Apeldoorn Topic deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft de nieuwe RSV4 ook :Y

2009_Aprilia_RSV4_Race%281%29.jpg%20%281000x748%29.jpg
 
Harrie Harrie Harrie Harrie. . .

Ik ben vanaf morgen tot de 11e weg . . dus zou leuk zijn als je het voor die tijd uitgevogeld hebt ;)
 
De nieuwe kawa... hmmm... voorkant van een 600RR... achterkant van een speedtriple... :X

:N Not my choise, hopelijk ziet die er in het echt beter uit. :)
 
De nieuwe kawa... hmmm... voorkant van een 600RR... achterkant van een speedtriple... :X

:N Not my choise, hopelijk ziet die er in het echt beter uit. :)


Haha Jurris!
Jij bent volgens mij wel zon beetje in élk MF topic aanwezig ofniet :+


Ik ben ook benieuwd naar de ZX10R in het echt, 2009 modellen moest ik ook aan wennen, en had ik met de nieuwe cbr1000 ook, maar na een tijdje worden ze steeds mooier lijkt het wel :)
 
Haha Jurris!
Jij bent volgens mij wel zon beetje in élk MF topic aanwezig ofniet :+


Ik ben ook benieuwd naar de ZX10R in het echt, 2009 modellen moest ik ook aan wennen, en had ik met de nieuwe cbr1000 ook, maar na een tijdje worden ze steeds mooier lijkt het wel :)

:Y Ik ben wel zo her en der te vinden. O-)


Wat wil je met die achterkant zeggen>?? :(
T'is en blijft een Kawa he. })

Dat die nogal gejat is.

Voorkant 600rr met R6 koplampen en de achterkant van een speed triple.
Maar ik ga ff het 10 topic checken. :9
 
Ik vertrek morgen via Houston naar Las Vegas, daar 4 dagen spazieren. Er is o.a. een bikerfestival van 30.000 man . . . dus ik denk dat ik aan de miss wet t-shirt kont-test mee ga doen :Y

daarna vliegen we (m'n pa, 2 broertjes en een maatje) naar York, Pennsylvania. Vanuit daar gaan we diverse auto/motorshows bezoeken. Ook nog even bij Orange County Choppers langs en dan meteen New York "even" bekijken.

Als we wat moois tegenkomen wat echt de moeite waard is laten we dat in de vooraf gereserveerde containers verschepen, maar eerst maar eens iets vinden :)


Dat zijn de betere tripjes, voor hoe lang ga je nou die kant op? Veel plezier alvast!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan