Amsterdam pakt illegaal crossen aan

Kun je nog wel af en toe om jezelf lachen?

Kop op, kerel. Een ongeluk is natuurlijk nooit leuk maar een beetje ironie en zelfspot moet kunnen dus kom maar op met dat video materiaal. Ik post ook gewoon foto's als ik een keer in de sloot lig.
eh? :?
dit heeft niks met ironie/zelfspot etc te maken. ik heb een broetje dood aan roddel en achterklap... in-my-face graag, doe ik ook... en dan lach ik (mits lollig) van harte mee (maar niet te uitbundig op dit moment)
(mijn opmerking slaat op één posting)
 
Mss zit je niet op medeleven te wachten anders had je wel een crashtopic gemaakt, maar toch wil ik even zeggen; beterschap.
 
Mss zit je niet op medeleven te wachten anders had je wel een crashtopic gemaakt, maar toch wil ik even zeggen; beterschap.


:^

Mosseltje denkt altijd zo over crashes: Een jaar later is het meestal weer een leuk verhaal. :Y

En sinds wanneer trek jij je iets aan van wat andere mensen zeggen of denken? :P
 
Volgens mij begon deze discussie om de volgende opmerking:
Jij wilt niet weten wat DD zei toen je was weggereden *D *D *D
Nou... wat een roddel en achterklap. Ik zou Boulevard maar snel bellen. Volgens mij zoek je gewoon iets wat er niet eens echt is.
 
Mosseltje denkt altijd zo over crashes: Een jaar later is het meestal weer een leuk verhaal. :Y
dank jullie, ik zit verder ook niet met de "crash", ik heb het immers meteen gemeld! Heb wel vaker vlak na een crash foto's online gezet, maar dat was nog voor MF.

voorlopig is het nog vrij pijnlijk.... ook de zwaardere pijnstiller lijkt een placebo. Heb vaker mijn ribben gekneusd maar niet eerder zo'n last ervan gehad. Nachtje doorslapen is er niet bij.... en opstaan is beswel lastig zonder je zij/rugspieren te gebruiken.
En sinds wanneer trek jij je iets aan van wat andere mensen zeggen of denken? :P
niet, maar ik wil het wel weten.... kan ik reageren. })
 
zo dan: http://www.monomaniacs.nl/shite/1015.wmv
even voor hen die geen ervaring hebben met een helmet-cam... je moet redelijk close rijden voor de beste beelden. Het beste is dus als een voorrijder ff wacht tot je naast hem rijdt dan samen gaat accelereren.... en dan kan de cameraman zelf gas loslaten als het te close wordt of last krijgt van overig verkeer.
Ook moet je met je helm richting de acteur kijken.... dus je kijkt niet waar je naar toe rijdt! Uit je ooghoeken ja, maar dat is niet optimaal.
De cameraman is dus met meerdere dingen tegelijk bezig... Je moet dus goed weten van elkaar wat je doet en gaat doen.


enfin, in het begin gaat het redelijk lekker

bij 37 seconden bereiken we "ground zero" van de andere kant. Er wordt vaart verminderd ivm andere verkeer, ik kom naderbij en we gaan weer verder.

bij 1:07 passeren we een andere zij-ingang... omdat nico vaart minderde dacht ik dat we daarin zouden gaan, maar hij trok een wheelie... je hoort dat ik er niet op rekende, kzit in een verkeerde versnelling en ik dacht nog, "oh ja, hij stak zijn poot niet uit"

bij 1:25.... tja.... eigenlijk hetzelfde als bij 37 seconden.... met een kleine variatie en textuele aanpassing....

full

en zo hoog ging mijn achterwiel....
 
zo dan: .... met een kleine variatie en textuele aanpassing....
Auw, zal inderdaad wel lekker zeer doen zeg ;( . Beterschap! :) Dat lastige opstaan leer je vanzelf, valt met een gebroken sleutelbeen ook niet mee in het begin...
 
