Aprilia SMV 750/1200 Dorsoduro (Part III)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand of je in't menu van de teller de mijlen ook kan wijzigen in echte hollandse kilometers? Heb de mijne nog niet binnen, maar die stond op mijlen. Ook geen probleem, gewoon 80 blijven rijden dacht ik zo! O-)

Ja dat kan je gewoon bij de instellingen veranderen. Volgens mij staat het onder settings...
 
Mensen, ik ga mijn Dorsoduro 750 verkopen ivm vertrek naar het buitenland.
Als je iemand Kent die interesse heeft geef even een PM
Foto staat de OP (mitchnl75)
Doe een serieus bod en we kunnen praten.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de info allemaal, ben toch voor een andere fiets gegaan, de KTM 690 Duke, vond de Dorsoduro toch naar mijn zin iets te veel op tour gericht.
Desalniettemin vond ik de Priller een heerlijke fiets, zeker een aanrader als je wat langere tochtjes gaat maken dan dat ik meestal doe.
 
Bedankt voor de info allemaal, ben toch voor een andere fiets gegaan, de KTM 690 Duke, vond de Dorsoduro toch naar mijn zin iets te veel op tour gericht.
Desalniettemin vond ik de Priller een heerlijke fiets, zeker een aanrader als je wat langere tochtjes gaat maken dan dat ik meestal doe.

:')
 
Mogguh , heren en dames DD'ers.

Martin uit Den Haag hier.

Net van de XT660X overgestapt op de DD en sinds die dag een *D op mijn gezicht.

Meteen een vraag over de kentekenplaathouder,het enigste minpuntje dat ik kan bedenken van de DD.

Bij MDI staat dat het exc. verlichting is,geen lampje erin of moet er meer gebeuren?


Op de MDI site deze:
fotoji.png


Op de engelse evotech site een andere "tail tidy" kentekenplaathouder gevonden.
Tenminste ook een foto met de knipperlichten er weer op.

11565895.jpg


Maar die Engelsen zie ik ook met die smalle plaatjes rijden,zou die daarvoor zijn?

:} DD :}
 
Laatst bewerkt:
Mensen, ik ga mijn Dorsoduro verkopen ivm vertrek naar het buitenland.
Als je iemand Kent die interesse heeft geef even een PM
Foto staat de OP (mitchnl75)
Doe een serieus bod en we kunnen praten.

Das jammer, waar ga je heen? Voor werk of ben je het hier zat?
 
Mogguh , heren en dames DD'ers.

Martin uit Den Haag hier.

Net van de XT660X overgestapt op de DD en sinds die dag een *D op mijn gezicht.

Meteen een vraag over de kentekenplaathouder,het enigste minpuntje dat ik kan bedenken van de DD.

Bij MDI staat dat het exc. verlichting is,geen lampje erin of moet er meer gebeuren?


Op de MDI site deze:
[afbeelding]

Op de engelse evotech site een andere "tail tidy" kentekenplaathouder gevonden.
Tenminste ook een foto met de knipperlichten er weer op.

[afbeelding]

Maar die Engelsen zie ik ook met die smalle plaatjes rijden,zou die daarvoor zijn?

:} DD :}

Bij MDI, kan je gewoon je originele verlichting overzetten. Wel even vragen om extra beugeltjes met 2 gaten erin, want de beugels die erbij zitten zijn voor universele knippers en past dus niet.

Welkom :W en Slayer rulezz :} ;)
 
Mogguh , heren en dames DD'ers.

Martin uit Den Haag hier.

Net van de XT660X overgestapt op de DD en sinds die dag een *D op mijn gezicht.

Meteen een vraag over de kentekenplaathouder,het enigste minpuntje dat ik kan bedenken van de DD.

Bij MDI staat dat het exc. verlichting is,geen lampje erin of moet er meer gebeuren?


Op de MDI site deze:
[afbeelding]

Op de engelse evotech site een andere "tail tidy" kentekenplaathouder gevonden.
Tenminste ook een foto met de knipperlichten er weer op.

[afbeelding]

Maar die Engelsen zie ik ook met die smalle plaatjes rijden,zou die daarvoor zijn?

:} DD :}
Op motorcorner staat de kentekenplaathouder van Barracuda, deze is goedkoper (€65)dan de evotech. Misschien heeft iemand ervaringen met de Barracuda?
 
Ik heb de mijne ook uit Engeland besteld.
Past perfect, ook voor de NL kentekenplaten.
Verder kan je alle orginele onderdelen monteren (knipperlichten, slot voor buddyseat, enz).
Kortom erg tevreden over de UK evotech.
 
Bij MDI, kan je gewoon je originele verlichting overzetten. Wel even vragen om extra beugeltjes met 2 gaten erin, want de beugels die erbij zitten zijn voor universele knippers en past dus niet.

Welkom :W en Slayer rulezz :} ;)



Morgen naar Paradiso , }) SLAYER })
 
Op motorcorner staat de kentekenplaathouder van Barracuda, deze is goedkoper (€65)dan de evotech. Misschien heeft iemand ervaringen met de Barracuda?

Op motorcorner staan niet de echte afbeeldingen.
Ik heb op barracuda moto gekeken ,Italiaanse site,er staat dit bij:

ptargadorsoduro.jpg

cache28048010088xtargad.jpg



google vertaling :+

"De assemblage bevat geen aanpassingen aan de originele onderdelen voor de montage. Pijlen zijn niet compatibel en originele kentekenplaat licht. NB plaat licht en pijlen moet apart worden aangeschaft."


Ik ga toch maar bij UK evotech bestellen.
 
Laatst bewerkt:
heren SMV'ers

zijn er hier mensen die een navi hebben gemonteerd?
zo ja zijn er ook kiekjes van??
 
Mogguh , heren en dames DD'ers.

Martin uit Den Haag hier.

Net van de XT660X overgestapt op de DD en sinds die dag een *D op mijn gezicht.

Meteen een vraag over de kentekenplaathouder,het enigste minpuntje dat ik kan bedenken van de DD.

Bij MDI staat dat het exc. verlichting is,geen lampje erin of moet er meer gebeuren?


Op de MDI site deze:
[afbeelding]

Op de engelse evotech site een andere "tail tidy" kentekenplaathouder gevonden.
Tenminste ook een foto met de knipperlichten er weer op.

[afbeelding]

Maar die Engelsen zie ik ook met die smalle plaatjes rijden,zou die daarvoor zijn?

:} DD :}

Welkom!

Wel even een foto plaatsen he :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan