Arnhemmers verenigd U deel 55, Beterschap Suus

Wie gaat er eigenlijk allemaal naar Assen volgende week. ?????

En nee Bob, zelfs met een pruik op zien ze dat je ouder als 15 bent.
 
Ik ga de zaterday :Y

Ik zit er over na te denken om zelf een Garmin te kopen. Ik denk namelijk dat ik er toch ooit een wil kopen, dus waarom niet nu :+
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand nog een zaak waar ze helmen verkopen, waar je geen honderden euro's hoeft uit te geven?
Me zus rijdt graag mee achterop, alleen moet een nieuwe helm. Maar omdat ze zelf niet rijd hoeft het geen helm te zijn van 200,- Iemand een tip?:)
 
Lidl??
Of ik mijn zus (die ik niet eens heb) daarmee zou vertrouwen is een 2e.


Op de site van Termaat in Nijmegen zie ik zo al wat dingen staan van tussen de 100 en 150 euro.
 
Nja dat is het. Ik wil niet dat ze met een helm van de lidl thuis komt. Heb verhalen gehoord dat ze weliswaar een e-keur krijgen, uit andere landen met een veel lagere standaard dan hier in nederland...

Misschien een keer langs termaat dan maar ja :)
 
Weet iemand nog een zaak waar ze helmen verkopen, waar je geen honderden euro's hoeft uit te geven?
Me zus rijdt graag mee achterop, alleen moet een nieuwe helm. Maar omdat ze zelf niet rijd hoeft het geen helm te zijn van 200,- Iemand een tip?:)


polo in kleve duitsland
 
Hallo mede-Arnhemmers,

Zoals jullie kunnen zien, ben ik hier nieuw!
Ik ben 20 jaartjes jong en wordt eind januari 21. Mijn plan is altijd geweest om op mijn 21e een motor rijbewijs te gaan halen, zodat ik een vrije keuze aan motoren zou hebben.

Dit gaat 'em dus net niet worden! Nu ben ik dus van plan om voor januari 2013 mijn motor rijbewijs te hebben. Nu ben ik echter wel op zoek naar een goede rijschool.

Iemand tips? Of heeft hier iemand zelf een rijschool? Ik verneem het graag! Alvast bedankt!
 
Hallo mede-Arnhemmers,

Zoals jullie kunnen zien, ben ik hier nieuw!
Ik ben 20 jaartjes jong en wordt eind januari 21. Mijn plan is altijd geweest om op mijn 21e een motor rijbewijs te gaan halen, zodat ik een vrije keuze aan motoren zou hebben.

Dit gaat 'em dus net niet worden! Nu ben ik dus van plan om voor januari 2013 mijn motor rijbewijs te hebben. Nu ben ik echter wel op zoek naar een goede rijschool.

Iemand tips? Of heeft hier iemand zelf een rijschool? Ik verneem het graag! Alvast bedankt!
Welkom :W

Ik heb goede ervaringen met van den Bergh .
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede-Arnhemmers,

Zoals jullie kunnen zien, ben ik hier nieuw!
Ik ben 20 jaartjes jong en wordt eind januari 21. Mijn plan is altijd geweest om op mijn 21e een motor rijbewijs te gaan halen, zodat ik een vrije keuze aan motoren zou hebben.

Dit gaat 'em dus net niet worden! Nu ben ik dus van plan om voor januari 2013 mijn motor rijbewijs te hebben. Nu ben ik echter wel op zoek naar een goede rijschool.

Iemand tips? Of heeft hier iemand zelf een rijschool? Ik verneem het graag! Alvast bedankt!

Welkom :W

Hans van Buren
*O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan