Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Anaal verkracht door een auto..

Shit.. das fucked up... Veel succes met de schade afhandeling. Maar het geld voor al het werk wat erin zit ga je er waarschijnlijk niet voor krijgen.. En das wel heel jammer natuurlijk.
 
Ik denk dat je hier een mooie kater aan overhoudt.

Voor de verzekering zal het allemaal oud 2e handsspul zijn dat kapot is gegaan.
De waarde van de tijd en energie die jij er ingestoken hebt worden totaal genegeerd.

Of zou ik nu weer een zwartdenker zijn.

Hoop dat het allemaal meevalt voor je.
Veel succes met de afhandeling in ieder geval
 
Ik hoop dat het goed komt met de verzekering. Helemaal omdat het allemaal zelfbouw is! In ieder geval veel succes toegewenst.
 

Idd, daar ben ik ook bang voor hoor. Die plamuur etc zal het slecht doen bij een schadetaxateur denk ik. Dat is dan al beschadigd spul in hun ogen.

Succes met de afhandeling iig en gelukkig heb je niks.
 
Tering zeg wat een pech. Maar misschien word je er zelfs wel beter van!! Ik heb zelf 2 keer in korte tyd met mijn auto een hert aangereden en kreeg 2 keer iets van 1300 euro terug terwijl ik het zelf voor 100 euro klaar heb gemaakt. Zal wel weer veel tud in gaan zitten maar als je alles zelf doet kun je er misschien wel wat aan overhouden. En dat kuip ruitje was niet al stuk dat gebeurde toen je met je helm er tegen aan knalde toen die vent je raakte. Achterbrug nog oke??
 
Das mooi kut, je hebt met je topic wel een bewijs hoeveel tijd enzo er in zit, volgens mij kan je dat wel claimen bij de verzekeraar van die automobilist tegen een bepaald uur tarief, weet niet zeker hoe dat zat, opzoeken is de moeite waard.

Ik hoop voor je dat die schade expert knuppel door het uiterklijk heen kijkt, en hem af kan zien in zwart met rood en dan een schade bedrag verzing. Succes ermee
 

nah... ik ga geen risico's nemen. Ik ga de boel gewoon eerlijk afhandelen.

Maar dat winter heb ik ook niet echt mazzel mee... Moet namenlijk elke dag met mn motor naar school...
 
dat is de rede waarom ik em alleen laat spuiten






sorry kon het niet laten

dit is wel ongelofelijk kut succes met de afhandeling en de wederopbouw van de wederopbouw
 
nah... ik ga geen risico's nemen. Ik ga de boel gewoon eerlijk afhandelen.

Maar dat winter heb ik ook niet echt mazzel mee... Moet namenlijk elke dag met mn motor naar school...

Dan is het K...

Maar iemand die naar school gaat, heeft toch een OV
 
VET MAN

zet um op www.EBAY.DE :D:D wedden dat ze je veel geld bieden!!
of verkoop gewoon je kont + uitlaatset :D



FF Serieus.. Flink kut voor je!
'k heb het ookaleens gehad dat ie afsloeg voor stoplicht, en das behoorlijk schrikken!
Succes met de "wederopbouw/ nieuwe aanschaf" wat je ook met het geld gaat doen!
 
Zo, wat moeten we met zoveel foto's joh, ennuh je uitlaat en kont staan wel erg schuin omhoog. Dat vind ik nou zooo lelijk!

Verder suc6 met de afhandeling
 
zoww moooi klote is dat echt zonde van de tijd die je erin gestoken hebt
hoop dat de verzekering je mee zit!
suc6 met de weder opbouw