Arnhemmers Verenigt u Deel 2

  • Onderwerp starter *Aphrodite*
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou dan toch voor de 40 gaan als ik jou was........

Die zit dan misschien nu nog wat strak, maar na een tijdje word het leer soepeler en gaat het naar je lichaam staan...

Ik denk dat je van een 42 spijt gaat krijgen....en dan word zo'n pak voor je gevoel toch in eens weer duur!

ps: inderdaad jammer dat geen piccie hebt van het 40 pak :9 :9~

euh...ehh....uhm....sorry ;)
 
Laatst bewerkt:
haha, ik ga volgende week misschien weer ff kijke en passen, en dan ff met backprotector erbij, kijke welke dan het beste zit, misschien dan ook ff foto van die maken,
maar zo te horen hebben jullie dus veel meer ervaring met leren pakken dan ik, toen ik die 40 aan had had ik het gevoel dat het best drukte op mn schouders op het punt waar je spieren naar je nek lopen, groeit dat punt ook nog mee, dus als het waren de lengte van het rugpant?
 
groet onderkruipsel
pak moet zeker strak zitten
gaat eg een maatje ruimer worden
is zelfs zo dat als je 5kilotjes aankomt het nog goed zit :Y
maar als je later weer die kilo,s kwijt ben
het pak ni mee krimpt :( :( |(

maar je moet wel kunnen ademen hoor :Y
 
haha, ik ga volgende week misschien weer ff kijke en passen, en dan ff met backprotector erbij, kijke welke dan het beste zit, misschien dan ook ff foto van die maken,
maar zo te horen hebben jullie dus veel meer ervaring met leren pakken dan ik, toen ik die 40 aan had had ik het gevoel dat het best drukte op mn schouders op het punt waar je spieren naar je nek lopen, groeit dat punt ook nog mee, dus als het waren de lengte van het rugpant?

Mijn (combi)pak zat ook strak aan de schouders toen ik het kocht....maar nu (na en half jaartje) zit het pak echt lekker........
 
toe ik het pak kocht kon ik ni eens bukken _O-


o iemand een ixs maat56 geloof ik zwart grijs
ben 15 kilo kwijt
is me te groot 2 j oud
 
zo zat de 40 bij mij ook, heb van die jammer genoeg geen foto, dat was een wit met zwarte... maar de verkoper zei als dat ik onder die geen backprotector meer aan zou kunnen doen, dus ja dan zit ik met een dillema

btw. dit was de eerste keer dat ik een leren pak aan had, en dat zat zo zekker he.... ben echt verkocht, nu nog ff centjes sparen

Moet je gewoon proberen die protector, die nemen echt niet veel plek in
Op een sportieve motor zit leer altijd fijner, zeker als je beetje sportiever rijd. Wappert niet zo.


Ja, dan sta je te spartelen bij het uittrekken.. zul je wel zien als je 13 juni mee gaat naar Zandvoort.
 
Ja, dan sta je te spartelen bij het uittrekken..
Vinden ze leuk, de vrouwtjes... :+ We zullen zien Roy. we zullen zien... 8-)

Trouwens, van zingen bij Max was geen sprake gisteren. Ben zo onwijs ziek dat zelfs m'n stem in bed blijft. Kan geen woord zeggen, maar dat maakt niet uit. Er is nu toch niemand thuis om tegenaan te praten... ;)
 
Pas wel op...hier roept iedereen wat over 40 of 42, maar niemand heeft gezien hoe het pak zit, dus eigenlijk zijn het allemaal adviezen op grond
van...niks...eigenlijk....


Waarom een 1 delig pak ??
Zeker bij een vrouw vind ik dat er na een tjdje altijd uitzien als een soort slaapzak, qua pasvorm. En als je zomers even een terrasje pakt of even een motorzaak binnenloopt is het wat moeilijker even het bovenstuk uit te doen.
 
)
Pas wel op...hier roept iedereen wat over 40 of 42, maar niemand heeft gezien hoe het pak zit, dus eigenlijk zijn het allemaal adviezen op grond
van...niks...eigenlijk....


Waarom een 1 delig pak ??
Zeker bij een vrouw vind ik dat er na een tjdje altijd uitzien als een soort slaapzak, qua pasvorm. En als je zomers even een terrasje pakt of even een motorzaak binnenloopt is het wat moeilijker even het bovenstuk uit te doen.
jij bent ook altijd met je werk bezig heh ....
een overal heeft ook voordelen tenopzichte van een combi O-)
(weet alleen niet zo gauw wat , maar ik kom er op terug O-)
 
Pas wel op...hier roept iedereen wat over 40 of 42, maar niemand heeft gezien hoe het pak zit, dus eigenlijk zijn het allemaal adviezen op grond
van...niks...eigenlijk....


Waarom een 1 delig pak ??
Zeker bij een vrouw vind ik dat er na een tjdje altijd uitzien als een soort slaapzak, qua pasvorm. En als je zomers even een terrasje pakt of even een motorzaak binnenloopt is het wat moeilijker even het bovenstuk uit te doen.

Op grond van... een foto :P Maar ze zegt zelf dat ie een beetje los zit en das niet de bedoeling he? Maar ik vind een 2 delig pak op straat ook veel fijner. Op circuit heb ik een overal omdat die zeker niet in 1 stukken kan schuren (ook al is het een kleine kans)
 
)een overal heeft ook voordelen tenopzichte van een combi O-)
(weet alleen niet zo gauw wat , maar ik kom er op terug O-)
Nou, uhhh, als ie dan uit gaat gaat ook gelijk alles uit, da's een voordeel. Toch? ;)

En je bent van het aan en afritsen af wat je bij een combi wel hebt... :+
 
Op grond van... een foto :P Maar ze zegt zelf dat ie een beetje los zit en das niet de bedoeling he? Maar ik vind een 2 delig pak op straat ook veel fijner. Op circuit heb ik een overal omdat die zeker niet in 1 stukken kan schuren (ook al is het een kleine kans)

Yep, maar we hebben nog geen foto van maat 40 gezien...misschien staat ze wel met gebogen knieen kromme rug en afhangende schoudertjes .. :P ;)

Als straatrijder zou ik echt never een 1 delig pak halen :N :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan