Aprilia RST Mille Futura

Hoeveel Futura's in NL ??????

  • Ja, ik rij echt een mooie motor, een FUTURA!

    Stemmen: 51 44,3%
  • Nee, ik niet.

    Stemmen: 64 55,7%

  • Totaal aantal stemmers
    115
Metzeler MEZ6 is voor mij de beste keuze. Ook in de regen echt goed. wel duur.
 
Bedankt voor de reacties. Ik rijd zelf ook op Mezeler Roadtec Z6. Wel aan de prijs, maar gewoon een superband die het lang volhoudt maar je wel flink mee door kunt jassen.
 
ik heb er ook 1!

ook gelijk een vraagje: Wat is een normaal olieverbruik??
Ik zelf zat na 3.500 km op 0.7L met hoofdzakelijk sportief gebruik. (flinke stukken 200+)
 
ik heb er ook 1!

ook gelijk een vraagje: Wat is een normaal olieverbruik??
Ik zelf zat na 3.500 km op 0.7L met hoofdzakelijk sportief gebruik. (flinke stukken 200+)
hangt bij mij echt helemaal af van wat ik doe

Als ik normaal rij hoef ik nauwelijks bij te vullen. ben er een keer 5 dagen mee naar duitsland geweest met 500 km per dag zeer stevig doorrijden, ook veel doortrekken ik toeren, toen heb ik ruim een liter bijgevuld :X
Maar toen moest hij ook wel werken voor zijn geld })

Zou me om die 0,7 liter nog geen zorgen maken
 
euhhhhh sloopkogel waar kan ik die vinden of heb je em nog niet gepost?
Alvast bedankt (ik was al tevreden met dees hoor, maar wil em wel graag hebben)
 
iemand een idee waar ik zo'n tankcover met tanktas kan krijgen? heb het internet al afgespeurd, maar kan weinig vinden (kleur zwart)
 
Wel eerst tank goed schoonmaken!
Het lijkt in eerste instantie niet goed te passen, maar in de loop van de tijd zet het leer zich, zodat het steeds beter past. Geen magneten, alleen riempjes en kunststof haken.

Bij volledige stuuruitslag naar links drukt ws. de hoes tegen de claxonknop. Ik heb dat verholpen door de imbusbout, die de stuurhelft op de kroonplaat fixeert los te nemen zodat je de stuurhelften ietsjes naar buiten kunt draaien. Tussen de overgebleven gaten in de stuurhelften alu steuntje gemonteerd, zodat de stuurhelften toch weer goed vastgezet zijn. Dient tevens als GPS mount.

Succes,
Marty.
 
Marty,
Heb je een foto van die GPS mount? Ik heb nl m'n gumo vast gezet aan het stuur bij de kopling aan't stuur. niet de meest ideale positie....
Trouwens net een mail gestuurd naar bagster!
bvd!
 
De steun is erg eenvoudig, maar doeltreffend.
Als je meer wilt weten, hoor lees ik het wel.
full
 
Bagster heb ik ook :)

Heeft maar 1 heel klein minpuntje, de lijnen van je tank komen net iets minder mooi uit, maar voor de rest, prefect
Ik heb hem zelfs min of meer in ijsblauw :Y

Over stuur uitslag kan ik niks zeggen, ik heb superbike ombouw, dus mijn stuur is iets hoger
 
mwhah zal ik maar eens even gaan kijken of dat ik dat zelf kan fabriceren. misschien een leuk projectje als ik straks aan boord zit. Straks maar eens even een tekeningetje maken en kijken hoe we dat gaan aanpakken.
Bedankt iig!
Trouwens ook al mail gehad van Bagster. Ook maar eens ff langs motoport dus..
 
heey hallo !! nauw ik geniet echt 100% + procent van de futura !! verderop in het begin wordt er gezegd dat deze futura nogal opgelapt uitzag. Maar ik weet niet wat er bedoeld wordt met opgelapt. Maar hij ziet er tiptop in orde uit! Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. , aar dat doet er ook niet toe ik ben ape trots op deze futura.
 
Neem het niet persoonlijk, Nico, maar ik ben zelf niet kapot van de aangepaste kleurstelling. :X Doet natuurlijk niets af aan het rijgedrag, en da's niet verkeerd! :9 Veel plezier ermee!!
 
Marty . gelukkig dat niet ieder de zelfde smaak heeft ! ;)


maar een fijne motor is de futura cker. ik kom van een suzuki gsx 750f af. maar dit rijd stukken anders. een heerlijke motor is dit !!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan