aprilia rs 250 vraagje

snel op et rechte stuk of in de bochten, kunnen sturen is zeker zo belangerijk

en als je hard rechtdoor wil koop dan een 1000

IDD!

Als je alles netjes afstelt loopt je RS wel beter, maar of dat nou direct zo veel sneller gaat??? Ik ben erg dol op mijn RS, maar moet wel eerlijk toegeven dat het op de openbare weg nooit een snelle motor zal zijn. Dan kun je beter het brute vermogen van een 1000cc nemen. Op het circuit is het echter wat anders })
 
wel eigenlijk rijd ie ook wel snel genoeg maar het is eigenlijk meer om eens een grondige controle te laten doen en eventueel nog een paar dingen te laten tunen
want ik heb hem zelf een paar maand geleden gekocht
en dan lekker rijden maar :]
 
ik heb er niets op tegen om eens een dagtripje te maken om naar een goede garage te gaan want hier in antwerpen zelf heb ik noch niet al teveel gevonden
en een vriend van me heeft gisteren ook een 250 gekocht dus als het binnenkort nog een beetje warmer wordt dan blijven we gewoon een weekend in nederland
 
scharwoude is inderdaad wel vrij ver maar ik zal anders is bij keers gaan kijken heeft er toevallig iemand zijn telefoon nr of adres dat ik hem kan contacteren
bedankt voor de info
let's ride :]
 
Ik heb een RS250 circuitfiets gekocht die licht getuned is,
d.w.z. de zuiger iets aangepast, aluminium koppeling + platen.
Dit alles zorgt voor 65 pk ahw.
Maar inderdaad, als je hard rechtuit wil gaan, koop dan wat anders.
Als je lol wil hebben en dikke 1000's eruit remmen en buitenom gaan,
dan heb je meer dan genoeg lol op je RS!
 
www.pstuning.nl als je een paar nieuwe pijpjes erondergooit ga je al een stuk harder
begin daar maar eens mee
maar snelheid kost geld
ik heb dat er graag voorover maar ga je de race shit in kost het vet geld
(maar dan heb je ook wel wat)
gr roy
 
Terug
Bovenaan Onderaan