Tof filmpje. :Y Mag je vaker doen.

Jammer van het ongeluk op het laatst. Gekneusde ribben zijn erg pijnlijk weet ik uit ervaring. Helaas voor jou duurt het ook nog wel een paar dagen voordat de pijn zakken gaat. Heel strak intapen wilt nog weleens helpen bij het slapen maar dat heb je wel véél verband en tape nodig.

Beterschap. :]



Onder het mom van gedeelde smart is halve smart:

Ik ben gisteren ook nog snoeihard onderuit gegaan bij het maken van een noodstop in de stad. Mijn hele linkerkant is bont en blauw en behoorlijk open geschaafd, mijn enkel heeft het formaat van een tennisbal en ik kan er niet op staan.

Leuk hè, motorrijden? B| :+
 
Eigenlijk weet je dat dit soort dingen heel goed kunnen gebeuren. Altijd heel goed in de gaten houden waar de ander rijdt. Om dit soort dingen stunt ik ook nooit voor camera's of vrienden.

Maar in ieder geval knap dat je er op bent blijven zitten.
 
Eigenlijk weet je dat dit soort dingen heel goed kunnen gebeuren. Altijd heel goed in de gaten houden waar de ander rijdt. Om dit soort dingen stunt ik ook nooit voor camera's of vrienden.

Maar in ieder geval knap dat je er op bent blijven zitten.
daarom ben ik zo terughoudend met filmen en heb ik nauwelijks filmpjes online staan... er zijn maar een paar waar ik blind op kan rijden.... kwa rijstijl zit nico daar dichtbij, het sm-ritje ooit achter zijn TDM aan was heel herkenbaar en andere ritjes ook wel.

jammer voor je Mossel, ik ben voorlopig wel weer ff genezen van het filmen ;) .... zeker als ik kort op jou moet rijden vrees ik van alles... :X ;)
maar jij ook sterkte.... ik heb wel wat pilletjes voor je.
 
daarom ben ik zo terughoudend met filmen en heb ik nauwelijks filmpjes online staan... er zijn maar een paar waar ik blind op kan rijden.... kwa rijstijl zit nico daar dichtbij, het sm-ritje ooit achter zijn TDM aan was heel herkenbaar en andere ritjes ook wel.

jammer voor je Mossel, ik ben voorlopig wel weer ff genezen van het filmen ;) .... zeker als ik kort op jou moet rijden vrees ik van alles... :X ;)
maar jij ook sterkte.... ik heb wel wat pilletjes voor je.


:( Alsof ik zo'n brokkepiloot ben. :(


Waar kwam de mosselbokaal ookal weer vandaan? :P ;)
 
mmmm http://www.weeronline.nl/Nederland/Almere.htm
als je naar de trend kijkt lijkt er maar geen end aan te komen....

zal ik dan toch maar weer.... ?????

sommige pijnstillers beinvloeden de rijvaardigheid.... weet iemand ook in welke mate?


Ik ga altijd heel rustig rijden van "medicinale" wiet. O-)

"Medicinale" alcohol daarentegen . . .



Heb al 4 dagen niet meer gereden omdat het schakelen vrij pijnlijk is.
 
(jij ook) beterschap he mossel ;)

Dank je. Ik sinds vandaag weer op m'n hiel staan. Straks eens proberen of ik weer rijden kan. :]

mmmmm, ik had gehoopt dat "medicinale" medicijnen mijn rijvaardigheid positief zouden beinvloeden.... je kan nooit weten ;)

maarre.... sterkte gosah....


Helaas kan je motorrijden beter geheel nuchter doen. Dan heb je nog het minste kans op ongelukken.

Daarentegen ben ik aan de ene kant best nieuwsgierig hoe ik zou rijden als ik dronken was. Moet volgens mij best leuk zijn. Ik denk dat ik dan ook veel eerder wheelies zou durven maken.

Maar hoe gaat het met je ribben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan