Amsterdam - MFA deel 36: Dagvaardingen & Berminspecties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, genoeg berichten ge-quote. Deze dinosauriër hoeft voorlopig niet meer te reageren :P
 
_O- _O- _O- _O-

O-) Misschien een domme vraag, Maar wie was de oude leider...?

Ow jah Tommy gedraag je. *D Ik krijg bijna dagelijks klachten over je...Iets met het GTI akkevietje die zelfde avond nog en vandaag hoorde ik een half verhaal over de C. Lelylaan ofzo van een tijd geleden, waaraan jij 100% voldeed . :X

R1CO, dat was onze opper-Turk :Y
En Hus als 2de opper-Turk/route-knutselaar :P
 
Laatst bewerkt:
MFA is van niemand en van iedereen. Amsterdam staat voor anarchie, niet voor hierarchie, ik weet; daar hebben politzisten een beetje moeite mee. :+
 
Op verzoek van alle old-timers wil ik jullie vragen voortaan alleen grootletterberichten te plaatsen, zodat we dit forum ook zonder leesbril kunnen blijven volgen.

Alvast bedankt
 
Ik weet nog dat ik zelf veruit de jongste was, er zo een beetje om de week een rit van 200+km was, iedereen elkaar al jaren leek te kennen en artikel 5 bezigheden niet uitgebreid werden besproken maar wel vakkundig en boetevrij werden uitgevoerd.
Verhitte discussies gingen hooguit over welk merk de snelste was en bij eventuele schades of boetes kwam dit pas naar buiten op het moment dat de betrokkene hiermee instemde in plaats van 2 minuten na het incident een facebook foto...
Over leiders werd niet gepraat, hooguit noemde we ze de route maker of voorrijder en er heerste een natuurlijk wederzijds respect. Een familie die je omarmde en je tegen jezelf beschermde in plaats van dat je je plaats eerst moest verdienen door je te bewijzen.
Testosteron gehalte toonde zich door kale koppen met baardjes en niet door haantjesgedrag en over mensen die je persoonlijk nauwelijks kende uit de OP gooien beginnen.
Ik wil niet de huidige MFA groep afkraken maar MFA heeft wel behoefte aan een wat meer gentlemen gedrag.
 
Laatst bewerkt:
opa Jermo :')

Tommy, volgende keer gewoon mensen eruit gooien (inclusief mij) en als ze klagen zeg je dat hun foto niet meer werkte O-)
 
Laatst bewerkt:
Héééé... volgens mij heb ik hier ook gereden met Jermo, Adinda, Wally, Goran, Tommy en nog een paar gezelligerds. Ben en Jorge nu ook :)
 
Ik weet nog dat ik zelf veruit de jongste was, er zo een beetje om de week een rit van 200+km was, iedereen elkaar al jaren leek te kennen en artikel 5 bezigheden niet uitgebreid werden besproken maar wel vakkundig en boetevrij werden uitgevoerd.
Verhitte discussies gingen hooguit over welk merk de snelste was en bij eventuele schades of boetes kwam dit pas naar buiten op het moment dat de betrokkene hiermee instemde in plaats van 2 minuten na het incident een facebook foto...
Over leiders werd niet gepraat, hooguit noemde we ze de route maker of voorrijder en er heerste een natuurlijk wederzijds respect. Een familie die je omarmde en je tegen jezelf beschermde in plaats van dat je je plaats eerst moest verdienen door je te bewijzen.
Testosteron gehalte toonde zich door kale koppen met baardjes en niet door haantjesgedrag en over mensen die je persoonlijk nauwelijks kende uit de OP gooien beginnen.
Ik wil niet de huidige MFA groep afkraken maar MFA heeft wel behoefte aan een wat meer gentlemen gedrag.

Amen..... O-)
 
opa Jermo :')

Tommy, volgende keer gewoon mensen eruit gooien (inclusief mij) en als ze klagen zeg je dat hun foto niet meer werkte O-)

Ik gooide een balletje op, omdat ik al 10x een verzoek had gehad om iemand in de OP te plaatsen terwijl deze vol is. Wist niet dat er meteen een paar zich aangevallen voelden. :')

Laat ik ook meteen dit maar eruit halen, krijgen we in het vervolg ook geen gezeik meer.

Let op:
inactieve members die al meer dan 2 topics niet meer hebben gepost
kunnen worden verwijderd uit de OP
 
Word tijd dat ik maar is een motor ga huren, mooi weer dit weekend *O*

Superduke is nog steeds vermist en nog 2 weken wachten voor de verzekering gaat bewegen.... ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog dat ik zelf veruit de jongste was, er zo een beetje om de week een rit van 200+km was, iedereen elkaar al jaren leek te kennen en artikel 5 bezigheden niet uitgebreid werden besproken maar wel vakkundig en boetevrij werden uitgevoerd.
Verhitte discussies gingen hooguit over welk merk de snelste was en bij eventuele schades of boetes kwam dit pas naar buiten op het moment dat de betrokkene hiermee instemde in plaats van 2 minuten na het incident een facebook foto...
Over leiders werd niet gepraat, hooguit noemde we ze de route maker of voorrijder en er heerste een natuurlijk wederzijds respect. Een familie die je omarmde en je tegen jezelf beschermde in plaats van dat je je plaats eerst moest verdienen door je te bewijzen.
Testosteron gehalte toonde zich door kale koppen met baardjes en niet door haantjesgedrag en over mensen die je persoonlijk nauwelijks kende uit de OP gooien beginnen.
Ik wil niet de huidige MFA groep afkraken maar MFA heeft wel behoefte aan een wat meer gentlemen gedrag.


Ik heb een kale kop en meestal stoppels op me kin. *O* *O* *O*

Ach we worden allemaal wat ouder en de jongere knagen graag aan stoelpoten, gewoon terugslaan met die losse stoelpoot. En ooit worden zij weer wat ouder en beginnen de jongere van dan ook weer aan een stoelpoot te knagen. In de lion king (de disney film, niet de musical, zo oud ben ik nou ook weer niet :( ) hebben ze er een liedje over "Circle of Live". Gewoon toegeven dat we ouder worden maar nog steeds mee kunnen spelen *O* .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan