Arnhemmers Verenigt U Deel 25

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo :) ik ben sinds kort ook een arnhemenaar of hoe noemen jullie jezelf :X motor rijder en nieuw in het forum *D rijd op een Honda xl 600v transalp grijs/zwart
Hey weer een Alpie in ons midden *D .....welkom
deze soms O-)
full

Moet wel een topkoffer op zitten :Y ...daar kan een heeeeeleboel onderdelen in :X
 
Laatst bewerkt:
zo, als het goed is heb ik 3 februari mijn rijbewijs binnen :] (12 januari eerst nog bijzondere verrichtingen)

Dus ben mooie op tijd voor de zomer, nog wel even wat kleding aanschaffen, maar dat komt daarna wel *D
 
Hallo :) ik ben sinds kort ook een arnhemenaar of hoe noemen jullie jezelf :X motor rijder en nieuw in het forum *D rijd op een Honda xl 600v transalp grijs/zwart

Welkom Bauk :] :W

btw, ik prefereer arnhemer, inplaats van arnhemenaar (klinkt ook niet echt |( )
 
Hee, Nee het gaat om deze, *D ik hoop trouwens niet al onderdelen nodig te hebben binnekort -O- heb de topkoffer ook niet, zit wel te denken aan een setje van motozoom in de aanbieding;)
full
 
Hee, Nee het gaat om deze, *D ik hoop trouwens niet al onderdelen nodig te hebben binnekort -O- heb de topkoffer ook niet, zit wel te denken aan een setje van motozoom in de aanbieding;)[afbeelding]
Welkom :W


Die koffer is ook niet bedoelt voor je eigen onderdelen,maar de onderdelen die wij verliezen van onze ducati's O-)

Dus bij deze rij je voortaan achteraan mee met het arnhem topic :+
 
Welkom :W


Die koffer is ook niet bedoelt voor je eigen onderdelen,maar de onderdelen die wij verliezen van onze ducati's O-)

Dus bij deze rij je voortaan achteraan mee met het arnhem topic :+


tis handiger als hij vlak achter jullie blijft, hoeven de niet duc's niet te stunten om alle delen te ontwijken
 
rijdt heerlijk moet ik zeggen :) en ik zal onderweg eens opletten ofdat er niet hier en daar wat onderdelen ontweken moeten worden ;) en ik schuif wel achteraan idd :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan