And black it is..

Slip

MF veteraan
23 mrt 2005
4.838
37
Tiel
Via marktplaats heb ik gezocht naar een spuiter in mijn omgeving die het voor minder dan 1000 of 750 euro kon doen. Na een kleine zoektocht kwam ik uit bij Hans de Leeuw in Hedel. Het is altijd weer een heel afscheid om die motor achter te laten en zeker als het niet bij een groot bedrijf is maar bij een eenmanszaak zoals die van Hans.
De tijd dat ' ie weg was had ik zo m' n twijfels.
Maar ik heb ' m dus net opgehaald en het resultaat mag er zeker wezen!
Hulde voor Hans de Leeuw, die voor 500 euro mijn motor heeft gespoten. De bedrijven die er 1000 euro voor vragen hadden het zeker niet beter kunnen doen.
De foto' s volgen zo snel mogelijk.

Wie zijn of haar motor ook bij Hem wil laten spuiten, moet mij maar even mailen dan stuur ik je z' n telefoonnummer wel.
 
Laatst bewerkt:
je moet niet nu kijken maar over 4weken en dan maar is kijken of het nog goed is maar 500 euro is zeker nie duur bij ons moet je ook meer betalen
 
postpics.gif
 
Laatst bewerkt:
Ik had ze gedeeltelijk zelf gedemonteerd, de benzinetank en de voorkuip kreeg ik er niet af. Dus ik ben met de auto en een maat van me op m' n half-gestripte motor er naartoe gereden. Hij had liever wel dat ik alle onderdelen er zelf afhaalde, maar het hoefde niet per se. Oh ja, de velgen waren al zwart.
 
Voor 500 euro kocht ik een compressor, een paar liter verf, een hoop schuurpapier en ging ik zelf wel oefenen. Kan je het de volgende keer ook meteen ;). (Wellicht is het resultaat ietsje minder, maar állerminst slecht te noemen)
 
Laatst bewerkt:
Via marktplaats heb ik gezocht naar een spuiter in mijn omgeving die het voor minder dan 1000 of 750 euro kon doen. Na een kleine zoektocht kwam ik uit bij Hans de Leeuw in Hedel. Het is altijd weer een heel afscheid om die motor achter te laten en zeker als het niet bij een groot bedrijf is maar bij een eenmanszaak zoals die van Hans.
De tijd dat ' ie weg was had ik zo m' n twijfels.
Maar ik heb ' m dus net opgehaald en het resultaat mag er zeker wezen!
Hulde voor Hans de Leeuw, die voor 500 euro mijn motor heeft gespoten. De bedrijven die er 1000 euro voor vragen hadden het zeker niet beter kunnen doen.
De foto' s volgen zo snel mogelijk.

Wie zijn of haar motor ook bij Hem wil laten spuiten, moet mij maar even mailen dan stuur ik je z' n telefoonnummer wel.




Is dit nu verkapte spam? Het lijkt er in ieder geval wel op.



Ik wil foto's zien. :Y
 
Nee, het is geen verkapte spam :(
Ik wil mijn mede-motorrijders attenderen op iemand die goed kan spuiten voor niet al te veel geld.
 
Voor 500 euro kocht ik een compressor, een paar liter verf, een hoop schuurpapier en ging ik zelf wel oefenen. Kan je het de volgende keer ook meteen ;). (Wellicht is het resultaat ietsje minder, maar állerminst slecht te noemen)

Tuurlijk joh, jij wel :z

Een motor spuiten doe je tenslotte zo vaak dat het de investering dubbeldwars waard is... :+
 
Voor 500 euro kocht ik een compressor, een paar liter verf, een hoop schuurpapier en ging ik zelf wel oefenen. Kan je het de volgende keer ook meteen ;). (Wellicht is het resultaat ietsje minder, maar állerminst slecht te noemen)

_O-

Heb je het ooit wel eens geprobeerd?
Het is echt een vak. Dat doe je niet zomaar effe... :N
 
Voor 500 euro kocht ik een compressor, een paar liter verf, een hoop schuurpapier en ging ik zelf wel oefenen. Kan je het de volgende keer ook meteen ;). (Wellicht is het resultaat ietsje minder, maar állerminst slecht te noemen)

Ja, en voor die 500 euro koop je ook ghelijk eeen spuitcabine of huur je een ruimte waar je goed kan spuiten. Tevens kun je die ruimte stofvrij houden en gemakkelijk de temperatuur opdraaien om die blanke lak goed te laten drogen.
Ik weet niet waar jij dat allemaal voor 500 euro kan kopen, maar laat het mij iig weten als je een bedrijf hebt gevonden die dat allemaal voor 500 euro kan leveren!
 
pic4 (De stof die erop zit nu, komt door de stoffige schuur)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan