A
insert BIC pen
Dat zeg ik, ik wil niet zeggen dat het niet gebeurd. Het gebeurd zelfs heel veel.
Zelf heb ik veel met vloeibare deelladingen gereden, en dan meent ook iedereen mij te moeten vertellen dat ik niet mag bellen. En dat terwijl ik nog nooit met een telefoon aan het oor of voor mijn smoel een voertuig heb bestuurd.
Ik heb wat dat betreft al zo veel opvoedkundig gedrag in het verkeer gezien, dat ik er wel een boek over kan schrijven. Men ziet vaak wat men wil zien. En aan "men" zelf mankeert natuurlijk niets
Maar goed, ik dwaal af. Ontopic.
Daar ben ik eerlijk gezegd nu ook wel benieuwd naar...
Inderdaad, vroeger gebeurden er dingen in de auto......
Mijn ex schoonvader vroeg zich op een zonnige zondagmorgen af, hoe er boven het stuur van zijn auto, aan de binnenkant op de vooruit, een voetafdruk kon staan.
Waarschijnlijk was het cassettebandje onder de achterbank geglipt. Echt, die oude autoradio's waren levensgevaarlijk
Daar ben ik eerlijk gezegd nu ook wel benieuwd naar...
Als je door een vrij vloeistofoppervlak geen koers kunt houden hoor je ook niet op de weg thuis. Dat is nog erger dan bellen.Dat zeg ik, ik wil niet zeggen dat het niet gebeurd. Het gebeurd zelfs heel veel.
Zelf heb ik veel met vloeibare deelladingen gereden, en dan meent ook iedereen mij te moeten vertellen dat ik niet mag bellen. En dat terwijl ik nog nooit met een telefoon aan het oor of voor mijn smoel een voertuig heb bestuurd.
Ik heb wat dat betreft al zo veel opvoedkundig gedrag in het verkeer gezien, dat ik er wel een boek over kan schrijven. Men ziet vaak wat men wil zien. En aan "men" zelf mankeert natuurlijk niets
Maar goed, ik dwaal af. Ontopic.
Snap ik ook niet, maar het probleem is het stomme appen. Een app: lekker belangrijk, kan je thuis ook bekijken.Wat ik dus niet begrijp is waarom er ueberhaupt nog zo veel mensen bellen met de telefoon aan het oor. Waarom zou je dat nog doen? ?....
Gewoon fabrikanten verplichten dat een gsm bij beweging, sneller dan 5 km/h, internet en bellen niet meer werkt.
Zodat lopend bellen, appen, facebooken enz nog wel gaat.
Als je door een vrij vloeistofoppervlak geen koers kunt houden hoor je ook niet op de weg thuis. Dat is nog erger dan bellen.
Ik denk vd dochter van die ex schoonvader, die heeft zich natuurlijk een keer op een parkeerplaats keihard door E.G.J. laten sauzen.
Seriously? Het is normaal gesproken 1x verbinden en dan op je telefoon instellen "automatisch herkennen", en vanaf dan hoef je nooit meer wat te doen. Als ik in mijn auto stap en start dan is volautomatisch binnen drie seconden de telefoon op de radio aangesloten (als ik in gesprek ben kan ik zelfs gewoon vrolijk doorlullen, het wordt niet eens verbroken), en als ik mijn helm op zet druk ik op het bluetooth knopje van mijn helm en *plop* verbonden.Het valt me eigenlijk op, dat als ik die handsfree set gebruik je meer het kloten
bent om dat ding aan de praat te krijgen , als dat je die telefoon in je hand heb.
Waarom zou IK dat moeten doen? Nu draai je de boel om.Oke, ik kan je volgen, maar dan ben ik nu benieuwd wat voor oplossing jij hier voor aandraagt.
Waarom zou IK dat moeten doen? Nu draai je de boel om.
Ja.Waarom zou IK dat moeten doen? Nu draai je de boel om.
Als het mag maar wel gevaarlijk is klopt er iets niet. Plaatsing van schotten in de tank of een verdeling in meerdere tanks zou een oplossing kunnen zijn. Berekeningen in deze materie maken deel uit van mijn dagelijks werk in de scheepvaart.Omdat ik geen oplossing heb, ik opdracht kreeg om het te vervoeren, het volgens de wet ook mag. Sterker nog, je het binnen de wet niet eens anders laden kunt. Enzovoorts.
Het zal toch van A naar B moeten.
Ik geef een voorbeeld van boerderijmelk ophalen. Het kan ook elke andere willekeurige vloeistof zijn, halen of brengen, maakt niet uit.
Boer:
A 3500 ltr
B 3000 ltr
C 5000 ltr
D 2500 ltr
E 5000 ltr
F 8000 ltr
G 10000 ltr
(dit is een voorbeeld met 7 adressen, ik ken het ook met 25 adressen)
Dit alles past in een vrachtwagen van 36000 ltr. Of vind jij dat dit in 7 verschillende vrachtwagens, met de juiste tankinhoud vervoert moet worden?
Ik denk dat een liter houdbare melk al snel €35.- gaat kosten
Volgens mij is de chauffeur verantwoordelijk voor de belading van zijn voertuig. Ik ben zeeman.Ja.
Als iedereen zo denkt gebeurt er nooit wat.
Dus mijn vraag is, waarom JIJ niet?
Als het mag maar wel gevaarlijk is klopt er iets niet. Plaatsing van schotten in de tank of een verdeling in meerdere tanks zou een oplossing kunnen zijn. Berekeningen in deze materie maken deel uit van mijn dagelijks werk in de scheepvaart.
Natuurlijk niet!!
Ze had een paars slipje aan, dat dan weer wel......
Zo doe je dat, rijbewijs inleveren.