Apeldoorn part 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, bedankt voor alle aardige reacties het gaat gelukkig weer een stuk beter. En de motor is afgelopen maandag naar de garage gebracht en woensdag komt de schade expert, dus we wachten maar af. Ik hou jullie wel op de hoogte :) .

groetjes Pris
 
Ook weer terug van een dagje sturen op Zandvoort.
s'Middags toen wij mochten rijden (Ronald lelijke mazzelaar *D ) was het de hele middag droog.
Maar ontzettend druk, volle bak dus, maar in onze 3 sessies hebben we ook 2 x een rode vlag gezien. :X
O.a. door de "burnout" van die, ik dacht, XJR. |(

Daardoor was het moeilijk om in een ritme te komen, maar toch lekker kunnen sturen.


@ Ronald: zorg ervoor dat je de volgende keer je rugzak goed hebt zitten, het ziet er anders zo vreemd uit ;)

@ Marieke: bedankt voor het sapje en als ik een keertje fluit hoef je niet zo raar te doen :)

Was een hele gezellige dag, is voor herhaling vatbaar, maar dan wel met minder ongelukken en minder verkeer.
O ja Ronald, wel iets minder met de ellebogen werken de volgende keer. :X

@ LuZ: Kawajaap vroeg nog naar je, je hebt fans. O-)


Zo'n rugzak kan op rare plaatsen zitten hoor Lex! :P

Vond het ook erg gezellig vandaag. Was erg gaaf om het een keertje te zien. En dan hoor je steeds: "Post 13, post 13!" En dan denk je... Lex en Sas? Wat zijn jullie aan het doen? :+
En de verwarring van Soes aan de telefoon. _O-

@ Ronald: Waar blijft die foto nou? _O-


Nou, ik duik zo m'n bed in... Was vanmorgen best vroeg... :Z
 
Hallo allemaal, bedankt voor alle aardige reacties het gaat gelukkig weer een stuk beter. En de motor is afgelopen maandag naar de garage gebracht en woensdag komt de schade expert, dus we wachten maar af. Ik hou jullie wel op de hoogte :) .

groetjes Pris

je klinkt redelijk positief :)
maar dus weer gewoon op de motor stappen, das mooi!

[me]sjoerd heeft trouwens totaal gemist hoe het is gegaan[/me] :X
 
Zo'n rugzak kan op rare plaatsen zitten hoor Lex! :P

Vond het ook erg gezellig vandaag. Was erg gaaf om het een keertje te zien. En dan hoor je steeds: "Post 13, post 13!" En dan denk je... Lex en Sas? Wat zijn jullie aan het doen? :+
En de verwarring van Soes aan de telefoon. _O-

@ Ronald: Waar blijft die foto nou? _O-


Nou, ik duik zo m'n bed in... Was vanmorgen best vroeg... :Z
je moet het mij niet zo verwarrend maken hoor :(

snapte er nix meer van

denk, king heeft zich om laten bouwen ofzo, of heeft klem gezeten met zn zakie :+
ineens een hoog stemmetje aan de lijn
 
je moet het mij niet zo verwarrend maken hoor :(

snapte er nix meer van

denk, king heeft zich om laten bouwen ofzo, of heeft klem gezeten met zn zakie :+
ineens een hoog stemmetje aan de lijn

Haha! Hij stond net met de gele vlag in zijn hand, kon de telefoon dus niet opnemen. Dus denk doe ik het maar! Heb wel lol gehad! _O-
 
Hallo allemaal, bedankt voor alle aardige reacties het gaat gelukkig weer een stuk beter. En de motor is afgelopen maandag naar de garage gebracht en woensdag komt de schade expert, dus we wachten maar af. Ik hou jullie wel op de hoogte :) .

groetjes Pris


snel de motor laten fiksen, dan kan je gelijk lekker weer :] ( dan wordt de drempel om op te stappen niet groter... )
 
Hallo allemaal, bedankt voor alle aardige reacties het gaat gelukkig weer een stuk beter. En de motor is afgelopen maandag naar de garage gebracht en woensdag komt de schade expert, dus we wachten maar af. Ik hou jullie wel op de hoogte :) .

groetjes Pris

Gelukkig dat t beter gaat :Y :Y

Girlie duimt voor een snelle afwikkeling.
 
Verhuizen!
ons nieuwe adres is:
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/146779/last

het nieuwe adres heeft nog wel een inrichting nodig!
dus als iedereen weer gezellig wilt helpen met het behangen van de muren met mooie texten en hun motoren posten als meubulair, dan gaat het weer heel gezellig worden in het nieuwe huis/topic!

[me]skoeddies word melig laat op de avond, tijd voor een warm bed :z [/me]
 
Verhuizen!
ons nieuwe adres is:
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/146779/last

het nieuwe adres heeft nog wel een inrichting nodig!
dus als iedereen weer gezellig wilt helpen met het behangen van de muren met mooie texten en hun motoren posten als meubulair, dan gaat het weer heel gezellig worden in het nieuwe huis/topic!

[me]skoeddies word melig laat op de avond, tijd voor een warm bed :z [/me]

Jij wilt gewoon graag de laatste post in partje 12 _O- _O-
 
Jij wilt gewoon graag de laatste post in partje 12 _O- _O-
nee ik :9

slotje aub modjes :Y :Y

full



we gaan hier verder

apeldoorn part 13

dus nijlpaard, baksteen , of wie dan ook....

wie van de mods wil de eer om als laatste bij de clan te posten :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan