Amsterdam - MFA deel 36: Dagvaardingen & Berminspecties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn ook nachtdiensten he, Nederland wordt steeds meer een 24uurs economie. Om 3uur in de nacht zijn 1 miljoen mensen nog in de weer dus flexibiliteit kan geen kwaad.
 
en wat was de uitspraak?

960€ boete. Verweer m.b.t. een ongeldige meting werd verworpen zonder ook maar 1x naar het betreffende document te kijken. Nagevraagd bij 3 advocaten en alledrie waren ze van mening dat een ongekeurde meetinstallatie geen juridische grond biedt voor een veroordeling. In hoger beroep gegaan dus.

Dat ik heb gereden kon bovendien niet worden bewezen, wat ik al dacht met een foto van achter.
 
RacePlanet Amsterdam

Zondag 14 Oktober om 19:00

Deelnemers:

#1 Tom
#2 Mika (Gamble)
#3 Bjorn (Bron90)
#4 Julien (Skaffz)
#5 Michel (Motormuis2010)
#6 BioBak
#7 Gox01 (Goran)
#8 Thijs (Thijsvr)
#9 Frank Switser (Super Blackbird)
#10 Ronamo (Ronald)
#11 Burrito
#12 William (William1984)
#13 Kevin (iTrust)
#14 Rudi (the_roedie)
#15
#16

Even quoten met je naam erin als je van de partij bent!
 
http://www.raceplanet.nl/karten/amsterdam/routebeschrijving/343

nwe_kaart_amsterdam.jpg

Race Planet Amsterdam
Herwijk 10
1046 BC AMSTERDAM
Tel. 020-611 1120

Zo kunnen we het wel vinden toch jongens *D
 

Hallo iTrust,
Ik zie onder je naam staan dat je een GSX/600f rijdt, is dit nog actueel?
Ik vroeg me namelijk af in hoeverre het een geschikte motor is voor langere mannen?
Sowieso wil ik een keer een proefrit er op maken, maar alvast informeren kon geen kwaad dacht ik ;)
grt
 
Hey yawa ,

Ik rij inderdaad op een gsx600f een uit 95. Het is een prima beginnersmotor. Ik ben zelf 1.83 en het rijd prima. Me vader is 1.93 en heb er ook op gereden en hij zat pirma. Je kan er lekker mee sturen en heeft leuke rij eigenschappen. Natuurlijk is het geen nieuwe motor en zijn er veel betere op de markt! Maar het is zeker een proefritje waard. Hieronder een link van een filmpje van me motor zie je me erop zitten.


Bagger filmpje maar dat doet er niet toe. Was er toen harstikke blij mee.
Grtjes.
 
Leuk filmpje iTrust, ik moet ook een begrensde hebben dus fijn dat dat kan op dit model.
Ik ga maar eens op motorshopper zoeken en vragen voor een proefrit, zodra ik mijn AVD heb (volgende woensdag :O)...
 
Laat ik me ook even voorstellen :)

Ik ben Wouter, 20 Jaar geboren en getogen Amsterdammer. Rij nu op een rode Suzuki gsx600f uit 2000, helaas wel geknepen naar 25kw. Ben enkel in de weekenden te vinden op en rond de Amsterdamse wegen omdat ik doordeweeks in Breda studeer/werk. Ik hoop nog wat MFA-leden te kunnen spotten! (of zet iedereen ze motor op stalling de komende maanden? ;) )

En om meteen te reageren op Yawa: ik ben 1.98m en rijd ook op een gsx600f. Met de benen en armen gaat het prima, alleen de luchtstroom zit wel precies op de helm, goede training voor de nekspieren!
 
Laat ik me ook even voorstellen :)

Ik ben Wouter, 20 Jaar geboren en getogen Amsterdammer. Rij nu op een rode Suzuki gsx600f uit 2000, helaas wel geknepen naar 25kw. Ben enkel in de weekenden te vinden op en rond de Amsterdamse wegen omdat ik doordeweeks in Breda studeer/werk. Ik hoop nog wat MFA-leden te kunnen spotten! (of zet iedereen ze motor op stalling de komende maanden? ;) )

En om meteen te reageren op Yawa: ik ben 1.98m en rijd ook op een gsx600f. Met de benen en armen gaat het prima, alleen de luchtstroom zit wel precies op de helm, goede training voor de nekspieren!

Oke vet, en welkom! Wat toevallig dat er net twee rijders zijn op dit model, in dit topic haha :P
Ik ben 1.91 dus misschien scheelt dat net qua luchtstroom... vanaf welke snelheden voel je het namelijk?
 
Tomorrow last chance to ride on the circuit this year!
Weather looks promising so who's joining?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan