Amsterdam - Geef mij maar MFA 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
update.....


oude carbon look tankpad verwijderd + de waarschuwings sticker die zit tussen je stuur en je tankdop! damn die tankpad, was een k klus, ben er dik 1 uur mee bezig geweest....

tevens mn nr plaat hoger opgehangen, en de reklame van een motor bedrijf verwijderd van de onderkant van de nummerplaat houder, deze tevens opnieuw in een zwart laagje gespoten....

EN...... de MF sticker opgeplakt! Thx vamp voor de sticker :j


full


morgen met een dremel de taartschep aanpassen tot een schappelijk model ;)
en zojuist bericht gehad dat mn puig kuipruit is verzonden *D
 
update.....


oude carbon look tankpad verwijderd + de waarschuwings sticker die zit tussen je stuur en je tankdop! damn die tankpad, was een k klus, ben er dik 1 uur mee bezig geweest....

tevens mn nr plaat hoger opgehangen, en de reklame van een motor bedrijf verwijderd van de onderkant van de nummerplaat houder, deze tevens opnieuw in een zwart laagje gespoten....

EN...... de MF sticker opgeplakt! Thx vamp voor de sticker :j


[afbeelding]

morgen met een dremel de taartschep aanpassen tot een schappelijk model ;)
en zojuist bericht gehad dat mn puig kuipruit is verzonden *D


Extreme hoe heb je de tankpad verwijderd ? met een föhne warm gemaakt ?
 
Extreme hoe heb je de tankpad verwijderd ? met een föhne warm gemaakt ?
Beste is volgens mij idd haarfohn (geen verfbrander oid) en wasbenzine aangezien dat ze lijmresten loskrijgt en dus ook de sticker zelf :)

Bedenk me net dat ik ook nog van die gruwelijk lelijke instructiestickers op mijn tank heb zitten :X
 
Laatst bewerkt:
Beste is volgens mij idd haarfohn (geen verfbrander oid) en wasbenzine aangezien dat ze lijmresten loskrijgt en dus ook de sticker zelf :)

Bedenk me net dat ik ook nog van die gruwelijk lelijke instructiestickers op mijn tank heb zitten :X

ik ook :Y
Andy zal wel gearriveerd zijn he :)
 
stickers idd met een gewone haardroger van de vrouw verwarmen en dan de sticker verwijderen
dan het restant sticker verwijderen met een schone doek en stickerremover of wasbenzine!
 
:W goeie avond MFA :W

vanaf werk :)

zeggeuh.. heeft er misschien iemand zin om mijn kentekenplaat een keer aan te passen..
dat is zeg maar nogal een giga taartschep. het zijn er miss wel 2 :X
zal straks op me eigen pc een kijken of ik nog een goeie foto van de achterkkant heb O-)
 
Zagen met een klein ijzerzaagje werkt goed, kan je nog genoeg laten zitten om je kentekenplaat er goed op te kunnen schroeven :Y
 
:W goeie avond MFA :W

vanaf werk :)

zeggeuh.. heeft er misschien iemand zin om mijn kentekenplaat een keer aan te passen..
dat is zeg maar nogal een giga taartschep. het zijn er miss wel 2 :X
zal straks op me eigen pc een kijken of ik nog een goeie foto van de achterkkant heb O-)


ik gaan er morgen aan beginnen, indien je het resultaat bevalt, wil ik wel die van jou ook doen!

ik doen het niet met een zaagje, maar aftekenen en met de dremel weg slijpen *D
 
Het is nu pas 10:33 dus ik heb nog alle tijd :Z
(ik weet dat je het over de ritten hebt maak ik maak er toch even misbruik van :P )Nog 6 posts te gaan...
[me=Andy-Marf] wacht even rustig af [/me][afbeelding]


ben benieuwd wat je er van gebrouwen hebt....

het wordt in ieder geval het deel, waarin ik weer op de weg ben en in het bezit ben van mn nieuwe liefde, waar ik momenteel nog druk mee bezig ben :')
 
Wat is er eigenlijk voor nodig om MFA lid te worden... Mss kunnen jullie de laatste 22-postjes gebruiken om dat toe te lichten :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan