Openingsrit 2021 GS Topic

Lijkt de beste dag van het weekeinde te worden.
Screenshot_20210429-222530_Samsung Internet.jpg
 
Met als gevolg dat alles gisteren is gevallen. Waarvoor dank. 150km heen in de regen en 150km terug in de regen.
Dan smaakt het ritje as zaterdag extra goed...
 
Voor de rit van morgen:
Op ongeveer de helft van de rit, arriveer je bij Hoenderloo.
Zodra je Hoenderloo binnen rijdt, zie je op een kruising een Esso pompstation.

De route geeft aan daar rechtsaf te slaan. Voor een lunchlocatie dan NIET rechtsaf slaan maar rechtdoor.
Volg de weg tot T splitsing (plm 350m,) dan linksaf en na 75 rechtsaf.
Dan rijdt je op de Krimweg met direct aan je rechterhand PANNEKOEKENHUIS HOENDERLOO.
Krimweg 82. Als je niet van pancakes houdt kun je nog 400m door rijden en dan tref je restaurant De Deelenhof. Krimweg 41

LET OP:
Omdat je van de route afwijkt, NIET HERBEREKENEN !!!! op je gps....
Na de lunch op de kaart van je gps naar de route rijden en als je eenmaal weer op de route zit dan pakt je gps hem.weer op. Of je start de route opnieuw en kies dan voor naar eindpunt. Doe dit alleen als je op.de route zit..!!

Zie rechts op de afbeelding het Esso station en daaronder de Krimweg
20210430_110539.jpg
 
Vanavond de TomTom updaten en route inladen. Zin in de rit morgen (al ziet het weer er niet uit op het moment).

Was er nou een allroad route en een asfalt-only route?
 
Ik geloof dat er, buiten de twee door mij hierboven geplaatste tracks (waarvan 1 met een beetje onverhard) nog een 3e, niet gepubliceerde versie is, onder de bezielende leiding van de weledele heer Detox. Moet je even teruglezen.
 
De route geeft aan daar rechtsaf te slaan. Voor een lunchlocatie dan NIET rechtsaf slaan maar rechtdoor.
Volg de weg tot T splitsing (plm 350m,) dan linksaf en na 75 rechtsaf.
Dan rijdt je op de Krimweg met direct aan je rechterhand PANNEKOEKENHUIS HOENDERLOO.
Krimweg 82. Als je niet van pancakes houdt kun je nog 400m door rijden en dan tref je restaurant De Deelenhof. Krimweg 41

............Of nog een paar meter verderop een ijsje eten; Volgens zeggen ' Het lekkerste ijs van de Veluwe'.
 
Jongens, tot mijn grote spijt (en met een hele, heleboel frustratie die ik hier achterwege zal laten). Ben ik vandaag, zoals jullie misschien merken, er niet bij.
Motor wilde niet starten. Na van alles te proberen is het niet gelukt hem aan de praat te krijgen. En nu zit ik flink chagrijnig en gefrustreerd thuis.

Veel plezier allemaal vandaag en ik hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn😓
 
Het was een topdag. Mooie route en leuk om eens wat gezichten aan de nicknames te kunnen koppelen. Bedankt ook voor de organisatie en het gedoogbeleid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan