* Arnhemmers verenigd U deel 54, Word snel weer beter Suus!*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft Bobje hem van je gekocht en wat is/word je andere fiets dan?


Suus is (zoals in de openingspost staat) op het circuit van Assen na de GT bocht onderuitgegaan en met het hoofd op het asfalt terecht gekomen.
Ze heeft daar o.a. een hersenkneuzing opgelopen waar ze nu nog aan het herstellen is.

nee een jongen uit limburg had hem gekocht om een streetfighter van te maken wel via mf verkocht!

oeww dat is niet echt fijn wat er met suus is gebeurd in iedergeval wel beterschap met haar en hopelijk geneest ze 100%
 
Zo weer terug van een heerlijk ritje, en jawel gewoon in het kangaroelederen pakje!
Waar waren jullie dan, welgeteld op 190 km ÉÉN motorrijder tegen gekomen. :? :?
 
Volgende week mijn nieuwe winterbroek ophalen bij Termaat motoren.
Heb een potten model appart laten leggen. Met dat lange, afgetrainde lijf heb ik vaak een blote rug. Jas en broek net te kort, en met zo'n tuinbroek heb ik daar geen last meer van.
 
Mensen, dit topic loopt weer tegen de 2500 postings aan en de titel is "Word snel weer beter Suus"
Een tijdje terug kreeg ik een PB-tje van Suus over hoe het nu met haar ging......
hier een samenvatting, :Y

Het gaat heel wat beter met me, maar ik ben er nog niet. Ik heb nu alle onderzoeken in Klimmendaal gehad, en dat was eigenlijk wel positief. Er zijn een paar dingen die wat minder gaan, dingen in het geheugen en die met planning en overzicht te maken hebben, maar dat kan de komende maanden nog beter worden. Dat verwachten ze wel in ieder geval omdat de hersenen 6 maanden nodig hebben voor herstel...
Ik wacht nu op de oproep dat ik weer naar de revalidatiearts in het Rijnstate kan, dan hoop ik dat ze ook naar mijn rug kijken want daar heb ik nog veel last van.


En in een van de laatste zinnen .......... :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Dus volgend jaar waarschijnlijk wel weer op de andere tweewieler... :)

En dat is dan niet haar fiets _O- maar haar oude of een andere motorfiets *O*


Beterschap en succes met verder herstel Suus :Y

Beterschap Suus, dat je snel weer er bovenop bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan