Amsterdam - MFA deel 35: Kling balletjes klingelingeling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm wat jullie,....

Ik twijfel nu een beetje tussen 2 uitlaten.

- G&G carbon
- Leovince factory evo II Carbon

Vind de Mivv suono carbon ook wel mooi maar filmpjes hebben me niet echt overtuigt.
Akra heeft iedereen al.

Verder iemand nog tips? ik zoek ook nog wat sites die veel leuke producten verkoopt om de moto wat op te leuken.

- tank pad
- crash pads
- spiegels
- knippers
etc.

Geen rizoma, is leuk maar duhuhuuuuuuuuurrrrr


Ik haal zelf binnenkort tintfolie voor m'n lampen, net even wat donkerder lampen. Ron doet ook mee, misschien kan ik kijken of ik wat kan regelen met de prijs als jij ook wilt?

Verder halen we met een groepje binnenkort via Ebay die korte hendels. Willen een groupbuy doen dus als je mee doet kunnen we vast wel wat met de prijs regelen.
 
ik had hem gezien.. behoorlijk klappie..

zijn redding is geweest dat hij een wheelie maakte volgens mij.

goed argument om op je achterwiel te rijden? ipv art 5
 
:W ook gevonden..


Wat ze bij Husqvarna met de F650 onderdelen in elkaar hebben geknutselt ziet er best grappig uit
Ik zag deze idd al staan maar vond hem een beetje suf overkomen tussen de (in het echt zeker indrukwekkende) 900 en de volbloed SM en TE's.

Heb ook ff lopen geilen op de Ducati 1199 :9~
 
Laatst bewerkt:
Ik haal zelf binnenkort tintfolie voor m'n lampen, net even wat donkerder lampen. Ron doet ook mee, misschien kan ik kijken of ik wat kan regelen met de prijs als jij ook wilt?

Verder halen we met een groepje binnenkort via Ebay die korte hendels. Willen een groupbuy doen dus als je mee doet kunnen we vast wel wat met de prijs regelen.
Anders een racefit growler pasmaken.... Enne akra blijft toch wel de shizzle!
 
Is er niet iets aan die grond speling te doen??? zelfs met een straatje keren rij ik alles al aan de grond B|

Veervoorspanning verhogen naar 30 kliks.

Mobiel grondstation erop schroeven kunnen ze bij huisman wel, erachter komen wat nou het nut van die zwarte stelknop is echter niet... :X
 
Je leert er inderdaad veel van, maar of je er ook erg vrolijk van wordt? Ach ja, je moet er wat voor over hebben he! *O*
 
Hey Op'r,

Kun je de monster onder mijn naam vervangen met deze:

http://94.100.122.202/1444650001-1444700000/1444673001-1444673100/1444673095_6_L6C9.jpeg

Thanks.

heyy, RBF weer aan de Kawa! Welkom terug ouwe :-)



Dit weekend trouwens dit fietsje mee voor een trippie Zeeuws Vlaanderen.. Das stiekem best leuk spul zeg.. Als ik later oud ben wil ik er zelf 1.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan