zolder/assen/spa/cpz praktisch alle circuits werken met transponders.
Daar doen ze geluidsmetingen mee en mogelijk ook rondetijden. (ook altijd, maar die krijg je alleen niet altijd)
een transponder is een kastje met een accutje (of in mijn geval een vaste 12v accu aansluiting) die een nummertje uitstuurt, die lussen in het circuit pikken dat op en registreren daarmee je rondetijden (en eventuele geluidsmetingen).
Daar heb je tijdens het rijden geen donder aan, maar je kan dan wel altijd op de site je rondetijden terug vinden en je hele historie staat dan ook op mylaps. Lekker makkelijk vind ik en leuk om terug te kijken. + Dat je wat grappige dingetjes kan doen.
Die mychron zit dezelfde op de 600RR werkt primadaar heb je wel wat aan als je rond rijd, heb je wel een baken Niet dat dat echt nodig is, meestal staan die krengen genoeg op de pitmuur.
kheb ook een baken, die gaat dan ook mee de 28e.Ik had het over dat baken idd... mijn maatje heeft zo'n ding.. dus die kan ik evt meenemen... Verder zag ik dat op Mylaps dat daar ook de ronde tijden van CPZ van 8 juni op staan... das beter...
ik ga iig nu snurken... en ik zie je iig de 28ste op zolder...
Tijden lagen zeker close... Heb alleen voor mijn gevoel anderhalve lap nodig om de banden op temp te brengen... anders kon ik mooi achter je aan.. de volgende keer gaan we voor de 2.10... heb er nog over na zitten denken en heb zo al een paar punten waar ik denk secondes te kunnen pakken...
die gast is gek zei ik de allereerste keer dat ik met m ging rijden
je tijden veranderen niet hoor.Morgenidd close, ook onze progressie ging gelijk op..van 2.24,2(O)/2.23,0(L) naar 2.16,6 (L)/2.16,2(O)...gaat om tienden
jij nam idd goed te tijd om je banden op te warmen, ik doe het meer op gevoel..gewoon rijden en kijken wat ze doen. niet dat ik meteen superplat ga de 1e lap maar echt cruisen doe ik ook niet nee..
@Silent: wrom zou mijn tijden omhoog gaan als ik meer tijd zou nemen om op te warmen? Je Pa klokt me op 2.12 idd op Assen, das het enige idee kwa tijd wat ik heb. Jammer dat ze die tijden niet online zetten..
je tijden veranderen niet hoor.heb het misschien krom opgeschreven. Maar bedoelde als je sneller rijd, rijd je ook sneller je opwarmronde. Verschil tussen jouw en Ludo is, jij hebt MPP's en Ludo dunlop plakkers
Die MPPs hoeven niet echt warm te zijn om al goed hun werk te doen, die van Ludo wel en dat merk je ook, zeker als je met de juiste spanning rijd, want koud is dat best zacht.
Als ik die tijd op CPZ zie denk ik dat je 2:07 a 2:08 op Assen zou kunnen rijden (en dus misschien gedaan hebt in die laatste sessie)
maareuh, verbeterpuntje: motorah zoja klopt wel geloof ik, Ludo reed op Dunloppers..ik op MPP's idd zou zomaar kunnen op Assen..alhoewel laatste sessie was ik aardig op aan het raken, denk dat de 4e mijn beste was.
maareuh, verbeterpuntje: motor
Je dacht aan een 600 en ik kan nu met minimale ervaring wel zeggen dat je dat vermogen niet echt mist ofzo.
Je hebt een zware hoge toer fiets, gek he...had ik eik wel verwacht! is toch een behoorlijk verschil met een 1000..maar is alleen maar mooicircuitfiets gaat voor 99,99% een 600 worden...alleen al het gewicht, het was dinsdag ook weer trekken en leuren bij de chicane (die 190er achter helpt er ook niet bij denk ik..)
morguh, duivel
morguh, duivel
je tijden veranderen niet hoor.heb het misschien krom opgeschreven. Maar bedoelde als je sneller rijd, rijd je ook sneller je opwarmronde. Verschil tussen jouw en Ludo is, jij hebt MPP's en Ludo dunlop plakkers
Die MPPs hoeven niet echt warm te zijn om al goed hun werk te doen, die van Ludo wel en dat merk je ook, zeker als je met de juiste spanning rijd, want koud is dat best zacht.
Als ik die tijd op CPZ zie denk ik dat je 2:07 a 2:08 op Assen zou kunnen rijden (en dus misschien gedaan hebt in die laatste sessie)
klopt helemaal.Het schijnt dat die Dunlops achter op 1.3 bar mogen koud.
Das wel zacht ja....