Amsterdam - Geef mij maar MFA 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondagsrijders opgelet

Zolang het niet al te nat is wil ik zondag ff een rustig toertje over de Veluwe gaan maken. Laten we om 12 uur vertrekken vanaf BK S102 (is wel een beetje uit de richting, maar dat weet iedereen te vinden). Ik heb al aanmeldingen van Kawapeter, Pattex, Mascot en !nzane, anderen zijn altijd welkom. Ik verwacht rond 18 uur weer in Amsterdam te zijn.
 
Badtzmaru : Ga eens bij goed hart praten over een KTM ?

over 3 weken krijgen hun namelijk de 2008 modellen en er staan nog nieuwe 2006 modellen.. 2 jaar over datum moet echt wel wat mee te doen zijn ?
 
dat zal helemaal relex zijn,

dan heb je op de A1 net voor de afslag van bussem een parkeerplaats. dat lijkt mij dan de handigste lokatie om af te spreken als jullie me dan willen bellen als je vanaf amsterdam vertrekken dan kan ik ook die kant op rijden.

me NR is 0642170525
 
Ik ben overigens ziek..dus ik hoop morgen weer beter te zijn, zodat ik mee kan.
 
Ik ben er toevallig gister nog geweest, maar hij wil rond de 12.000,- Euro voor die superduke's.

Dus 2 jaar over datum. Per jaar 1000 euro korting..
ligt natuurlijk ook aan wat je terug krijgt voor de jouwe maar is nog behoorlijk aan de prijs die dukes.
 
dat zal helemaal relex zijn,

dan heb je op de A1 net voor de afslag van bussem een parkeerplaats. dat lijkt mij dan de handigste lokatie om af te spreken als jullie me dan willen bellen als je vanaf amsterdam vertrekken dan kan ik ook die kant op rijden.

me NR is 0642170525
Bedoel je bij die BP-pomp (nog voor knooppunt Muiderberg)? Of zit er nog een andere parkeerplaats daar?

Voor alle duidelijkheid: morgen 13 uur BK S102
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan