Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op basis van een kenteken kunnen ze geen rijbewijs innemen, dus hij had sowieso niet terug moeten gaan


Dat kunnen ze zeker wel. De te naam gestelde van het voertuig moet zijn rijbewijs inleveren. Tenzij de daadwerkelijke bestuurder aangeeft dat hij reed op dat moment. Je krijgt een formulier waarop je dan de gegevens van de andere persoon mag noteren.
 
Dat kunnen ze zeker wel. De te naam gestelde van het voertuig moet zijn rijbewijs inleveren. Tenzij de daadwerkelijke bestuurder aangeeft dat hij reed op dat moment. Je krijgt een formulier waarop je dan de gegevens van de andere persoon mag noteren.
Voor het eerst dat ik dit hoor en het is ook zeker niet mijn persoonlijke ervaring. Ik kreeg wel een brief waarbij ik aan moest geven wie er had gereden, maar die heb ik nooit opgestuurd. Er zal dus vast een aantekening bij mijn naam staan, maar het rijbewijs heb ik mogen houden.

Dus ik denk dat ik gelijk heb, tenzij de wet- en regelgeving onlangs is veranderd :P
 
Vorige week vrijdag lekker ritje gemaakt en kwam langs de Frederik Hendrikstraat waar er net een ongeluk was gebeurd. Een motoragent (rijdend op de trambaan) was tegen de zijkant van een auto geknald (die blijkbaar wilde keren of de trambaan wilde oversteken).

Toen ik kwam aanrijden was het megadruk, dus ook even gekeken. Als motorrijder leef je mee met iedere andere motorrrijder (geld voor mij :Y ), en had met hem te doen. Op AT5 teletekst stond dat hij wat ribben gebroken had.

Hopelijk maakt de beste man het goed :Y

Verder nog lekker stukjes gereden in Zuidoost, door het centrum en een stukje IJburg. Van het weekend ook weer lekker rijden als het weer een beetje mee gaat zitten :]
 
Ik woon er ook om de hoek van.. gebeurt idd nooit iets.. geen schietpartijen ofzo.. nooit..
 
Ben ik uit Haarlem later (als ik binnenkort m'n motor heb) ook welkom bij de ritjes in Amsterdam? *O*
 
Uiteraard, ik kom uit Amsterdam en rijd regelmatig met Haarlem mee. Zit dus een aardige overlap in leden :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan