Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad erg mooi beeld! Go-Pro? Mag ik weten in welk programma je de videobewerking doet? Zelf heb ik een Drift HD en die filmt in mov en bij uploaden krijg ik een enorm kwaliteitsverlies.

ben vandaag nog bezig geweest om dit te maken. render instelling voor vegas en premiere pro. Handig voor de leek die rendert

Xiruyo in "Het GoPro Hero (HD) Topic deel 4 - Heers..."

is wel specifiek voor gopro, maar kan ook worden gebruikt voor andere videos in 720p/1080p. alleen de resolutie veranderen en de gebruikte framerate (29.97/59.94)
 
Laatst bewerkt:
Nop. Vond het wel een typisch Amsterdams uitziend stukje Amsterdam, voor de buitenlandse kijker ;). Intro ga ik ooit nog wat mee doen, maar weet nog niet wat.

Just checking :) Kende een stamgast die Jochem heet. Leek me alleen niet het biker type!
 
Komen hier in dit topic ook Amsterdammers ?

M-F'ster zoek woonruimte/kamer in Amsterdam.

Nee, hormomenbommetjes hoeven niet grappig te reageren, dat is volgens mij niet d'r bedoeling.
Gewoon een meisje dat een kans verdient om wat op te bouwen. Lief Draakje
 
Komen hier in dit topic ook Amsterdammers ?

M-F'ster zoek woonruimte/kamer in Amsterdam.

Nee, hormomenbommetjes hoeven niet grappig te reageren, dat is volgens mij niet d'r bedoeling.
Gewoon een meisje dat een kans verdient om wat op te bouwen. Lief Draakje

Nou nou, niet meteen zo bevooroordeeld over de Amsterdammers... B|

Ik heb een PM gestuurd.
 
ben vandaag nog bezig geweest om dit te maken. render instelling voor vegas en premiere pro. Handig voor de leek die rendert

Xiruyo in "Het GoPro Hero (HD) Topic deel 4 - Heers..."

is wel specifiek voor gopro, maar kan ook worden gebruikt voor andere videos in 720p/1080p. alleen de resolutie veranderen en de gebruikte framerate (29.97/59.94)

Ik ga dat volgend weekeinde allemaal eens bekijken. :)

Vandaag georiënteerd op een snellere laptop met SSD.
 
Ik ga dat volgend weekeinde allemaal eens bekijken. :)

Vandaag georiënteerd op een snellere laptop met SSD.

Als je wat met videobewerking/renderen wilt gaan doen is de processor en het RAM geheugen een stuk belangrijker. VRAM draagt daar ook wat aan bij, maar maakt niet zo'n wereldschokkend verschil als de eerste twee.

Eigenlijk is een laptop hiervoor niet echt geschikt. Wil je toch perse zo'n draagbaar ding, orienteer je dan op iets met wat vermogen onder de kap :P
 
Met sneller bedoelde ik een I7- processor. :)

SSD is voor mij vooral voor het snelle opstarten en weinig energieverbruik.
 
Laatst bewerkt:
Als je wat met videobewerking/renderen wilt gaan doen is de processor en het RAM geheugen een stuk belangrijker. VRAM draagt daar ook wat aan bij, maar maakt niet zo'n wereldschokkend verschil als de eerste twee.
Afhankelijk van je video editing software wil je dan wel een videokaart die daarmee samenwerkt. Voor Adobe Premiere zijn dit vooral Nvidia en AMD kaarten (staat ergens een lijstje online).
 
Als ie nieuw is ja. :P

Ik heb liever een mac, start na 5 jaar nog steeds binnen 3 seconden op.
Heb m al een jaar.
En ssd word bijna niet langzamer.
Heb de mijne al ruim een jaar en opstarttijd is nog altijd hetzelfde gebleven.
Voor ik mijn receiver en tv aan heb is mijn tablet/pc al opgestart.
 
Laatst bewerkt:
Een huisgenoot lijkt me hartstikke leuk, maar niet erg praktisch in een studio met een woonoppervlak van 40 m^2 denk ik :P
 
tegenwoordig is de grootste snelheidwinst te halen met een SSD.

als je nog geen ssd in je pc of laptop hebt gedouwd... moet je het ff zsm doen.

wereld van verschil en kan je weer een tijdje mee ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan