Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer



Hij staat er weer netjes bij Pepijn Ik zie wel een buikje
 
Hij staat er weer netjes bij Pepijn Ik zie wel een buikje
Deze (bekende) naamgenoot kan vast voor zichzelf spreken ( ) , maar ik kan wel zeggen dat jij een RSV4 niet aandurft.
Het is de leeftijd, je wordt wat minder flexibel en dan blijft er ook nog vanzelf e.a. hangen hé.
 
Heren

ik heb sinds kort een rsv4 uit 2009 (circuitfiets) met het volgende probleem :

De pzracing gps module op het OEM dashboard vind geen satellieten.

Het lampje van de module blijft constant branden wat betekend dat hij wel aan staat maar geen satellieten kan vinden.
Ik heb dit geprobeerd op verschillende plaatsen gewoon in de open buitenlucht.
(ter vergelijk mn oude starlane geplaatst, die doet het direct)

Moet ik eerst een andere handeling verrichten Oid?
Volgens de manual niet.

Iemand ervaring met dit systeem ? Het lijkt mij dat dit gewoon gewerkt heeft.
 
Deze (bekende) naamgenoot kan vast voor zichzelf spreken ( ) , maar ik kan wel zeggen dat jij een RSV4 niet aandurft.
Het is de leeftijd, je wordt wat minder flexibel en dan blijft er ook nog vanzelf e.a. hangen hé.



Op Almeria een 2017 model gepast en helaas gaat het geen RSV4 meer worden.

Kan mijn kont-buik en benen nergens kwijt
 


Op Almeria een 2017 model gepast en helaas gaat het geen RSV4 meer worden.

Kan mijn kont-buik en benen nergens kwijt

De Ducati V4 iets voor jou?
Ik deed laatst even een test ritje voor het kalibreren van de TC. Voor het eerst in een half jaar weer met de appie. Wist even niet wat er gebeurde toen ik gas gaf. Ik ben toch wel wat gewend met de KTM, maar dat geluid erbij maakt het wel echt sensationeel hoe dit loopt. Waanzinnig. Kan niet wachten weer de baan op te gaan.
 
De Ducati V4 iets voor jou?

Neu niet echt Pepijn.
Heb al uitgekeken naar een bmw 1000rr en wat andere merken.Mijn vrees is dat ik er uiteindelijk niet gelukkig mee zal zijn.Mijn brein zit namelijk nog in de RSV4 modus

Een nieuwe GSXR of Kawa zijn namelijk niet groter als mijn huidige K4.

Blijf daarom nu mijn K4 wat langer doorrijden heb een set matrix cartridges gekocht omdat de originele instelling ( compr-rebound) niet correct werkt.Fabrieks voutje bij Suzuki.
 


Op Almeria een 2017 model gepast en helaas gaat het geen RSV4 meer worden.

Kan mijn kont-buik en benen nergens kwijt
Jouw gevoel voor humor is bijna ongeëvenaard op MF.

Er zijn inderdaad maar weinig superbikes zo mooi als een RSV4.
Ik zou ook niet veranderen naar een Nippon fiets.

Qua rondetijden kan het uiteraard best wat minder hightech/krachtig/aggresief.
Maar een man wil ook een mooi apparaat in zijn handen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Er staat nu een RSV4R te koop maar de eigenaar weet niet zeker of er APRC op zit.
Hij zegt dat er wel drie rijmodi op zitten, betekent dit dat er ook APRC op zit?

Hoe kun je op foto's bijvoorbeeld zien of een Appie is uitgerust met APRC?
 
Er staat nu een RSV4R te koop maar de eigenaar weet niet zeker of er APRC op zit.
Hij zegt dat er wel drie rijmodi op zitten, betekent dit dat er ook APRC op zit?

Hoe kun je op foto's bijvoorbeeld zien of een Appie is uitgerust met APRC?

Staat er los van, je kunt het zien aan de knoppen op je linkerstuurhelft. Hier kun je met een + en een - knop de TC instellen onder het rijden en de Wheelie en launch control.
Als de verkoper het niet weet heeft ie er geen
 
Aprilia trapt af met het aero design voor straatmotoren.




Officieel geïntroduceerd bij de GP van Austin zie ik nu.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een originele koppelingshendel liggen voor de RSV4. Iemand interesse?