ik heb onlangs xenon lampen met balast gemonteerd maar nu blijft regelmatig de efi lamp branden.
bij het uitlezen geeft de motor geen foutcode.
de motor loopt ook verder prima.
weet iemand waar dit aan kan liggen ?
Dit topic was niet compleet zonder mijn 1200gs
wat betreft de vorkolieviscositeit:
ik heb progressieve veren erin zitten en heb 25000km met SAE 20 olie gereden. dit was prima in orde.
omdat ik nog restolie had staan heb ik half om half SAE 20 en SAE 5 gemengd tot SAE 12,5
dit rijdt op zich prima maar heb het gevoel dat op hogere snelheid de stabiliteit er minder op is geworden.
ga waarschijnlijk eerdaags weer terug naar SAE 20
mpartz adviseert SAE 5 Aprilia zegt tussen 5 en 20 SAE vond 5 dan wel erg dun.
denk dan ook maar richting SAE 20 proberen
Ik heb net de laadspanning maar eens nagemeten, is bij 4000 rpm maar zo'n 13.2 volt. Nog niet zo laag dat het echt problemen geeft, maar niet helemaal zoals het hoort. Spanningsregelaar preventief vervangen is vast nuttig, welke hebben jullie erin hangen?
Mosfet type regelaar
FH016
heb er 1 liggen. (Laatste)
Mijn ervaring 15w
airgap 16.50cm
Idem bij mijn Capo. Kadir heeft een Rally Raid (cardridge vork) en ik de gewone MK2 (zonder cardridge) en daar rij ik ook altijd 15w viscositeit met een airgap van 16,5cm.
Aprilia Caponord ETV1000 ABS 2005 StanleyBoblyTe koop gevraagd!
Ik ben op zoek naar een nette Capo met niet al te veel kilometers. bj. tot 2007.
Wie weet er een te staan voor mij?
gr. Hen