Zo weinig problemen met de Capo's dat het zo rustig is hier dan?
Alles goed met iederen hier?
Kadir alles flex en Oussie, goed om te lezen dat je nog steeds plezier hebt aan de black beauty. Fijnste motor die ik ooit heb gehad.
Zo weinig problemen met de Capo's dat het zo rustig is hier dan?
Alles goed met iederen hier?
Kadir alles flex en Oussie, goed om te lezen dat je nog steeds plezier hebt aan de black beauty. Fijnste motor die ik ooit heb gehad.
Hallo,
Ik ben op zoek naar de viron o ring voor de metalen snelkoppeling van de tank.
Heeft er iemand nog eentje liggen ?
Ik kan ze alleen per 50 stuks bestellen
Hallo,
Ik ben op zoek naar de viron o ring voor de metalen snelkoppeling van de tank.
Heeft er iemand nog eentje liggen ?
Ik kan ze alleen per 50 stuks bestellen
Moest ik ook maar begrijp dat je er al 1 krijgt doe anders maar PB.
Hoi Roel,
Ik had destijds een aantal ringetjes van jou gekregen waar ik dus erg zuinig op ben waardoor ik nu ook een collega-Caporijder kan verblijden. Zo heb jij er toch aan bijgedragen . Mooi als we elkaar kunnen helpen met onze hobby . Rijdt de MZ nog ? 🏍
Hallo,
Ik ben op zoek naar de viron o ring voor de metalen snelkoppeling van de tank.
Heeft er iemand nog eentje liggen ?
Ik kan ze alleen per 50 stuks bestellen
Bij mij gaat die ook wel eens de 90 graden in bij stads verkeer en 30 graden buiten, dus niets aan de hand volgens mijIk heb nog niet met warm weer gereden op mijn Capo, maar het voel me op dat in stadsverkeer de temperatuur regelmatig richting de 80 graden gaat. Nu is dit mijn eerste motor waarbij ik de koelwatertemperatuur kan aflezen, misschien maak ik me druk om niks.
Bij thuiskomst het motorblok eens met zo’n laser thermometer gemeten, de linkerkant van het blok is 95 Graden op de koppelingsdeksel. Rechterkant een stuk koeler. Behoorlijk heet vind ik. Is dat bij allemaal zo?
Ander probleempje...
De db-killer van mijn rechter uitlaatpijp (origineel) zit los. Kan hem er net niet uit trekken. Is dit te repareren?