Apeldoorn Topic part XX

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo dat was een lekker dagje assen :)

koud ritje heen vanmorgen, te laat vertrokken natuurlijk .....

eerste sessie rustig, errrug rustig achter de marshal aan, na de eerste sessie door HK mijn vering onderhanden laten nemen. Het nerveuze gevoel van de neus kwam niet door de stuurdemper, maar door de demping van de voorvork. Opnieuw afgesteld en de tweede sessie gebruikt om te testen, stuurde een stuk beter in en veel minder kopschudden, maar nu het tegenovergestelde, beetje `zwaar` gevoel. Nog een keer bijgesteld en daarna was het top!

3e sessie voor het eerst `los`. Ik had erg veel last van enorm trillen met hard afremmen, ik dacht eerst aan de vering, maar wat bleek........ stuiterend achterwiel :X ik ben duidelijk verwend door het rijden met de slipperclutch op de 10 :)

het was dus erg zoeken met remmen en terugschakelen zonder dat de achterkant begon te stuiteren. ff wennen.....

verder liep de duc als een speer, ook geen probleem de 1000's 4cylinders bij te houden, ook op de snelweg niet, behalve als je boven de 260 komt ofzo, maar dat reden we natuurlijk niet ;)

't was druk op de baan in assen, leuk want dan kun je veel inhalen, minder leuk om lekker in een ritme te komen en een goede tijd neer te zetten. tijdens de 4e sessie ben ik er halverwege afgegaan omdat mijn arm het niet meer volhield ;( gelukkig is het de rest van de dag meegevallen. Tijdens de 5e sessie na een kwartier uitgevallen, met een lege tank :X Damn wat zuipt die duc zeg op 't circuit.

al met al een lekker dagje, fietsje goed afgesteld en voor het eerst ff rondjes op het circuit met de duc. M'n tijd niet verbeterd (geen van ons) veel gele vlaggen en craches, gelukkig hebben wij alles heel gehouden. uiteindelijk een 2:07 gereden, al met al niet slecht voor een fiets die ik nog geen twee weken heb, dat belooft wat voor de trest van het seizoen :)

tarzan kwam ook nog even langs z'n duc showen. Verder stal de 1098 de show bij velen, veel complimenten gehad voor de bike.

't was fun, iedereen van onze groep alles heel, heerlijk gegeten, mooi weer, lekker geraced en elkaar dwars gezeten op de baan, wat wil je nog meer :)

voor dit topic:

weer een onvergetelijke dag vrienden :) 't was weer fun als vanouds, damn wat een dom gelul :P
 
zo dat was een lekker dagje assen :)

koud ritje heen vanmorgen, te laat vertrokken natuurlijk .....

eerste sessie rustig, errrug rustig achter de marshal aan, na de eerste sessie door HK mijn vering onderhanden laten nemen. Het nerveuze gevoel van de neus kwam niet door de stuurdemper, maar door de demping van de voorvork. Opnieuw afgesteld en de tweede sessie gebruikt om te testen, stuurde een stuk beter in en veel minder kopschudden, maar nu het tegenovergestelde, beetje `zwaar` gevoel. Nog een keer bijgesteld en daarna was het top!

3e sessie voor het eerst `los`. Ik had erg veel last van enorm trillen met hard afremmen, ik dacht eerst aan de vering, maar wat bleek........ stuiterend achterwiel :X ik ben duidelijk verwend door het rijden met de slipperclutch op de 10 :)

het was dus erg zoeken met remmen en terugschakelen zonder dat de achterkant begon te stuiteren. ff wennen.....

verder liep de duc als een speer, ook geen probleem de 1000's 4cylinders bij te houden, ook op de snelweg niet, behalve als je boven de 260 komt ofzo, maar dat reden we natuurlijk niet ;)

't was druk op de baan in assen, leuk want dan kun je veel inhalen, minder leuk om lekker in een ritme te komen en een goede tijd neer te zetten. tijdens de 4e sessie ben ik er halverwege afgegaan omdat mijn arm het niet meer volhield ;( gelukkig is het de rest van de dag meegevallen. Tijdens de 5e sessie na een kwartier uitgevallen, met een lege tank :X Damn wat zuipt die duc zeg op 't circuit.

al met al een lekker dagje, fietsje goed afgesteld en voor het eerst ff rondjes op het circuit met de duc. M'n tijd niet verbeterd (geen van ons) veel gele vlaggen en craches, gelukkig hebben wij alles heel gehouden. uiteindelijk een 2:07 gereden, al met al niet slecht voor een fiets die ik nog geen twee weken heb, dat belooft wat voor de trest van het seizoen :)

tarzan kwam ook nog even langs z'n duc showen. Verder stal de 1098 de show bij velen, veel complimenten gehad voor de bike.

't was fun, iedereen van onze groep alles heel, heerlijk gegeten, mooi weer, lekker geraced en elkaar dwars gezeten op de baan, wat wil je nog meer :)

voor dit topic:

weer een onvergetelijke dag vrienden :) 't was weer fun als vanouds, damn wat een dom gelul :P


ja ik zag ook vanmorgen allemaal race motoren op aanhangers ik dacht dat morgen een race was ofzo,zullen ze wel met jou mee gereden hebben
 
het was weer leuk, heb nu al zin in ons MSL dagje, damn, shuriken ging weer hard, maar niet zonder slag of stoot, die laat een ravage achter zich op de baan :X

en Ron, als je nog eens uitremacties fotografeert, kijk dan ook even verder dan kawagroen :P we hebben weer heerlijk gedold vandaag *O* *O* *O* *O*

en lekker gegeten in heerde, 't uitzicht was ook weer goed hoewel er wat twijfel was over bepaalde lichaamsbeharing.

Toppunt van de dag was wel de , tja omgekeerde lapdance van twee leernichten aan de bar :X _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor het meerijden en de steun voor de nabestaanden van Pascal

Het was indrukwekkend....... netjes....... alhoewel ik Pascal niet kende, vond ik het een eer om deel van het geheel uitgemaakt te hebben.

Er zijn veel foto's gemaakt, deze zullen wel op't forum verschijnen.
Wat info voor de Apeldoorners:

Stoet bestond uit ca. 20 ouder/antieke motoren aan de kop, vervolgens de rouwauto's, gevolgd door de 'moderne' motoren, ca. 35 - 40.
Door mij zijn in totaal 57motoren geteld. Ik reed in de 1-na laatste rij en had een goed overzicht over 't geheel tijden het rijden.
Dat ging allemaal heel netjes, op eindpunt stopten de rouwauto's, alle motoren reden erlangs en hebben vervolgens een 'erehaag' gevormd.

Mocht ik nog iets belangrijks hebben vergeten dan vullen de anderen dit wel aan.
 
Zoooheeeeee, alweer een nieuw deeltjuhhhhhhhhhhh!!!! *O*
Nice opening KPL, leuk dat de banners er weer in staan :} :} :}

Lekker dagje boys, ik heb me weer reuze vermaakt, thnks!!! *O*
Ik heb lekker gereden ondanks dat ik nog enorm last had van spierpijn van afgelopen weekend.

Blijft lastig inderdaad Zoep, om op een nette manier de langzamere rijders in te halen.
We zouden nog een paar seconden sneller rond kunnen gaan als we de "shurkie way" zouden toepassen. Maar dat geeft inderdaad zo'n ravage op de baan (en in de grindbak)
En ik wil een schoon geweten houden :Y

Thnks aan alle clanners die zijn wezen kijken! :} :} :}

@ Erwin, damn wat was je weer retesnel man!

@ Jaap, super dat je zo veel schik hebt met de DUC maat, jullie zijn een goed stel saampjes!

@ Ron, stuur mij ff die actie foto's van die groene en die rode net voor de GT bocht, ik wil ze ff posten met een leuk verhaal erbij _O-

@ Bertil, ff een dipje maar daarna lekker en goed gereden, thats the way dude!!!!
Tijd kan nog wel iets van af maar dan moet je voortaan niet meer de hele sessie achter een mokkel blijven rijden omdat ze zo'n lekker kontje heeft in dat leer, whahahahaaa!!!

@ Albert, ik heb inmiddels aangifte gedaan en Karin is onderweg naar je met een deegroller! Wat moet dat leuke knappe meisje achter de kassa nu wel niet gedacht
hebben van ons??? Bah, viespeuk!!!! :r

@ Allen, jaja, zo zie je maar weer dat als het op eten aankomt dan weet Snake wel de goedkope adresjes!! _O- _O- _O-

Kortom, heerlijk dagje met goed gezelschap, lekker weer en een hoop fun!

Minpuntjes :

Veel schuivertjes gezien vandaag -O-
Errug zonde van die jongen die zijn ZX10 total loss reed door een lowsider (rijder had niks ernstigs gelukkig)

Ik had op de terugweg ff een momentje en was errug blij dat ik een stuurdemper op de brommert heb die zijn werk perfect deed!
 
Laatst bewerkt:
Lees net op de site van CRT dat als ene X uit X met een zwarte ZX10 weer meedoet met een CRT dan worden er minimaal 5 extra ambulances ingezet.
En vrouwen billen op motoren worden voortaan afgeplakt.



_O- _O- _O-
 
Lees net op de site van CRT dat als ene X uit X met een zwarte ZX10 weer meedoet met een CRT dan worden er minimaal 5 extra ambulances ingezet.
En vrouwen billen op motoren worden voortaan afgeplakt.



_O- _O- _O-



ben net thuis,snake de foto's zijn zo onder weg.
kheb ff een skelter gekocht voor m'n zoon.................pappa kan er ook op rijden :9
 
zoep in actie
full
 
*WEEKEND!!!!*O*
*NIEUW DEELTJE!!!! *O*

assengangers leuk gehad lees ik? *O* vind het jammer dat ik het geweld niet even kon komen bekijken -O-

mensen die naar de crematie zijn geweest... klinkt als een hele mooie uitvaard :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan