Applicatie ivm motorveiligheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe gaat deze app mijn kleppen stellen of olie verwisselen?
Ik mis vast iets want ik kan werkelijk geen enkel nut bedenken bij deze app. Als ik wil weten of mijn banden vervangen moeten worden kijk ik naar mijn banden, niet op een appje..

Desalniettemin: Veel succes!
 
Het is een goede manier om how-to's duidelijk te rubriceren.
Volgens mij is de doelgroep toch al niet handig genoeg voor het kleppen stellen.

eerder een soort bravok+

Commercieel zou dit wel werken als je er allelei producten onder hangt.
bandenspanningsmeters, pompjes, haakse ventielen etc.
 
Laatst bewerkt:
De app is er eerder als ondersteuning bij het uitvoeren van acties.
De checklist en het filmpje (vergeten te vermelden in mijn originele post) geven de gebruiker een visueel beeld over wat hij/zij dient te doen. In het voorbeeld wordt de bandenspanning gebruikt omdat dit een makkelijk voorbeeld is. Als het op afstellen van kleppen aankomt (of andere moeilijkere dingen) denk ik dat (eerder nieuwe motorgebruikers) hier wel een hulpmiddel voor kunnen gebruiken. (klopt dit?)
 
Ik vind het interessante insteek!

Denk dat een soort checklist met een how to heel handig is voor de beginner en dat de gevordere motorrijder er ook wel wat aan heeft.
Veel onderhoud zelf doen bespaard immers best veel geld.

In combinatie met wat BertV hierboven zegt.. kun je iets leuks maken
 
Hoe gaat deze app mijn kleppen stellen of olie verwisselen?
Ik mis vast iets want ik kan werkelijk geen enkel nut bedenken bij deze app. Als ik wil weten of mijn banden vervangen moeten worden kijk ik naar mijn banden, niet op een appje..

Desalniettemin: Veel succes!

Als je op deze app de toleranties en aanhaalmomenten kan opzoeken kan het toch nuttig zijn.Een beetje als een wphb.
 
slot, niet vooraf toestemming aangevraagd
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan