Aprilia actie

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe bike en veel :] .

[speurmodus']
'En ben nou maar niet bang dat ik niks meer van me laat horen, ik moet toch ergens mijn motorpraat kwijt kunnen??

Zouden wij dan anders moeten verwachten...!? O ja, je kent ook motormaf en bikepower. Ooit overwogen om iets in de verkoop te gaan doen, je bent zeker creatief ;)
[/speurmodus]
 
Laatst bewerkt:
En ben nou maar niet bang dat ik niks meer van me laat horen, ik moet toch ergens mijn motorpraat kwijt kunnen??

Groeten, Rob
[/quote]


Alsnog gefeliciteerd, zet wel een paar foto`s hier weg, kunnen wij allemaal een beetje meegenieten :) .
 
full
 
Zoals in een andere topic al gezegd, je kunt beter een foto plaatsen van de fotografe, want die zag er toch veel beter uit dan hetgene op de bovenstaande foto te zien is... "Al zeg ik het zelluf...."

Maar goed, blijven lachen naar het vogeltje natuurlijk..
 
Op maandag 28 april 2003 16:28 schreef Rob Crins het volgende:
Zoals in een andere topic al gezegd, je kunt beter een foto plaatsen van de fotografe, want die zag er toch veel beter uit dan hetgene op de bovenstaande foto te zien is... "Al zeg ik het zelluf...."
Nog gefeliciteerd Rob,
Ik hoop dat je binnenkort een homepage of topic start met o.a.:
- foto van de aprilia chick (met dubbele koplampen)
- je belevenissen met de Tuono
- het inrijden door mede MFers :+
P.S. Ben je nu alleen maar positief geweest over de Tuono of heb je ook nog wat kritiek geleverd? Misschien dat dit toch bepalend is geweest om genomineerd te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan