5 jaar niet bevoegd examen af te leggen, zo zal het ok wel gaan, gebeurd vaker, niks mis mee

Werkwilligen die zich wel verantwoord gedragen genoeg, dus dat is geen probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan