Ik heb een redelijk kleine vriendin. Ze is bijna 19 maar gewoon mooi slank en niet zo groot. Zelf 24 jaar. Ze past tot nu toe op elke motor die ik gehad heb. Met bergruimte bedoel ik een schijfremslot, had ik er even bij moeten zetten
lijk ze een beetje op DoutzenIk heb een redelijk kleine vriendin. Ze is bijna 19 maar gewoon mooi slank en niet zo groot. Zelf 24 jaar. Ze past tot nu toe op elke motor die ik gehad heb. Met bergruimte bedoel ik een schijfremslot, had ik er even bij moeten zetten
Nou nee, dat Topic is er niet.tja... is er geen Tuono rsv4 topic? verder is het motorisch een identieke fiets als de RSV4 toch? Wmb geen probleem
Nou nee, dat Topic is er niet.
Dan komen we al snel bij de "oude Tuono"club terecht.
Die gasten lullen over een 2 cilinder, het past niet helemaal !!!!
Ben ik helemaal met je eens, ik heb zelf 5 seizoenen op een KTM Super Duke R gereden, niks mis mee !!!dan sluit je toch hier aan..
overigens heb ik nog n paar jaar op zo,n tuono gereden en veel pret gehad dus vond er verder niks mis mee, die 2 cylinder
Nou nee, dat Topic is er niet.
Dan komen we al snel bij de "oude Tuono"club terecht.
Die gasten lullen over een 2 cilinder, het past niet helemaal !!!!
Zolder ?????
assenZolder ?????
Dit was mijn eerste RSV4-ervaring, ergens in Brussel op straat in 2010..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik dacht "wat?? een GP moto met een plak??"
Dit vind ik een fijne achterband:
Dunlop GP racer - endurance
Ik heb er nog een stuk of 4 die net ingereden zijn.....ik hoor wel[afbeelding]
gefeliciteerd Pip[afbeelding]
Zoeperman, deze graag in de OP vanuit mij. Sinds anderhalf week ben ik de trotse eigenaar van de 'ex' van Boxershort.
Zeer content met de fiets, alleen nog bezig met het winnen van het vertrouwen. Hij heeft behoorlijk de neiging te gaan driften.. Zelfs met warm asfalt zoals afgelopen zondag..
Meerdere mensen hier last van? Ter info, ik rij momenteel met Metzeler Sportec M3, maar heb de vertrouwde BT016 al klaar liggen bij de dealer. Wat is een goede achterband voor deze fiets gebleken?
@Tymen: Schijfremslot past met geen mogelijkheid in het kontje. Van de motor wel te verstaan...
Doe eerst maar ff een foto, in bikini, dan kunnen we een gefundeerd antwoord geven
Mart1n mijn RS250 '97 en R1 '09 zopen ook als een ketter
Piccie van vriendinnetjes zijn altijd goed.
Wat je vraag betreft................., géén bergruimte onder je zit tenzij je een paperclip als slot wilt gebruiken.
RSV4 is verder met geen enkele andere 4 cilinder te vergelijken, ook niet met de "nieuwe" R1.
Qua vermogensontplooiing en stuurgedrag is het net een Miele.Zou het zelf vergelijken met een RS 250 maar dan met 200 paardjes.
Iets minder is de brandstofconsumptie, maar dat went wel.Ooit komt er hier iig weer een terug, leuke gooddies heb ik nog bewaard.
is die niet een beetje hard?
Wat het brandstof gebruik betreft.
Piccie van vriendinnetjes zijn altijd goed.
Wat je vraag betreft................., géén bergruimte onder je zit tenzij je een paperclip als slot wilt gebruiken.
RSV4 is verder met geen enkele andere 4 cilinder te vergelijken, ook niet met de "nieuwe" R1.
Qua vermogensontplooiing en stuurgedrag is het net een Miele.Zou het zelf vergelijken met een RS 250 maar dan met 200 paardjes.
Iets minder is de brandstofconsumptie, maar dat went wel.Ooit komt er hier iig weer een terug, leuke gooddies heb ik nog bewaard.
Wat het brandstof gebruik betreft.
Qua blok verschilt het niet zoveel met een RSV.
Ik heb een Race of AKRA map geinstalleerd en vervolgens een Rapide Bike EVO module.
Gebruik 1:16 oftewel ruim 225 km op een tank !!!!!
Ohja een open Termignoni dempertje.