Amsterdam - MFA deel 35: Kling balletjes klingelingeling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de Heineken brouwerij staan wel vaak touringcars geparkeerd die plotseling wegrijden nadat ze de toeristen er uit hebben gelaten. En door de doorgetrokken streep zullen die niet verwachten dat er een motorrijder op hun weghelft komt.

Wel droevig om zo aan je eind te moeten komen, wat de oorzaak ook is -O-
 
Ah, nu weet ik dus waarom het daar gisteravond afgesloten was. Spijtig om te horen dat het om een dodelijk ongeval gaat.
 
Nog iemand op KTM's wezen rijden?

:]


Ben zaterdag geweest met m'n zwager El Toro Speedy *O* meteen verliefd geworden op de SMR en Super Duke...
De RC8 gaat ook op zeer korte termijn de deur weer uit :+

We gaan wat anders van KTM op de kop tikken en spaarnwoude onveilig maken:Y
 
Laatst bewerkt:
Ben zaterdag geweest met m'n zwager El Toro Speedy *O* meteen verliefd geworden op de SMR en Super Duke...
De RC8 gaat ook op zeer korte termijn de deur weer uit :+

We gaan wat anders van KTM op de kop tikken en spaarnwoude onveilig maken:Y

jaaaa enduro's!

picture227859.html
 
En wat rijd u meneer?

En wie bent u?

en waar woont u? :P


Of moet ik het gaan verklappen :P

Ik zal het zelf wel even verklappen:

Joris, 26jaar
Woon in de Baarsjes (vlakbij Wittedewith)
Rij een Suzuki Bandit 600s uit 2004 (mijn eerste fiets, rijbewijs afgelopen najaar behaald)
Heb afgelopen zaterdag even mijn gezicht laten zien @ BK. Zie jullie binnenkort :]
 
Ik zal het zelf wel even verklappen:

Joris, 26jaar
Woon in de Baarsjes (vlakbij Wittedewith)
Rij een Suzuki Bandit 600s uit 2004 (mijn eerste fiets, rijbewijs afgelopen najaar behaald)
Heb afgelopen zaterdag even mijn gezicht laten zien @ BK. Zie jullie binnenkort :]


:W
Ook hier dan even, aangenaam!
 
moguuh,lag met pasen nog onder een bus voor de heineken brouwerij,kan daar niet eens fatsoenlijk sleutelen,alles en iedereen scheurt er maar langs,die bussen rijden ook gewoon zonder te kijken weg.is niet mn favoriete plek zegmaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan