Ik dacht altijd dat de normale bedrijfstemp. rond de 85 graden zat voor olie? Maar ik zal het in de gaten houden, kan 'm altijd nog veranderen....
Je hebt wel vloeistofkoeling,dus mss wordt ie niet zo hoog.Ik dacht meer aan m'n vorige motor,een lucht/oliegekoelde duc.Die werd makkelijk 100 graden bij een beetje gassen
He ruud begint al mooi te worden nu alleem nog een superbike stuur en een beetje plastic eraf.
Niet nodigHe ruud begint al mooi te worden nu alleem nog een superbike stuur en een beetje plastic eraf.
Hmmm...dat had ik al eens eerder in m'n kop gehaald, kuip eraf, bellypan erop, leuk stuurkuipje en een andere kont...
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat niet eens zo slecht, maar dan heb ik wel heul veul waerk...misschien ooit noggus...
Groet Rucarodi...
Inderdaad, maar mijn risers kantelen wel naar achteren anders was het bij mij ook niet mogelijk.Bij mij wel, ruitje komt verder naar achter als bij jouw Blade...
[afbeelding]
had 't al eens gezien hij een R1, F4, RSV Mille.... maar ik heb dat geluk weer niet..
Met kuip en clip-ons vind ik hem toch echt veel mooier.
Maar als je voor een superbike stuur gaat, zal je je kabels en remleiding moeten verlengen.
En als dan bij zijwind die luchtstroom verstoord wordt neemt de snelheid van die luchtstroom af, waardoor je vacuümwerking wordt verminderd.
Lijkt me niet onwaarschijnlijk.
Bij mijn Dr.Big waren die dikke slangen voor de ontluchting.
Effe hier op terugkomend, van de week waaide het hier weer eens flink dus ik heb m'n kans gegrepen om de gasnaalden 1 groefje hoger te zetten en een rondje met de kop in de wind te gaan rijden. Toegegeven, dit scheelt een heel stuk! ondanks de redelijk vlakke A/F ratio op de Dyno geeft de praktijk toch een ander resultaat. Dit was mij ook verteld bij het afstellen maar zoiets geloof je pas écht als je het ervaart....
Verbruik zal wel omhoog gaan maar soit, no pain, no gain....
En om het plaatje compleet te maken...
[afbeelding]
De naam op de koffers.... net echt zo...
Groet Rucarodi[/quote
Ziet er goed uit die koffers , klaar voor gebruik.
Oh jee, nu moet je de naam van je motor veranderen...Weer eens een updatetje voor de liefhebbers, de koffers zijn helemaal goedgekeurd, we zijn maandag de 22e uit Duitsland teruggekomen en platgezegt....verrotgeregend...pas bij Venlo ging het van gestaag regenen over in buien....
Ik had er nog niet mee in de regen gereden na de ombouw en had een klein beetje vrees voor de aangepaste kabelboom maar dat bleek gelukkig onterecht, alles bleef het doen
Ook de koffers bleken waterdicht zoals verwacht.
Sfeerplaatje...
[afbeelding]
M'n achterlicht was kaduuk gegaan, 1 schroef van het glaasje kon niet meer vastgezet worden. Na wat speurwerk kwam ik bij een ledlamp van een Ducati Monster terecht wat wel op de mijne leek, en wat denk je? 100% identiek als die van de Laverda
Geeft beter licht als de oude...[afbeelding]
[afbeelding]
Al met al niet veel gedaan en de teller staat nu op 11.000 km na de ombouw en nog steeds dik tevreden d'r mee...
Groet Rucarodi...
Zo...Rucarodi is gezwicht voor bling-bling, de zelfbouw demper is doordat 'ie een stukje onder de kuip uitsteekt toch gevoelig voor weersinvloeden en steenslag
Ik heb 'm nu al 4 of 5 keer schoongeborsteld met de staalborstel en opnieuw in de hittebestendige lak gezet, elke keer weer roestdit zal door het *ahum* hoogwaardige pisbakkenstaal komen wat ik gebruikt heb...
Ik kon voor weinig twee Laser dempers overnemen van m'n maat DVP76 uit het Street Fighter-forum, hij gaat deze toch maar niet op zijn project gebruiken...
[afbeelding]
Lekker klein, eventueel met DB-killer, en met E-keur
Dit is ongeveer de bedoeling, eentje links en eentje rechts
[afbeelding]
kijkje van achteren...
[afbeelding]
Jullie kennen mij ondertussen wel een beetje dus het gaat weer low-budget en home-made wordenik ga ophangbeugels vanaf de voetsteunen maken en linkpijpen naar de voorbochten maken wat weer extra lengte geeft en mijns inziens alleen maar beter is. De aansluiting op de dempertjes is 40 mm dus ik sprokkel de komende tijd naar materiaal, liefst RVS. Ik weet nog niet wat het geluid wordt dus ik maak 't zo dat ik altijd nog terug kan naar de zelfbouwdemper
wordt vervolgt...
Groet Rucarodi...[/quote
Ziet er goed uit ruud of kommen ze toch ergens anders