Amsterdam - Geef mij maar MFA 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moest eens weten wat Andy in petto heeft voor ons. Hij wilde zelfs extra rechten hebben.
:$ straks gaan mensen nog wat verwachten ook he... _O-
misschien dat ik nog wel even naar de OP kijk en er wat spelfoutjes uit haal ;)
maar that's it! ;)

kan alleen pas vanavond later op de avond (na 21:00) een nieuw topic openen want dan ben ik pas weer thuis...ga zo de deur uit...dus even rustig aan met posten...of jullie moeten even geduld hebben dan :P _O- :W
 
Laatst bewerkt:
:$ straks gaan mensen nog wat verwachten ook he... _O-
misschien dat ik nog wel even naar de OP kijk en er wat spelfoutjes uit haal ;)
maar that's it! ;)

kan alleen pas vanavond later op de avond (na 21:00) een nieuw topic openen want dan ben ik pas weer thuis...ga zo de deur uit...dus even rustig aan met posten...of jullie moeten even geduld hebben dan :P _O- :W
Als de teller op 2650 oid staat is het toch ook niet zo erg? Gebeurt bij het Haarlem topic regelmatig :+

Andere optie is hem te posten en Grandia er direct een slotje op hangt zodat je de OP nog wel kan aanpassen en deze kan worden unlocked wanneer deze op 2500 staat :)
 
Laatst bewerkt:
Als de teller op 2650 oid staat is het toch ook niet zo erg? Gebeurt bij het Haarlem topic regelmatig :+

Andere optie is hem te posten en Grandia er direct een slotje op hangt zodat je de OP nog wel kan aanpassen en deze kan worden unlocked wanneer deze op 2500 staat :)
eerste optie lijkt me een mooie :Y

we shall see 8-)
 
Laatst bewerkt:
toetje..... nice :P

jermo.... niet zo ongeduldig he ;)

andy-marf, mooie text, en naar je OP :)



@all mn gear ligt bij de coater, ben benieuwd hoe mn fietsje weer verder op fleurt,
met zn straks mat zwarten spullen *D
 
Laatst bewerkt:
toetje..... nice :P

jermo.... niet zo ongeduldig he ;)

andy-marf, mooie text, en naar je OP :)



@all mn gear ligt bij de coater, ben benieuwd hoe mn fietsje weer verder op fleurt,
met zn straks mat zwarten spullen *D
Ik ben niet ongeduldig, kan gewoon niet tegen wachten O-)

Het coaten van die spulletjes (ook rem-schakelset?), wat kost dat je? Denk dat een paar onderdeeltjes op mijn motor ook een stuk beter eruit zullen zien in zwart namelijk aangezien ik geen reden zie die voor aftermarket te vervangen (Andy don't kill me ;) )
 
Laatst bewerkt:
Dat valt mee :Y

Dacht eraan in de toekomst mijn rem-schakelset + duostepjes te laten coaten aangezien al het framewerk zwart is en het stepjesgebeuren niet...

met rem-schakelset bedoel je de goudkleurige ?
En zullen de duostepjes niet weer zilver worden ivm schoenzoolen ?
 
Laatst bewerkt:
dat kan toch makkelijker, als jij dat nou even doet en een fotootje opgraaft voorkomen we een hoop problemen...

straks loop ik op de beurs te :z over :] en staat er ineens iemand naar me te :W, ik zie dat :N omdat ik haar niet herken :P en vervolgens staat zei daar maar te *O* ! Ik herken haar nog steeds niet :Z en kijk dus langs haar heen en :z lekker verder over :]...ondertussen staat zei dus te [afbeelding] als een[afbeelding].
Ik denk dan uiteraard :? en loop weer door[afbeelding] ... die meid die stond te :W denkt dan :( wat een :r daar ga ik echt :N meer naar :W en voor je het weet is ze de hele dag '(

volgende keer dat we gaan rijden staat ze mij uit te [afbeelding]en sta ik te :$ terwijl ik O-) ben...

maar als jij nou even op de [afbeelding] naar een [afbeelding] van toetje zoekt, kunnen we voorkomen dat zij staks staat te[afbeelding] en ik dan dus denk wat is die [afbeelding]

Om verder te voorkomen dat er nu een vette[afbeelding] onstaat en er[afbeelding] vallen moet jij nu even aan de slag [afbeelding] zodat ik wel weet hoe toetje eruitziet [afbeelding]
Want dan kan ik even gewoon aardig terug :W en eventueel een [afbeelding] gaan geven...
scheelt een hoop[afbeelding]
Hoef ik dan ook niet achter jou aan [afbeelding]om je een [afbeelding] te geven[afbeelding]







snap je...[afbeelding]

Top! [afbeelding] ga ik nu even[afbeelding] 8-)
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Meesterlijk :}
 
Als de teller op 2650 oid staat is het toch ook niet zo erg? Gebeurt bij het Haarlem topic regelmatig :+

Andere optie is hem te posten en Grandia er direct een slotje op hangt zodat je de OP nog wel kan aanpassen en deze kan worden unlocked wanneer deze op 2500 staat :)
Handig he een eigen modje hebben :P
 
Als je dat object acteraf (na productie) gaat poedercoaten en je gaat steeds met je schoen heen en weer, haal je dat na een tijdje weer eraf hoor. Dan zie je de alumninium kleur weer terug.
Ben ik ook een beetje bang voor maar lijkt me dat een coater hier wel wat voor weet, chemisch voorbehandelen ofzo.

Had ik maar zo een plantje in de tuin staan:

geldboom.jpg
 
dat kan toch makkelijker, als jij dat nou even doet en een fotootje opgraaft voorkomen we een hoop problemen...

straks loop ik op de beurs te :z over :] en staat er ineens iemand naar me te :W, ik zie dat :N omdat ik haar niet herken :P en vervolgens staat zei daar maar te *O* ! Ik herken haar nog steeds niet :Z en kijk dus langs haar heen en :z lekker verder over :]...ondertussen staat zei dus te [afbeelding] als een[afbeelding].
Ik denk dan uiteraard :? en loop weer door[afbeelding] ... die meid die stond te :W denkt dan :( wat een :r daar ga ik echt :N meer naar :W en voor je het weet is ze de hele dag '(

volgende keer dat we gaan :] staat ze mij uit te [afbeelding]en sta ik te :$ terwijl ik O-) ben...

maar als jij nou even op de [afbeelding] naar een [afbeelding] van dat meisje zoekt, kunnen we voorkomen dat zij staks staat te[afbeelding] en ik dan dus denk wat is die [afbeelding]

Om verder te voorkomen dat er nu een vette[afbeelding] onstaat en er[afbeelding] vallen moet jij nu even aan de slag [afbeelding] zodat ik wel weet hoe dat meisje eruitziet [afbeelding]
Want dan kan ik even gewoon aardig terug :W en eventueel een [afbeelding] gaan geven...
scheelt een hoop[afbeelding]
Hoef ik dan ook niet achter jou aan [afbeelding]om je een [afbeelding] te geven[afbeelding]







snap je...[afbeelding]

Top! [afbeelding] ga ik nu even[afbeelding] 8-)



GEWELDIG _O-
 
Ben ik ook een beetje bang voor maar lijkt me dat een coater hier wel wat voor weet, chemisch voorbehandelen ofzo.

Had ik maar zo een plantje in de tuin staan:

[afbeelding]

hehe bij mij groeien die plantjes in de tuin (heb alleen een balkon :X )
Ik heb het net bij mijn verkoop adviseur op mijn werk gevraagd.
Onze hekwerken krijgen altijd een nabehandeling> Annodiseren of poedercoaten.
En coating wat er achteraf op zet, krasje zo er uit. In dit geval met je schoenzool.

heb net mijn handleuningen voor thuis laten poedercoaten in RAL9010 (wit)
 
hehe bij mij groeien die plantjes in de tuin (heb alleen een balkon :X )
Ik heb het net bij mijn verkoop adviseur op mijn werk gevraagd.
Onze hekwerken krijgen altijd een nabehandeling> Annodiseren of poedercoaten.
En coating wat er achteraf op zet, krasje zo er uit. In dit geval met je schoenzool.

heb net mijn handleuningen voor thuis laten poedercoaten in RAL9010 (wit)
Adoniseren wordt ook lelijk als er een zandkorreltje oid op je laars zit ben ik bang :(

Andy, mag deze zwevert op de aankomende OP?

full
 
Jermo weet je toevallig of voetsetten aluminium of staal is ?
als het aluminium is is anodiseren wel een optie.

betekenis anodiseren Wiki

het betekend in het kort, kunstmatig verouderen van aluminium, dus je smeert geen laag overheen het blijft hetzelfde object. Het is slijtvast.
 
Jermo weet je toevallig of voetsetten aluminium of staal is ?
als het aluminium is is anodiseren wel een optie.

betekenis anodiseren Wiki

het betekend in het kort, kunstmatig verouderen van aluminium, dus je smeert geen laag overheen het blijft hetzelfde object. Het is slijtvast.
Het is volgens mij giet-alu maar lijkt me dat het al behandeld is dus dat zal er eerst vanaf moeten als je het wilt adoniseren, daarnaast is het natuurlijk een duurder proces.

Ik kijk nog wel ff wat ik wel of niet doe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan