Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Hoi, ik had me vorig motorseizoen al een keertje min of meer voorgesteld en vraagg mij af of er onder de Arneppers (geintje) ook eens samen een toerritje plaats gaat vinden. Lijkt me wel leuk om wat plaatsgenoten te ontmoeten met dezelfde hobby. Ik lees hier en daar in dit topic dat er hier meerdere vragen over zijn gesteld. Zijn er nog plannen ?

Gister heb ik voor het eerst mijn motortje weer even aangeslingerd en gereden over de dijken Huissen en Drielsedijk over naar Wageningen. Heeft hij lekke voorvork keerringen van het lange stil staan. Balen ! Binnenkort even naar hksuspension in Tiel rijden, en gelijk alles op gewicht af laten stellen.
als je dan toch een stukkie wilt sturen rij dan ook ff langs de jongens van JJsuspension die kunnen ook echt alles maken naar jou wensen incl.de originele achterdemper. :} :} :}
 
als je dan toch een stukkie wilt sturen rij dan ook ff langs de jongens van JJsuspension die kunnen ook echt alles maken naar jou wensen incl.de originele achterdemper. :} :} :}

Bedankt voor de tip !

Morgen middag ga ik binnendoor naar Tiel Hksuspension, complete vering laten checken en even horen wat die mannen allemaal kunnen vinden en de vering op mijn gewicht afstellen.

Ben benieuwd.
 
Wat zeg koen nu weer...niet es tijd om woensdag met dat andere geval te gaan knallen met Sjakie ;)

ps....met de SM dan mot je met trasos mee op et fietspad _O-

(weet ik alleen niet wie sneller is.....ik denk het fietspad zelf)
 
Laatst bewerkt:
Paar jaar geleden wel eens meegereden met wat mensen van hier, toen had ik nog een CBR 600F :) Toen tijdje motorloos geweest, nu weer sinds kort een Aprilia dus kan weer van de partij zijn *O*

Moest hem wel zo nodig afgelopen zaterdag neerleggen... maar ja waar kan je hem nou mooier neerleggen dan bij de kerk op de zaterdagmarkt he :9

 
bob.. ben jij niet die persoon die jaar of 6 terug die ten kate uitvoering motor had gewonnen?

Toen ging hij nog door het leven als hondabob :Y
Bij goed weer kan ik woensdagavond wel een stukje sturen :)

Bedankt voor de tip !

Morgen middag ga ik binnendoor naar Tiel Hksuspension, complete vering laten checken en even horen wat die mannen allemaal kunnen vinden en de vering op mijn gewicht afstellen.

Ben benieuwd.

Morgen in Tiel m'n motor ophalen bij Solo-Moto :]
 
Paar jaar geleden wel eens meegereden met wat mensen van hier, toen had ik nog een CBR 600F :) Toen tijdje motorloos geweest, nu weer sinds kort een Aprilia dus kan weer van de partij zijn *O*

Moest hem wel zo nodig afgelopen zaterdag neerleggen... maar ja waar kan je hem nou mooier neerleggen dan bij de kerk op de zaterdagmarkt he :9

zonde! .

pas maar op dat je geen proces verbaal krijgt voor op de stoep rijden, me broertje kreeg er een omdat die de stoep op had gereden om hem aan een paal op slot te kunnen leggen.
Kanslozen bonnenjagers...

Woensdag 19:00 mac? (19:00 vertrek tijd)
als uitgangpunt voor degene die wel komen opdagen.
 
zonde! .

pas maar op dat je geen proces verbaal krijgt voor op de stoep rijden, me broertje kreeg er een omdat die de stoep op had gereden om hem aan een paal op slot te kunnen leggen.
Kanslozen bonnenjagers...

Woensdag 19:00 mac? (19:00 vertrek tijd)
als uitgangpunt voor degene die wel komen opdagen.

Serieus :? pfff...das echter kansloos idd. Ik reed ook richting die lantaarnpaal om hem daar neer te zetten...maar door die voetganger moest ik erg langzaam rijden...vervolgens let ik niet op en ga ik gewoon te langzaam en val ik om.

Zou graag mee willen rijden morgen maar heb net m'n motor weggebracht voor reparatie. Gaat minstens een week duren ;(
 
Laatst bewerkt:
En volgens mij heb ik je gisteravond gespot bij winkelcentrum de Lely, zag een witte Hyosung buiten staan!

das knap heb er maar 2 min gestaan, werd gevolgt door auto vol met polen en binnen zaten ze me de helentijd in de gaten te houden dus ben gelijk weer weg gegaan... (en toen ik weg reed kwam er net een bestelbusje met pools kenteken aanrijden)
weet niet of het toeval is of niet maar ik gok het er niet op XD
 
Hmm, het weer ziet er morgen wel ok uit, maar voor mij te donker om dit tijdstip voor een stukje leuk sturen.. Heb pas 1x gereden dit jaar, heb geen zin om meteen van de dijk af te stuiteren omdat ik een bocht verkeerd had ingeschat :+
 
das knap heb er maar 2 min gestaan, werd gevolgt door auto vol met polen en binnen zaten ze me de helentijd in de gaten te houden dus ben gelijk weer weg gegaan... (en toen ik weg reed kwam er net een bestelbusje met pools kenteken aanrijden)
weet niet of het toeval is of niet maar ik gok het er niet op XD

Ik had gisteren een Mercedes achter me aanzitten door de wijk, ben maar willekeurige straten in gegaan en hij bleef volgen. Uiteindelijk ging die weg *D
 
Ik had gisteren een Mercedes achter me aanzitten door de wijk, ben maar willekeurige straten in gegaan en hij bleef volgen. Uiteindelijk ging die weg *D
Ah, heb ik vroeger ook wel eens achter mij aan gehad B|
Welke had jij....... deze?
file.php

Of deze misschien?
800px-Mercedes_G_politie_Amsterdam-Amstelland.jpg

Of deze misschien?
1712.jpg
O-) :+
 
das knap heb er maar 2 min gestaan, werd gevolgt door auto vol met polen en binnen zaten ze me de helentijd in de gaten te houden dus ben gelijk weer weg gegaan... (en toen ik weg reed kwam er net een bestelbusje met pools kenteken aanrijden)
weet niet of het toeval is of niet maar ik gok het er niet op XD

Gezien je ervaringen met motordiefstallen en je oplettendheid heb je natuurlijk wel de kentekens onthouden voor me ?? O-)
 
Hmm, het weer ziet er morgen wel ok uit, maar voor mij te donker om dit tijdstip voor een stukje leuk sturen.. Heb pas 1x gereden dit jaar, heb geen zin om meteen van de dijk af te stuiteren omdat ik een bocht verkeerd had ingeschat :+

Er zijn er die kennen die dijken eigenlijk uit hun hoofd en zien nog kans om complete bochten te missen O-)

Eigenlijk valt me op dat Arnhemse Appie's gewoon buitensporing makkelijk vallen :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan